موضوعات داغ

شرایط پیش فروش کامیون کشنده دافران اعلام شد، شایان دیزل؛ گام‌های نو، اهدافی بلند

عکس مطلب اول

محصولات ما

اولین محصول ما که یک کشنده 2*4 است با همکاری شرکت اروپایی DAFRAN DIESEL از معتبرترین شرکت‌های طراحی و مهندسی خودرو در اروپا و همکاری و بهره‌گرفتن از مجرب‌ترین متخصصان صنعت خودروی کشور طراحی و به مرحله تولید انبوه رسیده است.

شایان دیزل گام‌های بعدی خود را براساس نیازهای امروز و آینده کشور در زمینه تامین ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری با استانداردهای روز جهانی تعیین کرده است. برهمین اساس تیم طراحی و تولید دافران دیزل اروپا و شایان دیزل طیف وسیعی از محصولات جدید شامل کشنده ۴۶ کمپرسی ۴۶ باری ۴*۶ و کامیونت‌های ۶ تن و ۸ تن را در دستور کار قرار داده و به زودی این محصولات را تولید و روانه جاده‌های کشور خواهند کرد.

اولین محصول ما

کامیون کشنده تولیدی شرکت شایان دیزل با طراحی مدرن و به روز با نام تجاری DAFRAN H7 معرفی گردیده است. این محصول کلیه استانداردهای ۸۵ گانه اتحادیه اروپا را در زمینه‌های مختلف مانند Euro 5 and EEV engines شامل آلایندگی پایین،‌‌ ایمنی بالا و… را اخذ نموده.محصول مذکور دارای موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ با حجم ۱۲۱۵۵ سی‌سی است که مجهز به سیستم سوخت رسانی Common Rail و ECU محصول شرکت Bosch آلمان بوده واز جمله مزایای مهم آن می توان به توانی برابر با ۴۸۰ اسب بخار اشاره نمود که به صورت سیستم و واحد فنی مجزا، موفق به اخذ E-mark گردیده است. مزیت دیگر این کشنده، بهره‌مندی از مدرن‌ترین گیربکس AMT و جعبه فرمان محصول کارخانه ZF آلمان می باشد.

مجموعه این تجهیزات شرایط رانندگی ایمن، با قدرت مانور بالا برای راننده مهیا می نماید.

سیستم ترمز این خودرو شامل ABS،ECS،EBS و AEBS (ترمز هوشمند اضطراری) محصول کمپانی WABCO آلمان می باشد. بهره مندی از ریتاردر(خفه کن یا ترمز موتور) ، محصول شرکت Jacobs و اینتاردر (ترمز گیربکس) پنج زمانه محصول شرکت ZF آلمان از دیگر مزایای رقابتی بکار گرفته شده در سیستم ترمز این خودرو می باشد.

یکی از قابلیتهای برجسته این محصول بهره مندی از سیستم LDWS (سیستم هشدارخروج از خطوط جاده) می باشد. این خودرو دارای استانداردهای استحکام کابین اروپایی است که روی چهار بالن هوا قرار گرفته است قابلیت مذکور، این خودرو را از سایر رقبا متمایز می نماید. تنظیم ارتفاع فرمان بصورت پنوماتیک (بادی – برقی) می باشد ، پدال‌های قابل تنظیم، آینه‌های گرمکن‌دار، تهویه مطبوع اتوماتیک، قطع‌کن برق دستی، فیلتر آبگیر سوخت، کروز کنترل و بخاری درجا نیز بخشی دیگر از امکانات این خودروی منحصربفرد به شمار می‌رود.

خط تولید و نیروی انسانی ما

ما در شایان دیزل معتقدیم ارزشمندترین سرمایه و دارایی‌مان، نیروهای انسانی متعهد و متخصص هستند و همه چشم‌انداز و تلاش‌مان این است که با فراهم ساختن فضایی تخصصی و کیفی امکان اشتغال برای نیروهای متخصص کشور را فراهم کنیم تا با بهره‌بردن از دانش و تلاش‌ آنها محصولاتی باکیفیت و درخور شان و انتظار هموطنان عزیز تولید کنیم.

خط تولید شایان دیزل در زمینی به مساحت40 هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز راه‌اندازی شده و هم‌اکنون با به کارگیری ۶۸ نفر پرسنل و قابلیت تولید ۳ هزار دستگاه در سال مشغول فعالیت است. چشم‌انداز و هدف‌گذاری شایان دیزل برای برنامه بلندمدت خود مبتنی بر امکان توسعه خطوط تولید تا سقف ۱۰ هزار دستگاه است که در این صورت امکان جذب و اشتغال به کار، برای ۲ هزار نفر را خواهیم داشت.

خدمات ما

عرضه اولین محصول شایان دیزل که با همکاری کمپانی DAFRAN DIESEL اروپا تولید شده سرآغاز راهی است که ما براساس آن و همزمان با تولید محصولات منطبق بر به‌روزترین استانداردهای جهانی،‌ خود را موظف به ارائه بهترین خدمات پس از فروش در کل کشور نیز می‌دانیم. استقبال کم‌نظیری که از کشنده DAFRAN شایان دیزل شده است پشتوانه و دلگرمی بزرگی فراهم کرده که ما خود را موظف می‌دانیم با هر آنچه در توان داریم حافظ و تامین کننده نیازها و منافع خریداران عزیز محصولات‌مان باشیم.

شرکت شایان دیزل با سرمایه‌گذاری مستقیم در حوزه خدمات پس از فروش و با هدف ارائه سرویس‌های متمایز، بخش قابل توجه‌ی از تمرکز خود را معطوف به ارائه خدمات در این حوزه کرده است.

در همین راستا و در اولین گام اقدام به احداث و تاسیس ۳ دفتر مرکزی خدمات پس از فروش کرده‌ایم تا همانگونه که محصولات تولیدی‌مان به لحاظ استانداردها و کیفیت در بالاترین سطح هستند،‌ خدماتی که در این بخش ارائه می‌کنیم نیز فراتر از استانداردهای سازمان‌های نظارتی و در نوع خود بی‌نظیر باشد.

همه تلاش و هدف ما، تامین نیازهای حوزه ناوگان حمل و نقل کشور، همراه با جلب رضایت و اعتماد کامل مشتریان‌مان است.

کامیون کشنده دافران

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/4
درخواست شرایط خرید کشنده رو دارم
1399/6/21
من قصد خری کشنده را دارم
1399/7/15
درخواست خرید کشنده دافران را دارم
حشمت الله پور بهرامی هستم از شهرکرد
1400/3/2
خواهان کشنده دافران هستم
1400/7/7
متقاضی خرید کشنده بصورت اقساطی می باشم
1400/8/29
سلام درخواست کشنده دافران دارم لطفا رهنماییم کنین
1401/1/18
من خواستار خرید کمپرسی هستم
1401/10/7
من قصد خرید کشنده اقساطی دارم