موضوعات داغ

پیش فروش جدید سایپا از یکشنبه 29 تیرماه با 6 محصول

عکس مطلب اول

مجید باقری، قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش ضمن اشاره به طرح فروش جدید این شرکت، اعلام کرد که از ساعت 10 صبح فردا یکشنبه 29 تیرماه، طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا آغاز خواهد شد و مشتریان می توانند 6 خودروی تولیدی سایپا را در این طرح فروش ثبت نام کنند.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به ثبت نام 249 هزار و 556 نفر در طرح پیش فروش اخیر این شرکت، اعلام کرد که از این تعداد معادل 102 هزار و 803 نفر برای خودرو کوییک S، تعداد 77 هزار و 727 نفر برای خودروی سایپا شاهین و همچنین 69 هزار و 26 نفر برای خودروی ساینا S پیش ثبت نام کرده اند و قرعه کشی امروز برای تحویل 14 هزار خودرو انجام خواهد شد و این یعنی به ازای هر 18 نفر یک خودرو عرضه می شود.

در این قرعه کشی اقدام به انتخاب 50 درصد رزرو خواهیم کرد تا بتوانیم افرادی که وجه تعیین شده را واریز نکنند، به راحتی با نفرات رزرو جایگزین کنیم. برای افرادی هم که در این قرعه کشی انتخاب نمی شوند، یک طرح فروش جدید با موعد تحویل شهریورماه و مهرماه سال آینده در نظر خواهیم داشت که در آن 6 محصول مختلف سایپا پیش فروش شده و سه خودروی "سایپا شاهین"، "کوییک S" و "ساینا S" نیز جزو آنان خواهند بود که از فردا آغاز می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد