موضوعات داغ

زمان برگزاری قرعه کشی بزرگ مسابقه هیبرید ایرتویا اعلام شد

عکس مطلب اول
به اطلاع کلیه علاقه مندان می رساند، قرعه کشی مسابقه هیبریدی ایرتویا پس از برنامه ریزی های لازم جهت انجام هرچه بهتر و دقیق تر ، در هفته آخر دی ماه برگزار خواهد شد.
این مسابقه که به منظور افزایش سطح آگاهی عموم از موضوع تکنولوژی خودرو های هیبرید تویوتا به عنوان اولین و بزرگترین کمپانی خودرو سازی در تولید خودرو های هیبریدی طراحی شده بود با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان روبرو شد.
در این رویداد با دعوت از اصحاب رسانه و در حضور جمعی از شرکت کنندگان مسابقه، قرعه کشی صورت گرفته و در پایان به ۱۱ نفر از برندگان این مسابقه (که از میان تمامی شرکت کنندگان مسابقه به قید قرعه انتخاب می شوند) جوایز نفیسی تعلق می گیرد.
برندگان این مسابقه که در مجموع ۱۱ نفر می باشند از طریق قرعه کشی در هفته آخر دی ماه مشخص شده و درکنار جایزه شگفت انگیز سفر به ژاپن و بازدید از کارخانه تویوتا که به برنده اول این مسابقه تعلق می گیرد، جایزه نفیس اسپیکر بلوتوث برند لوکس B&O نیز به ۱۰ نفر برندگان بعدی این مسابقه اعطا خواهد شد.
لازم به ذکر است توزیع عادلانه شانس بر اساس میزان امتیاز بدست آمده از نتیجه تست بوده و تمامی شرکت کنندگان، برحسب امتیاز دریافتی از مسابقه در این قرعه کشی شرکت داده می شوند.
زمان دقیق قرعه کشی نیز طی هفته های آتی از طریق راه های ارتباطی با ایرتویا (وب سایت ایرتویا، نرم افزار ایرتویا و کانال رسمی تلگرام ایرتویا) و تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل (به آدرس ایمیلی که از طرف شرکت کننده در زمان ثبت نام دریافت شده است) به شرکت کنندگان اطلاع رسانی می گردد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/29
منم تو مسابقه شرکت کردم سوالا رو جواب دادم دیدم یکی رو اشتباه زدم. متن رو دوباذه خوندم دیدم سوال اشتباه مطرح شده
به ایرتویا ایمیل زدم ولی جوابی نگرفتم
مشخصه مسابقش الکیه. به عبارتی فرمالیتست
یه عده از دوستانشونو میفرستن سفر
1395/9/30
عده ای از دوستانشون رو نمیفرستن سفر !
فقط قراره یه نفر بره
پس بهتره بگیم دوستشون رو میفرستن سفر D:
1395/9/30
سلام آقا معین منم شرکت کردم امتیاز کامل گرفتم شاید شما خوب متوجه متن یا سوال نشدید