موضوعات داغ

لوکسژن U6 شاسی بلند تایوانی در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

عکس مطلب اول
لوکسژن یک برند تایوانی است که به تازگی محصولات جدید خود را معرفی کرده است و در آینده‌ای نزدیک محصولات این خودروساز در بازار ایران نیز عرضه خواهد شد.
این شرکت در نمایشگاه خودروی تهران حضوری فعال داشت و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته بود یکی از محصولاتی که این شرکت قرار است در بازار ایران عرضه کند خودروی کراس اوور کامپکت U6 است. این خودرو در بازه قیمتی حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد و می تواند از رقبای اصلی چری تیگو ۷ و بی وای دی اس ۷ باشد.
از نظر ابعاد باید به طول ۴.۶، عرض ۱.۸ و ارتفاع ۱.۶ متر این خودرو اشاره کرد. وزن این خودرو نیز ۱۴۷۲ کیلوگرم است و فاصله محوری آن ۲۷۲۰ میلیمتر است. این خودرو در کشور تایوان با چند موتور عرضه می شود که یکی ۱.۸ لیتری ۱۷۱ اسب بخاری و دیگری ۲ لیتری ۱۹۱ اسب بخاری هستند. برای مدل ۱.۸ لیتری امکان انتخاب گیربکس ۵ دنده اتوماتیک و یا ۵ دنده دستی وجود دارند که البته در بازار ایران تنها جعبه دنده ی خودکار عرضه خواهد شد. اما مدل ۲ لیتری به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک مجهز است.

لوکسژن U6

لوکسژن U6

در بازار ایران فعلا تنها مدل ۱.۸ لیتری با جعبه دنده خودکار ارزان خواهد شد. در خصوص مشخصات این خودرو باید اشاره کنیم که موتور این خودرو از نوع توربوشارژر دار است و می تواند ۱۷۱ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را در دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۴۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. نیروی موتور در این خودرو به چرخهای جلو انتقال پیدا می کند و خودرو فاقد سیستم چهار چرخ محرک است. لوکسژن U6 با باک ۵۵ لیتری خود دارای مصرف سوخت ترکیبی ۸.۷ در هر صد کیلومتر است.

لوکسژن U6

لوکسژن U6

طراحی داخلی این خودرو نیز در مقایسه با سایر خودروهای که از آسیای شرقی آمده‌اند مدرن تر و جذاب تر است و یک صفحه نمایش بسیار بزرگ در داخل کابین وجود دارد که از نوع لمسی است از امکانات این خودرو می توان به تهویه مطبوع خودکار، سیستم هد آپ دیسپلی، کامپیوتر سفری، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، ورودی یو اس بی، سیستم صوتی با ۶ عدد بلندگو، صندلی های عقب تاشونده، صندلی برقی راننده، شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان، سیستم نورپردازی زیر پا، تودوزی چرم، فرمان چرمی، کلیدهای کنترلی روی فرمان، قفل درب اتوماتیک، پاور ویندوز و سیستم ورود و استارت بدون کلید را نام برد.
در انتها می توانید ویدیوی معرفی و گالری تصاویر این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/11
طراحی قشنگی دار موتورش هم که خوبه
حالا باید ببینیم وضعیت نمایندگی و خدمات و استایل خود ماشین چجوریه
1396/9/11
با قیمت گذاری مناسب و خدمات پس از فروش خوب گزینه خوبیه . امکانات خوب و طراحی قشنگی داره
1396/9/11
به نظر من لوکسژن یه رقیبی برای خودرو های آلمانی میشه. 9 ساله تاسیس شده اینو ساخته .حالا برید تو ویکی پدیا ایران خودرو رو ببینید تاسیسش برمیگرده زمانی که چنگیز خان ایران رو فتح کرد حدود 1000 سال پیش!
1396/9/11
سلام خب یه زمانی اشغالای کره رو میخریدیم حالا اشغالای کره شد200-300میلیون و با 160میلیون چینیا رومیخریم وباحدود 100میلیون وزیر100تومان اشغالای بدترکیب تایوان وهند. روحانی مچکریم
1397/1/19
تو خودت ماشينت چيه به ماشيناي كره اي ميگي آشغال ? قول ميدم يه 206 مدل 95 زير پاته
1396/9/12
be nazaram jalebtarin option e in khodro eagle view bood ke ey kash mitoonestid neshoonesh bedin...
1396/10/2
تست رانندگی u6 رو هم انجام بدین
1397/1/13
چرا ماشینای شاسی بلندی که وارد میکنن 2دیفرانسیل یا 4 چرخ متحرک نیست آخه کسی که بالای 200 میلیون پول ماشین شاسی بلند میده چطوری نمیخواد 4w باشه این برا من شده معما!الان Ds به این خوبی واقعا چرا نباید 4Wباشه بالای 300 میلیونم هست!حالا نمیگم حتما خریدار ماشین شاسی بلند میره آفرود باهاش ولی گذرش که به جاده ی برفی ای جایی میخوره بین 200 تا 300 میلیون خیلی ماشین شاسی بلند هست میتونن وارد کنن 4w باشه )دوستان شرمنده هی این رو تکرار کردم ولی یه نکته ای بود بنظرم بهش اهمیت بدید