موضوعات داغ

ماشین ون اینرودز بهمن موفق به دریافت پلاک ملی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بازار و سگمنت خودروهای ون در کشور از فقر و عدم حضور متنوع خودرو رنج می‌برد. در سالیان اخیر تعداد خودروهای ون که وارد بازار کشور شدند بسیار محدود بوده و این حضور بسیار کم‌رنگ و گاه‌وبیگاه است. در یکی از آخرین حضورها گروه بهمن در سال گذشته از یک ون به نام اینرودز رونمایی کرد. در ادامه به‌تازگی ون اینرودز موفق به دریافت پلاک ملی شده است.

ون اینرودز تا حدودی یک ون قدیمی محسوب می‌شود و در سال 2009 به‌صورت جهانی معرفی شده است. نقطه قوت این محصول قیمت رقابتی آن است که منجر به فروش مناسب در بازار جهانی شده است.

نمای عقب ماشین ون اینرودز

ون اینرودز بهمن در بازار جهانی با نام دانگ فنگ C35 شناخته می‌شود. سری C دانگ فنگ در دسته‌بندی خودروهای تجاری قرار می‌گیرند و در مدل‌های مسافری، باری و شاسی عرضه شده‌اند.

طراحی داخلی این خودرو مانند خودروهای تجاری دیگر ساده است و ابزار کنترلی برای دسترسی بهتر راننده در سمت چپ قرار گرفته‌اند.

طراحی بیرونی و بدنه ون اینرودز کاملاً اتوکشیده و خط‌کشی‌شده است. در نمای جلویی دماغه خودرو صاف و کوتاه است. ارتفاع کابین خودرو برای جادار شدن فضای بالای سر، بدنه کشیده و یکپارچه کاملاً مطابق با انتظارات از یک ون شهری است.

فضای باری 5000 لیتری این ون از دو طریق درب عقب یا درب سوم و دو درب کشویی در دو طرف خودرو قابل‌دسترسی است و نگرانی بابت دسترسی به فضای بار ون اینرودز باقی نمی‌ماند.

پیشرانه کم‌حجم 1.5 لیتری به‌صورت تنفس طبیعی وظیفه قدرت رسانی به ون اینرودز با وزنی معادل 1258 کیلوگرم را بر عهده دارد که باتوجه‌به این موضوع نمی‌توان انتظار شتاب بالایی را از ون اینرودز داشت. این موتور اقتصادی حداکثر 105 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 140 نیوتن متر گشتاور در 2800 دور در دقیقه تولید می‌کند و از استاندارد آلایندگی یورو 5 برخوردار است.

جعبه‌دنده 6 سرعته دستی وظیفه انتقال نیرو به محور عقب را بر عهده دارد. حداکثر سرعت ون اینرودز 140 کیلومتر در ساعت است.

فضای داخلی ماشین ون اینرودز

ون اینرودز بهمن از امکاناتی همچون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صفحه نمایش 9 اینچی، فرمان برقی، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، دوربین عقب، چراغ دیلایت، ترمز جلو دیسکی، ترمز عقب کاسه ای، ABS و سیستم های ESP و TCS بهره می برد.

مشخصات فنی
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1493 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل عقب
حداکثر قدرت 105 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 140 نیوتن متر در 2800 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 سرعته دستی
شتاب 0 تا 100 -
حداکثر سرعت 140 کیلومتر در ساعت
وزن 1285 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4500 طول - 1680 عرض - 2000 ارتفاع
فاصله بین دو محور 3050 میلیمتر

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/14
یاشما عاشقید یا ما کور بابا چن وقته پلاگ کردن توجادس