موضوعات داغ

625 اسب بخار؛ رکورد جدید برای سریعترین محصول خانوادگی بی ام و

عکس مطلب اول
بعد از اینکه ثبت رکورد دریفت با M5 جدید به اتمام رسید اکنون وقتش رسیده است تا به موضوع قدرت پرداخته شود که مشتریان این خودرو بسیار به آن اهمیت می دهند. یکی از اعضای انجمن Bimmer Post در یکی از پست های خود این موضوع را آشکار ساخت که پکیج Competition این خودرو که تولید آن هم اکنون تایید شده است به زودی معرفی خواهد شد. با اینکه بی ام و گفته است این خودرو در یک زمان معین در سال 2018 معرفی خواهد شد به نظر نمی رسد مدت زیادی طول بکشد زیرا طوری برنامه ریزی شده است که تولید آن در آغاز ماه آوریل شروع شود.
این اطلاعات توسط رئیس تجربه رانندگی BMW در گردهمایی رانندگی با مدل هایM روی یخ در سوئد ارائه شد. با توجه به اینکه این فرد مدت ها عضو انجمن ها بوده و از یک منبع حقیقی در کارخانه بی ام و سخن گفته است، می توان گفت که دلایلی برای پذیرفتن اینکه این اطلاعات کاملا موثق هستند وجود دارد.
اما مهمترین خبر درباره زمان معرفی این خودرو نیست زیرا این فرد قابل اعتماد از این موضوع نیز آگاه شده است که این پکیج قدرت این موتور V8 را تا 25 اسب بخار افزایش خواهد داد. در نتیجه این مدل M5 با 625 اسب بخار قدرت، از مرسدس E63 S که 603 اسب بخار قدرت دارد پیشی خواهد گرفت. هنوز در مورد گشتاور این مدل حرفی زده نشده است ولی انتظار اندکی افزایش نسبت به گشتاور مدل استاندارد که 750 نیوتن متر است داشته باشید.

بی ام و M5 جدید با پکیج کامپتیشن

بی ام و M5 جدید با پکیج کامپتیشن

افزایش قدرت فقط بخشی از داستان خواهد بود زیرا این پکیج شامل ارتقای موارد دیگری نیز است تا قابلیت های M5 برای رانندگی در پیست افزایش یابد. پیش بینی می شود که این موارد شامل نصب ترمزهای کربن سرامیکی به صورت استاندارد، چابکی بیشتر شاسی و تنظیم سیستم تعلیق با سفتی بیشتر باشد. علاوه بر این، بی ام و رینگ های آلیاژی منحصر به فردی در این خودرو نصب خواهد کرد و داخل کابین آن را نیز اندکی تغییر خواهد داد.
جزئیاتی در مورد قیمت این خودرو در حال حاضر در دسترس نیست ولی مطمئنا قیمت آن با امکانات کامل به طور قابل ملاحظه ای بیشتر از مدل استاندارد خواهد بود زیرا قیمت مدل استاندارد M5 با امکانات کامل در امریکا به 138.825 دلار می رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد