موضوعات داغ

داچیا از چهره خانواده جدید رنو ساندرو را رونمایی کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

داچیا اولین تصاویر رسمی از مدل‌های ساندرو، ساندرو استپ ‌وی و رنو لوگان ۲۰۲۱ را پیش از رونمایی کامل در ۲۹ سپتامبر منتشر کرده‌ است.

نسل سوم رنو ساندرو طراحی خارجی متفاوتی دارد، که شامل چراغ‌های روز Y شکل و چراغ‌های عقب ال‌ای‌دی است.

در مقایسه با مدل کنونی، رنو ساندرو ۲۰۲۱ شیشه جلو با شیب بیشتر، خط سقف پایین‌تر، و فاصله عرضی مرکز چرخ‌های بیشتری دارد؛ داچیا می‌گوید اگرچه ارتفاع خودرو از زمین تغییری نکرده، اما مدل جدید آن‌ها کم‌ارتفاع‌‌تر به نظر می‌رسد.

ساندرو استپ وی، خشن‌تر از همیشه!

خانواده این مدل شامل کراس‌اوور ساندرو استپ ‌وی است که کاپوت گنبدی شکلی دارد و دارای سپرها و گل‌گیرهای خاصی است که ظاهری زمخت به آن داده است.

نسل جدید نسخه سدان رنو ساندرو یعنی رنو لوگان ۲۰۲۱ هم رونمایی شده است. این سدان کامپکت کوچک مقرون‌به‌صرفه از همان تغییرات طراحی دیگر مدل‌ها بهره می‌برد و سطوح شیشه‌ای کمتری دارد.

رنو ساندرو

داچیا اطلاعاتی درباره امکانات داخل کابین خانواده مدل ساندرو منتشر نکرده، اما عکس‌های لورفته قبلی نگاهی اولیه را به کابین این مدل نشان دادند. مدل‌های جدید داچیا داشبورد جدیدی دارند که از نمایشگر لمسی سرگرمی رسانه‌ای شناور و فرمان چندمنظوره بهره می‌برد.

با این حال، بزرگ‌ترین تغییر این مدل‌ها استفاده از پلتفرم CMF-B کنونی رنو است که در مدل‌های رنو کلیو و رنو کپچر هم مورداستفاده قرار می‌گیرد. این پلتفرم مدرن باعث می‌شود داچیا ساندرو ۲۰۲۱ با پیشرانه‌های الکتریکی، بنزینی و دیزلی سازگار شود.

منتظر رونمایی رسمی از داچیا ساندرو، رنو ساندرو استپ وی و داچیا لوگان ۲۰۲۱ در تاریخ ۲۹ سپتامبر باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد