موضوعات داغ

درگ آئودی R8 با اسباب بازی خودش! + فیلم

عکس مطلب اول
تا الان مسابقه درگ میان دو اتومبیل اسپرت همرده زیاد دیده‌ایم. رقابت میان کامیون و ماشین هم دیده‌ایم که اخیرا ولوو این کار را انجام داده است. رقابت میان موتورسیکلت و ماشین هم زیاد برگزار شده و حتی بارها و بارها رقابت میان هواپیما و اتومبیل‌های سوپراسپرت را هم دیده‌ایم، ولی امروز می‌خواهیم یک رقابت درگ متفاوت به شما معرفی کنیم و آن هم رقابت دو خودروی آئودی R8 با هم است، ولی یکی آئودی R8 اصلی و دیگری هم آئودی R8 RC رادیوکنترلی با مقیاسی 1/18 نسبت به مدل واقعی که لحظات جذاب و دیدنی را به تصویرکشیده است.
در مورد محتوای فیلم صحبتی نمی‌کنیم، ولی بد نیست بدانید که یک طرف ماجرا نسل جدید آئودی R8 با ابعادی 4.42 متری در طول، ارتفاع 1.24 متری و در نهایت فاصله بین دو محور 2.65 متری قرار گرفته است که به صورت استاندارد از یک پیشرانه 10 سیلندر V شکل 5.2 لیتری FSI تنفس طبیعی و در مدل بالاتر یا "پلاس" هم از پیشرانه‌ای مشابه با قدرت بیشتر سود می‌برد که پیشرانه اول حداکثر 540 اسب بخار قدرت و 540 نیوتن متر گشتاور و پیشرانه دوم هم حداکثر 610 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که به ترتیب موجب شتاب 3.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعتی برای پیشرانه اول خودرو و برای پیشرانه دوم هم موجب شتاب صفر تا صد 3.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعاتی می‌شود که متاسفانه مشخص نشده خودروی حضور یافته در این مسابقه با چه پیشرانه‌ای به میدان آمده است.
در مقابل این غول آئودی هم اسباب بازی رادیو کنترلی آن با مقیاس 1/18 قرار گرفته است که از 4 باتری AA و یک باتری 9 ولت سود می‌برد که حقیقتا اطلاعات دقیقی از مشخصات آن در دسترس نیست، ولی خب هرچه در سینه خود دارد توانایی رقابت با خودروی آئودی R8 واقعی را دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد