موضوعات داغ

تویوتا آئوریس هاچ بک جدید ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

عکس مطلب اول
تویوتا آئوریس خودروی هاچ بکی است که به نوعی نسخه ی هاچ بک تویوتا کرولا به حساب می آید. شرکت ایرتویا قصد دارد این خودرو را در صورت باز شدن ثبت سفارش تا پایان سال در بازار عرضه کند.
این خودرو از نظر فنی با تویوتا پریوس و لکسوس CT200h یکسان است و مجهز به دو موتور الکتریکی و یک موتور ۱.۸ لیتری بنزینی با جعبه دنده اتوماتیک CVT بوده و می‌تواند مصرف سوخت ۳.۶ لیتر و تنها ۷۹ گرم گازهای آلاینده در هر کیلومتر را به ثبت برساند.
این خودرو با قدرت ۱۳۶ اسب بخاری خود می تواند در ۱۰.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

تویوتا آئوریس

تویوتا آئوریس

از امکانات این خودرو می توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار، پنجره‌های تمام برقی، رنگ‌های 16 اینچی آلیاژی، یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانه‌ای "تویوتا لایو 2" با رادیو دیجیتال و بلوتوث، رینگ‌های 17 اینچی قابل سفارش بعلاوه روکش‌های چرمی قابل سفارش از نوع آلکانترا، گرمکن‌های صندلی، سیستم مسیریاب ماهواره‌ای (GPS) و همچنین به سیستم کمک پارک اتومبیل همراه با سنسورها کمکی پارک اشاره کرد.

تویوتا آئوریس

تویوتا آئوریس

این خودرو احتمالا قیمتی در حدود ۱۴۰ میلیون تومان خواهد داشت و می تواند به پشتوانه ی مصرف کم، ظاهر جذاب و امکانات مناسب خود در بازار موفق شود. تویوتا آئوریس در بازار ایران از نظر قیمتی رقبایی همچون آلفا جولیتا خواهد داشت و گرچه از نظر توانایی های حرکتی از رقبای خود عقب تر است اما در زمینه ی مصرف سوخت و آلایندگی وضعیت بهتری دارد ضمن اینکه هزینه ی نگهداری یک تویوتا نیز در مقایسه با یک خودروی اروپایی بسیار پایین تر است. از طرفی اتاق جادار این خودرو نیز آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای خانواده ها می کند.
در انتها شما را به دیدن ویدیو و گالری تصاویر این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران دعوت می کنیم.


نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/9
140 تومن ؟ مگه میشه ؟ مگه داریم ؟ شک نکنید خیلی گرونتر از اینها به دست مصرف کننده خواهد رسید.
1396/9/9
از نظر ظاهری واقعا خوبه مصرف سوختشم خوبه ولی نه در حد پریوس تنها فرقش اینکه این به بنزین سوپر نیاز داره بخاطر تراکمش بر عکس پریوس ولی با قیمت ۱۴۰ واقعا میرزه و یکی از خوش فروشاس
1396/9/9
الان یاریس هاچبک 120 قیمت داره، بعد این که قراره 140 باشه؟!! شک نکنید بالای 160 قیمت میخوره
1396/9/9
عقبش مثل i20 جدید شده. ولی داخلش خیلی باحال و خوب شده فقط اون دسته دندش خیلی ضایعه
1396/9/10
چرا اینقد وارد کننده ها طمع کار شدن واقعا . آدم نگاه این ماشین میکنه کیف میکنه ای کاش قیمت ها سرجای خودش بود همیشه باید حسرت بخوری
1396/9/10
ماشین خوش رخ و خوبیه.. قیمتش این بمونه فروش خوبی و تجربه میکنه ..