موضوعات داغ

معرفی کراس‌اوور جدید نیسان جایگزین جدید جوک + عکس و فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی کراس اوور نیسان جوک درحالی که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای کراس اوور نیسان در جهان شناخته می‌شود، به عنوان یکی از زشت‌ترین محصولات این خودروساز ژاپنی هم در جهان معرفی شده است که بسیاری از کارشناسان بزرگ بین المللی، طرحی آن را الگوبرداری شده از یک قورباغه عنوان می‌کنند، ولی باید حقیقت را پذیرفت و آن هم محبوبیت بالای نیسان جوک در بازارهای بین المللی است که باعث شده فروش آن بالاتر از رقبای خود باشد.

نیسان کیکس

نیسان کیکس

اما کمپانی خودروسازی نیسان برای اینکه بتواند حجم زیاد انتقادات به طراحی ظاهری نیسان جوک را از بین ببرد، اقدام به طراحی و ساخت یک مدل کاملا جدید تحت عنوان "کیکس Kicks" کرده است تا آن را جایگزین نیسان جوک فعلی کند.
با تایید شرکت سازنده، زیر کاپوت تمامی مدل‌های این خودرو از یک پیشرانه مشترک چهار سیلندر 1.6 لیتری با مصرف سوخت بنزین استفاده خواهد شد که دارای 125 اسب بخار قدرت و 156 نیوتن متر گشتاور بوده و می‌تواند با کمک گرفتن از یک جعبه دنده انتقال متداول CVT از نوع XTronic، نیروی موتور را به چرخ‌های اتومبیل ارسال کند، هرچند لازم به ذکر است که این خودرو فاقد سیستم چهار چرخ محرک است و تنها به صورت تک دیفرانسیل جلو به مشتریان عرضه خواهد شد.

نیسان کیکس

نیسان کیکس

در خلال رونمایی از این محصول، کمپانی خودروسازی نیسان وعده داده است که یک فضای بزرگ در اختیار سرنشینان عقب اتومبیل قرار خواهد داد و علاوه بر این، سیستم هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک در عقب و همچنین یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی را تایید کرده است که قابلیت پشتیبانی از "اپل کارپلی" و "آندروید" را خواهد داشت.

نیسان کیکس

نیسان کیکس

در پایان گفته می‌شود که جایگزین نیسان جوک از بهار سال 2018 میلادی آماده عرضه به مشتریان خواهد شد که باید منتظر ماند و دید که آیا این خودرو می‌تواند جانشینی قابل برای نیسان جوک باشد و موفقیت‌های این برند را دنبال کند یا خیر.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/14
بالاخره نیسان مجبور شد از اون طرح خنده دار چراغهای جلو در مدل جوک دست برداره و برگرده به یک طرح قدیمی و ساده . هرقدر از نظر فنی کراس اوورهای نیسان خوب هستن ، از نظر ظاهری یا کسل کننده حساب میشن ( مثل ایکس تریل ) و یا عجیب و غریب ( مثل جوک ) ! معلوم نیست بالاخره کی تیم های طراحی ژاپنی مثل تویوتا و نیسان ، به دنیای مدرن طراحی قدم میذارن .
1396/9/14
شما نیسان مورانو جدید رو دیدی ؟ حتی همون نسل قبلش ؟
جوک وتقعا زشک هست ولی به نظرم ایکس تریل واسه افراد میانسال طراحی شده و نباید چهره خشنی مثل مورانو داشته باشه.
1396/9/14
به بازار اومده . خیلی قشنگ و شیکه . قیمت در منقطه 63 - 67
1396/9/14
طراحی نسل جدیدش خیلی بهتر شده نسبت قبل هرچند که نیسان جوک با اون طراحی عجیب و غریبش تو خیلی بازارها خوب فروش کرد امیدوارم بازم این نسلش که از نظر طراحی خیلی خوب شده مثل دفعات قبل فروش بهتری داشته باشه...!!
1396/9/14
واقعا طراحیش خیلی خوبه نیسان جوک واقعا زشته اصلا ربطی به سلیقه ام نداره این ماشین خیلی هم ظاهر بیرونش بهتره هم داخل
1396/9/14
چه جالب ک تو پشت سری های صندلی های جلو باند کارگذاشته ! اونم از چه برندی به به
1396/9/14
این خودرو رو من عید 96 در جزیره کیش دیدم - اگر یک خودرو بتونه علاقه صد در صدی 20% مردم رو جلب کنه ، خودرو موفقی است و جوک این کار رو کرد و از سال 2011 با همین طرح روی خط تولید است .
1396/9/15
شما چقدر از دنیا عقبید این خودرویی که می گید اول 2018 میاد من 6 ماه پیش خریدم و سوارم ,الان کیکس توی کیش پر شده با قیمت 68.500 شما تازه معرفی کردید !