موضوعات داغ

آغاز پیش فروش برلیانس H330 توسط پارس خودرو

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا پیش فروش اعتباری جدیدترین محصول پارس خودرو یعنی برلیانس H330 را با پیش پرداخت 20 میلیون تومانی آغاز کرد. این خودرو در دو مدل گیربکس اتوماتیک و گیربکس معمولی با موعد تحویل در مرداد ماه امسال به مشتریان عرضه خواهد شد. قیمت بازار این محصول نیز بین 54 میلیون تا 57 میلیون و 400 هزار تومان در نوسان است.
پيش فروش اينترنتي برليانس تك وديعه اي با سود مشاركت 18 درصد و سود انصراف 22% بوده و مبلغ چك‌ها و ساير مدارك و مابقي مبلغ در زمان تحويل مشخص مي گردد
پيش فروش اينترنتي برليانس تك وديعه اي به صورت اقساطی نیز با سود مشاركت 20 درصد و سود انصراف 22% بوده و بازپرداخت طي 9 چك 4 ماهه صورت می‌گیرد. گفتنی است که مبلغ چك‌ها و ساير مدارك و مابقي مبلغ در زمان تحويل مشخص خواهد شد.
جهت یادآوری، پیشرانه اصلی یا قلب تپنده این برلیانس H330، از یک موتور 1498 سی سی چهار سیلندر 16 سوپاپه با استانداردهای آلایندگی یورو 5 تشکیل شده که با پمپاژ حداقل 6.7 لیتر سوخت از مخزن سوخت 55 لیتری به سیلندرها، می‌تواند حداکثر 103 اسب بخار قدرت را در دور موتور 5800 دور بر دقیقه و همچنین حداکثر 138 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 3800 دور بر دقیقه تولید کرده و برای ثبت حداکثر سرعتی 170 کیلومتر بر ساعتی برای این اتومبیل 1250 کیلوگرمی، این نیروی تولیدی را توسط یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک یا 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلویی H330 ارسال می‌کند.

شرایط فروش برلیانس H330

از سایر امکانات این محصول در نسخه گیربکس دستی هم می‌توان به صورت چکیده و گلچین به رینگ 15 اینچی آلومینیومی، شیشه‌های بالابر برقی، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، باز شدن خودکار قفل درب‌ها هنگام تصادف و همچنین در مدل اتوماتیک به علاوه امکانات ذکر شده، به سیستم تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره‌ها با ریموت، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت، آینه‌های جانبی برقی، چراغ مه شکن جلو، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، روکش چرمی غربیلک فرمان با دکمه تنظیم صدا، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3، ورودی USB، 4 عدد بلندگو در مدل دستی و 6 عدد بلندگو در مدل اتوماتیک اشاره کرد و از امکانات و تجهیزات ایمنی هم می‌توان مواردی همچون کیسه‌های هوای جلویی، ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای در مدل گیربکس دستی و ترمزهای جلو و عقب دیسکی در نسخه اتوماتیک مجهز شده به سیستم‌های ABS و EBD را معرفی کرد.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/17
اخه اینم شد ماشین داخلش کلاصدا میده
اقا نخرید بلکه این چینیها برن یه کشور دیگه ای موش ازمایشگاهی بکنن
یواش یواش دارن اروپاییها و رنو و پژو و هیوندای و کیا دارن میان
اندکی صبر سحر نزدیک است
1395/2/17
نزدیک 60 میلیون برای یه لگن چینی ...
با 60 میلیون تو بازار های جهانی مثل آب خوردن میشه
یه سدان کوچک شهری در مدل پایه خرید ..
مزدا 3 و سراتو و کرولا و النترا نمونه بارز این ماشین ها هستند ( قیمتشون یکم بالا پایین 60 میلیون هست)
اونوقت اینجا 57 میلیون برلیانس که اگه اونور بگی برلیانس خریدم قاه قاه بهت میخندن...
1395/2/17
هیوندای هم 10 سال پیش کیفیتش مثل برلیانس بود برو تحقیق کن متوجه میشی
1395/2/17
خب مقایسه باید عادلانه باشه. شما قیمت جهانی اونا رو با قیمت داخلی ایران مقایسه میکنید. مطمئناْ اگه قیمت جهانی این ها رو هم لحاظ کنید هیچکی تیبا و ۴۰۵ و ... نمیخره. شما جایی واسه این ماشین ۵۷ میلیون میدی که نسل قبلی مزدا ۳ رو ۱۳۰ تومن به مردم قالب میکنن!!!
1395/2/17
عزیزم بازار جهانی اینجا ایرانه ن بازار جهانی!
من نمیدونم چرا انقدر بعضی ها توهم دارن، اخه تو چیکار ب بازار جهانی داری؟
بله خیلی جاها خیلی کارا میشه کرد و شرایط ایران الان اینطوره که با 60 میلیون اینو میشه خرید. انقدر بشینیم شب و روز بنالیم و تو سر خودمون بزنیم که بازار ما تغییر نمیکنه!
واقعیت رو قبول کنیم، اگر هم هنوز توی توهم به سر میبریم که با 60 میلیون میشه مازراتی و امثالهم خرید بشینید هرشب بنالید و خو دزنی کنید.
1395/2/17
واسه من خیلی جاااالبه که چطور این همه چینی میاد تو بازار.چجور قراردادی با ایران بستن که راحت این همه ماشین میریزن تو ایران.واقعا جای فکر داره
1395/2/17
روی نمای جلوش و فرمونش ارم برند برلیانس هست،بعد برند پشتش پارس خودروه در نظر گرفته شده!!
یعنی واقعا انقد کار سختیه حداقل آرم یه برندو بزارن روش؟!
57 میلیون برای این؟! نه قیافه داره،موتورش 1.4 هست،که واقعا ضعیفه و تازه 1.4 چینی...
حتی مثل بقیه چینیا یه کابین پر زرق و برقم نداره ،فک کنم با این مشخصات فنیش یه کولر حسابی هم نداشته باشه،شتاب 0تا100 هم که 18 ثانیه بود! یعنی اگه به سربالایی رسیدید عملا باید سروته کنید و برگردید!
خداوکیلی اصلا مبالغه نمیکنم ولی نتنها خرید پیکان با این فرقی نمیکنه،بلکه پیکان خیلی بصرفه تره و شتاب بهتری دراختیارتون میزاره،تازه یکم به پیکان برسید خیلی خوشگلتره این میشه...
1395/10/26
حداقل نگو خداوکیلی! معلومه اصلا سوار این ماشین نشدی تاحالا.
با همون پیکان خوش باش
1395/2/17
اسم سایتتون بذارید مرکز مشاوره و فروش و اعلام شرایط خودروهای چینی...برلیانسسسسسس؟؟؟؟ چند میلیون؟؟؟قشنگه دارن به ملت میگن خر... روشون نمیشه زبونن بگن...زشته برا ما که یه موقع ایران ناسیونال داشتیم و تو دوبی با شتر تردد میکردن
1395/2/17
آمریکایی ها خودشون از ماشینهای خودشون کمتر استفاده می کنن !! چون که بازار آمریکا پر از ماشینهای با کیفیت خارجیه ، نه بخاطر اینکه بدرد بخور نباشن اما ایران چی ..... پر از ماشین های چینی بی هویت ،،،،خوب معلومه که شورولت وارد بشه سر وصدا میکنه
1395/2/17
کسی تجربه استفاده بلند مدت (حد اقل یکی، دو ماهه) این "***وزغ***" رو داره،که بگه چطوره.
؟؟؟
1395/2/17
با 60 تومن میتونین مزدا 3 ،سراتو و .... تر تمیز پیدا کنین بخرین
L90 شرف داره به این ماشین هم موتورش قوی تر هست هم اینکه دارین رنو سوار میشین نه از این ماشین های من درآوردی.
1395/2/17
باز هم طبق معمول مخالفانی که حتی یک بار هم با برلیانس یه دور نزدند و هیچ اطلاعاتی ندارند نظرهای منفی دادند.خوب شما میتونید برید و همون پژو پارس که مال سی سال پیشه و از رده خارجه سوار شوید. همیشه اونهایی که این ماشین را ندارند ناراضی و مخالف هستند. بهتر نیست در مورد کیفیت و قدرت موتور و.... از اونهایی که این ماشین را دارند و تجربه رانندگی دارند بپرسید و تحقیق کنید. اون وقت قضاوت کنید.
1395/12/15
حتی خودروهای چینی با 3 ستاره از CNCAP هم روشون میشه بگن 3 ستاره گرفتیم ولی برلیانس سری های 200 و 300 هیچ فیلم و مستندی مبنی بر تست تصادفات جاده ای ندارند. یعنی از Dongfeng H30 هم وضعش بدتره ؟