موضوعات داغ

مشتریان آذویکو تا بهمن ماه، لوکسژن U6 و یا دانگ فنگ S50 تحویل می گیرند

عکس مطلب اول

اینطورکه اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرده، رای قطعی پرونده شرکت پرحاشیه آذویکو اعلام شده و این شرکت در شعبه پنجم تجدید نظر تعزیرات حکومتی با توجه به اینکه شرکت آذویکو در رای بدوی متهم شده و تجدیدنظر خواهی شاکیان خصوصی در صورت برائت این شرکت ممکن بود، تجدیدنظرخواهی شاکیان خصوصی رد شد.

سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، گفت که این شعبه با بررسی انجام شده، اتهام عدم ایفای تعهدات را برای شرکت آذویکو وارد دانسته و مدیرعامل این شرکت نیز در جلسه رسیدگی اتهام ذکر شده را پذیرفته است.

رایگانی ادامه داد که حکم تجدید نظر به تحویل خودروهای جایگزین لوکسژن U6 از تیرماه و دانگ فنگ S50 از اواخر مهرماه صادر شده و تمامی معوقات باید تا پایان بهمن ماه سال جاری انجام شوند.

سید یاسر رایگانی گفت:

در مورد پرداخت خسارت تحویل خودرو که پیشتر 12 درصد از زمان سررسید قرارداد تا زمان تحویل خودرو تعیین شده بود، شعبه حکم به پرداخت خسارت بر مبنای قرارداد در مواردی که خسارت بیشتری در قرارداد ذکر شده را نیز صادر کرد. این حکم صادره قطعی بوده و لازم الاجرا است.

خودروبانک: حال باید دید مشتریان آذویکو که چند سالی است با مشکل عدم تحویل خودروها روبرو هستند، آیا می توانند تا پایان بهمن ماه به خودروی خود برسند و سوال اصلی این جا است که قیمت اعلام شده توسط آذویکو برای دو خودروی جدید لوکسژن U6 و دانگ فنگ S50 چقدر است و مابه التفاوت لازم برای پرداخت توسط مشتریان چقدر خواهد بود؟ سوالی که قطعاً با حواشی خاص خود پاسخ داده می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد