موضوعات داغ

شاسی بلند جدید ریگان خودرو چه زمانی وارد بازار می شود؟

عکس مطلب اول
ریگان خودرو شرکت جدیدی است که به زودی با یک خودروی شاسی بلند به نام کوپا که به طور اختصاصی برای بازار ایران طراحی شده است وارد بازار خودروی کشور خواهد شد. خودروی کراس اوور شهری کوپا به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو مجهز است که می تواند ۱۵۵ اسب بخار قدرت را تولید کند و گیربکس آن نیز ۶ دنده ی اتوماتیک است و در طراحی آن ها از محصولات میتسوبیشی اقتباس شده است.
این خودروی از اواخر سال جاری یعنی حدود اسفند ماه وارد بازار خواهد شد و قیمتی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان خواهد داشت.
کوپا در دو مدل اکسلنس و پایه وارد بازار خواهد شد که از نظر فنی یکسان هستند و تنها تفاوت آن ها در آپشن های رفاهی است. مدل پایه ی این خودرو البته قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان خواهد داشت.
ریگان خودرو تولید این خودرو را نیز آغاز و به مرور اقدام به داخل سازی آن خواهد کرد. تیراژ نهایی نیز به حدود ۱۰ هزار دستگاه خواهد رسید.
در ادامه می توانید مصاحبه ی خودروبانک با آقای پارسیان مدیر فنی و مهندسی ریگان خودرو مشاهده کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/7
سلام نه عکسی نه فیلمی. خیلی خیلی معرفی کاملی بود. من که عاشقش شدم حتما میخرمش
1396/9/7
با سلام و عرض خسته نباشید
من دیروز تو نمایشگاه از نزدیک این ماشین رو دیدم و توش نشستم..... به نظر من تو رنج صد تومن ماشین خیلی خوبی بود و امکانات و ظاهر خیلی خوبی داشت ... کنار هاوال این دوتا ماشین تو این رنج از بقیه که تو نمایشگاه بودن سرتر بودن..... یه شخصی هم اونجا بود که از نزدیکای این شرکت بود و تجربه رانندگی و تست ماشین رو داشت صحبت می کرد موتور ماشین رو خیلی قوی توصیف می کرد و می گفت تو سربالایی با چهار نفر راحت می رفته.... به نظر من ماشین خوبی بود..... حالا بیاد تو بازار و ببینیم پشتیبانیش چطوره....
1396/9/7
واااای چه ماشینه خوشگلی!!!
چراغ های عقبش شبیه هیوندای توسان
بد نبود اگه داخل ماشینو تریم دو رنگ استفاده میکردن من که حتما میخرمش
1396/9/8
آقا ماشین بدون اصالت و بدون نمایندگی نخرید گرفتار میشید .اون بدبختهایی که فوتون یا جیلی یا ولکس یا وینگل و.......خریدن الان کسی هست ازشون بخره .من پول اینجور ماشین رو دارم یعنی هر کارمندی با یکم سختی میتونه بخره اما نون حلال رو دور نریزید .همون 206 و پرشیا دنا سمند سر ما کلاه بزارن بهتر از اینه که ماشین بدون نمایندگی و بی اصالت و بدون قطعات یدکی تو بازار بخرید
1397/7/3
ایا برای مسافرت های طولانی هم ماشین مورد اعتمادی یا فقط شعری؟؟؟