موضوعات داغ

پژو ۲۰۰۸ شاسی‌بلند جدید ایکاپ در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

عکس مطلب اول
پژو ۲۰۰۸ یکی از جدیدترین خودروهای کراس اوور کوچک در بازار کشور است که برای رقابت با نیسان جوک، سانگ یانگ تیوولی و رنو کپچر به میدان آمده است.
پژو ۲۰۰۸ با یکی از قویترین موتورهای خود در بازار ایران عرضه می شود که با موتور مورد استفاده در خودروهای دی اس یکسان است. در این خودرو از موتور چهار سیلندر توربو شارژر دار با حجم ۱.۶ لیتر استفاده شده است که می تواند ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. نیروی این موتور با استفاده از یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند. شتاب صفر تا صد این خودرو در مقایسه با رقبای خود بسیار خوب است و در زمانی کمتر از ۹ ثانیه می‌تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

این خودرو در سیکل ترکیبی نیز تنها ۶.۷ لیتر بنزین را مصرف می کند در خصوص امکانات ایمنی پژو ۲۰۰۸ می توان گفت که با لیست نسبتا کاملی مواجه هستیم که مواردی همچون سیستم کمک ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمکی سربالایی و ۶ عدد کیسه هوا در آن به چشم می خورند.
در خصوص امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به تهویه خودکار دوگانه، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، سیستم صوتی با شش عدد بلندگو و ورودی USB، بلوتوث، کنترلر های روی فرمان، شیشه های جلو و عقب برقی، آینه های جانبی تاشو برقی، سنسور کمکی پارک عقب، دوربین دید عقب، سیستم هد آپ دیسپلی، سنسور هشدار فشار باد لاستیک، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، کروز کنترل و برف پاک کن خودکار اشاره کرد.
پژو ۲۰۰۸ هم اکنون در بازار موجود است با قیمتی در حدود ۱۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود در ادامه میتوانید تصاویر و ویدیوهای تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/7
بی ارزش به نسبت قیمت ، واقعا ایران خودرو یا باید تکون اساسی به خودش بده یا با ورشکستگیش یه ملتو خوشحال کنه
1396/9/8
راست میگه فقط توروتا جاپنی خوبه و ارزش خرید بالاست تازه بعد از ظهرها هم میتونی تو آژانس کار کنی حق با آرد هست ولی به نظر عموجان تو برو سر درس و مشقت
1396/9/8
داخلش نفس تنگی میگیرید و میمیرید
1396/9/7
این ماشین از نزدیک دیدم خوشگله ولی ابعادش تقریبا اندازه ال نوده:l
1396/9/7
با تشکر از خودروبانک عزیز لطفا سریعتر اون فیلم تست و بررسی رو بزارید همه تو کف هستن. شتاب 2008 طبق تستهایی که تا الان شده باید زیر 8 ثانیه بشه چرا نوشتید زیر 9 ثانیه؟
1396/9/8
چرا بعضی از دوستان بجای اسمشون موضوع مینویسن؟
1396/9/7
سلام و خسته نباشید .
لطفا یه گزارش هم از وانت جدید گروه بهمن تهیه کنید.
ظاهر زیبایی داره . مطمئنا برای دوست داران وانت ها جذاب میشه ......
ممنون از سایت خوبتون.
1396/9/8
ماشین کامل پلاستیکی ، حیف پول که بخوای بدی به این ماشین قیمتش نهایت 80-70 بیشتر نمیرزه
1396/9/8
خيلي كوچيكتر از اون چيزي بود كه روزنامه ها تبليغش كردن.به هيچ وجه ماشين مسافرت و خانواده نيست.صندوق عقب خيلي كوچيكي هم داشت.يه نفر جلو نشسته بود من پشت نتونستم بشينم.بهش گفتم صندليو بده جلو.گفت پاهاش مماس با داشبورده.اونطرفتر هم يه كپچر قرمز بود.اونم كوچيك بود نسبت به جك .ولي حداقل ميشد 4تا آدم هيكل متوسط توش بشيني.صندوق جادارتر داشت. وقتي توش نشستم حس كراس بهتري داشت.اين 2008 وقتي سوار و پياده ميشدي كتف و گردنت به بدنه ماشين ميخوره.بايد خيلي گردن رو خم كني.پشت فرمون كه بشيني اگه فرمونو تا ته بدي بالا كيلومترشمارت ديده نميشه.اگه بخواي تنظيم كني اونو ببيني ميخوره به ران پاهات.
1396/9/8
آقا چرا مینویسین شاسی بلند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
من تو نمایشگاه دیدم، ارتفاعش از 206 هم کمتره اون هایی هک نمایشگاه نرفتن از افرادی که کنار ماشین ایستادن می تونن ارتفاعشو متوجه بشن
تورو خدا شما دیگه این دروغ ایرانخودرو را تکرار نکنین که این ماشین شاسی بلنده
1396/9/8
ماشین 70 میلیونی که می گفتن ،قیمت 120میلیون واقعا که
1396/9/9
آفا من با نصف قیمت این X22 خریدم درسته چینیه ولی حداقل خیالم راحته تا تقی به توقی بخوره میدونو خالی نمی کنن و دوباره بشه داستان پژو 407 که خریدم و تو پارکینگ خونه داره به خاطر نبود قطعه و عدم پشتیبانی خاک میخوره آدم از 1 سوراخ دو با گزیده نمیشه