موضوعات داغ

فیس لیفت ناشناس از تویوتا

عکس مطلب اول
خودروی سدان سایز کوچک تویوتا "ویوس (Vios)" که در حد و اندازه تویوتا یاریس اروپایی‌ها، ولی مخصوص بازار تایلند و مالزی تولید و عرضه می‌شود، اخیرا یک بسته فیس لیفت دریافت کرده است تا هم در ظاهر و هم در باطن تجدید قوا کرده باشد.
در مقابل، تویوتا "ویوس" 2017 به چراغ‌های پیشانی کاملا جدید با ابرویی از جنس چراغ‌های مخصوص روز، جلوپنجره‌ای ذوزنقه‌ای شکل بزرگ همچون تویوتا کمری هیبریدی، پروژکتور و مه شکن‌های جدید در اطراف سپر و... مجهز شده است تا محصولات تویوتا علاوه بر کیفیت و عملکرد، در طراحی ظاهری هم رشد و نمو پیدا کنند.
در داخل کابین هم تغییرات زیادی اعمال نشده، ولی شرکت سازنده عنوان کرده است که یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید و همچنین روکش‌های ترکیبی چرم و پارچه بر روی صندلی‌های ماشین، ویژگی‌های جدیدی هستند که به این اتومبیل اضافه شده‌اند. بسته ایمنی جدید تویوتا ویوس فیس لیفت هم به ترتیب شامل 2 عدد کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری خودرو و در نهایت سیستم ترمز ضدقفل ABS به همراه سیستم‌های کمک ترمز و EBD می‌شود.
برای تامین انرژی حرکتی این ماشین هم تنها از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده شده است که می‌تواند حداکثر نیرویی 108 اسب بخاری و گشتاوری 140 نیوتن متری در دور موتور 4200 دور بر دقیقه تولید کند و از طریق جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT و یا جعبه دنده‌ای اتوماتیک 7 سرعته، به سمت چرخ‌های جلو هدایت شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد