موضوعات داغ

حضور پر هیاهوی هیبریدها در نمایشگاه خودرو تهران

عکس مطلب اول
خودروکار: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو تهران شهر آفتاب بیش از 40 شرکت تولیدکنندگان محصولات هیبریدی، توانمندی های خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، وحید حسینی با اعلام این خبر افزود: این شرکت ها در زمینه هایی همچون خودرو، اتوبوس، موتورسیکلت و دوچرخه های برقی فعالیت می کنند و حضور آنها در این نمایشگاه برای نخستین بار، می تواند زمینه آشنایی هرچه بیشتر جامعه با تولیدات سازگار با محیط زیست را فراهم کند.
حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور نحوه همکاری شرکت کنترل کیفیت هوا در این رویداد بزرگ نمایشگاهی گفت: نحوه فعالیت ما در نمایشگاه خودرو تهران به صورت ایجاد غرفه و انجام برنامه‌هایی مختلف نیست و بلکه ما با هماهنگی‌ها و سرمایه‌گذاری لازم فرصتی را فراهم کردیم تا در یکی از سالن‌های این نمایشگاه عرضه‌کنندگان خودروهای هیبریدی، برقی و به طور کلی پاک بتوانند به سادگی در کنار دیگر خودروسازان محصولات خود را به نمایش بگذارند و مردم را بیشتر با این تکنولوژی‌ها آشنا کنند.
او ادامه داد: از منظر بحث کنترل کیفیت هوا، ایجاد امکانی برای آشنایی مردم با وسائط حمل و نقل شخصی پاک یک فرصت مهم است که ما باید از آن بهره ببریم و در عین ایجاد این فرصت برای نزدیک‌کردن مردم با تکنولوژی‌های جدید و پاک این امکان را هم به سازندگان و عرضه‌کنندگان این نوع وسائط ارائه کنیم تا به این شکل از آن‌ها حمایتی در راستای گسترش کار آن‌ها کرده باشیم.
وحید حسینی با اشاره به کندی روند صنعت خودرو کشور در زمینه استفاده از محصولات هیبریدی و برقی گفت: ما باید این تاخیری که نسبت به جهان در بهره‌گیری از مدل‌های پاک داریم را جبران کنیم و یکی از بهترین روش‌های آن این است که ترسی که برخی افراد نسبت به این نوع وسائط نقلیه دارند را از بین ببریم. حضور مردم درکنار عرضه‌کنندگان دانش‌بنیان خودروهای برقی و هیبریدی یک اقدام عملی در این راستا است.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: ما در این زمینه به بسیاری از شرکت‌هایی که می‌دانستیم بر روی این مساله کار می‌کنند نامه‌نگاری کردیم و از آن دعوت کردیم تا از این فرصت استفاده کنند و محصولات خود را به نمایش بگذارند. فرصت برای حضور همچنان وجود دارد و اسامی شرکت‌هایی که در نمایشگاه حاضر خواهند شد طی روزهای آینده مشخص می‌شود و امیدواریم که شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر فعالان این حوزه حضور خوبی پیدا کنند.
حسینی افزود: در صورتی که درخواست برای ورود به نمایشگاه از سوی شرکت‌ها بیشتر از فضای موجود باشد از بین‌ آن‌ها بهترین‌ها به نمایشگاه می‌آیند و این گلچین شدن می‌تواند در بهبود ارتباط مردم با این تکنولوژی‌ها را موثرتر واقع شود.
او خاطرنشان کرد: در روزهایی که در بسیاری از کشورهای جهان استفاده از خودروهای هیبریدی و برقی روند رو به رشدی را دنبال می کند و روز‌به‌روز سهم آن‌ها نسبت به دیگر خودروها در حال افزایش است، باید تلاش کنیم تا همپای دیگر کشورهای جهان حرکت کنیم و به همین دلیل نمایشگاه خودرو تهران شهر آفتاب فرصت بسیار مطلوبی برای ترویج این هدف به شمار می رود.
نمایشگاه بین المللی خودرو تهران شهر آفتاب طی روزهای 25 لغایت 30 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای شهر آفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس دایر می شود و زمان بازدید نمایشگاه از ساعت 12 لغایت 20 عصر خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد