موضوعات داغ

پورشه 911 GTS با ظاهر و موتور جدید

عکس مطلب اول
پورشه در نمایشگاه خودروی دیترویت از آخرین مدل ۹۱۱ جی تی اس رو نمایی کرد. این مدل ضمن اینکه تغییرات ظاهری جدیدی را به خود دیده است به یک موتور کاملا جدید نیز مجهز شده است.
مدل فعلی پورشه ۹۱۱ جی تی اس مجهز به یک موتور تنفس طبیعی شش سیلندر به حجم ۳.۸ لیتر است اما مدل جدید که جایگزین مدل فعلی خواهد شد از یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر مجهز به دو عدد توربوشارژر بهره مند است که می تواند ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. چنین قدرتی حدود ۲۰ اسب بخار بیشتر از مدل فعلی GTS است.

پورشه 911 GTS

سریع ترین مدلی که از این خودرو به تولید خواهد رسید مدل کاررا 4 GTS کوپه است که با استفاده از گیربکس دو کلاچه ی PDK در عرض ۳.۶ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. برای علاقه مندان جعبه دنده‌های دستی پورشه هنوز نیز امکان سفارش گیربکس دستی را برای این مدل فراهم کرده است.
مصرف سوخت ترکیبی ۹۱۱ فیس لیفت جدید نیز به میزان ۸.۳ لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده است.

پورشه 911 GTS

قسمت های ظاهری که در مدل فیس لیفت تغییر یافته اند شامل چراغ های جلو و عقب، اسپریلر اسپرت جدید جلو، نوار مشکی بین چراغ‌های عقب و رینگ های مشکی ۲۰ اینچی جدید هستند. خروجی های اگزوز نیز به رنگ مشکی و جدید هستند.
در داخل کابین نیز صندلی هایی با تنظیم تمام برقی در چهار جهت و استفاده از چرم آلکانترا به چشم می خورد.
فروش این خودرو در کشور آلمان به زودی و با قیمت ۱۴۴ هزار یورو آغاز خواهد شد. قیمت مدل های تارگا و کابریوله نیز حدود ۱۵۲ هزار یور اعلام شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد