موضوعات داغ

فروش بهاری محصولات نیسان با وام بدون بهره و تخفیفات ویژه + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت جهان نوین آریا، نمایندگی رسمی عرضه و خدمات پس از فروش محصولات نیسان در کشور، در پی استقبال بی نظیر علامندان برای تهیه محصولات نیسان، از شرایط فروش متنوع محصولات خود با وام بدون مهره و تخفیفات ویژه خبر داد.
در شرایط فروش ویژه شرکت جهان نوین آریا، نام خودروی شاسی بلند نیسان ایکس- تریل و سه مدل خودروی نیسان جوک دیده می‌شود که به ترتیب برای نیسان ایکس- تریل قیمت نهایی 248 میلیون تومانی، برای تیپ "اسکای پک" نیسان جوک قیمت نهایی 129 میلیون تومانی، برای تیپ "پلاتینیوم" نیسان جوک قیمت نهایی 148 میلیون تومانی و در آخر برای تیپ "اسپرت" نیسان جوک هم قیمتی 176 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.
اول از همه برای نیسان ایکس- تریل، شرکت جهان نوین آریا دو نوع روش فروش نقدی و اقساطی در نظر گرفته است که در شرایط نقدی می‌توان پیش پرداخت 120 میلیون تومانی در زمان ثبت نام و همچنین پیش پرداخت 120 میلیون تومانی دیگر یک ماه پس از ثبت نام داشته باشید تا هم صاحب بیمه بدنه رایگان شوید و هم از تخفیف ویژه 8 میلیون تومانی این خودرو در شرایط فروش نقدی بهره‌مند گردید.
برای فروش اقساطی نیسان ایکس- تریل هم دوره‌های 10 ماهه بدون کارمزد و اقساط 12 ماهه با نرخ 10 درصد ارائه خواهد شد که در شرایط اقساط 10 ماهه می‌توان 80 میلیون تومان در زمان ثبت نام و همچنین یک ماه پس از ثبت نام، مبلغ 68 میلیون تومان دیگر به حساب نمایندگی جهان نوین آریا واریز کرد تا پس از تحویل خودرو به مشتری، پرداخت اقساط 10 میلیون تومانی آغاز شود.
در روش دوم نیز می‌توان 62 میلیون تومان به هنگام ثبت نام و 62 میلیون تومان دیگر یک ماه پس از ثبت نام پرداخت کرد، ولی اقساط دوره‌ای آن 10 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است.
در آخر برای اطلاع بهتر از جزییات فروش نیسان ایکس- تریل و همچنین اطلاع از شرایط فروش نقد و اقساطی تیپ‌های مختلف نیسان جوک با تخفیفات 4، 3 و 2 میلیون تومانی، می‌توانید به جدول زیر توجه کنید.

شرایط فروش محصولات نیسان

شرایط فروش محصولات نیسان


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/12
یه چهل تومنی گرونه
1396/2/12
تو ایران سیستم قیمت گذاری خیلی مسخره شده است. مدل 2016 رو میدن 129 میلیون و مدل 2017 بیاد یعنی گرونتره الان هم توی ماشینای خارجی این مدل داره مد میشه که ماشین سال بهش میخوره افت قیمت نداره بلکه مدل سال جدید معرفی میشه یه 10 درصد بالاتر قیمت میخوره