موضوعات داغ

رنجروور با موتور کادیلاک CTS-V

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
رنجرووری که تصویر آن را ملاحظه می کنید با سایر خودروهای هم کلاس خود تفاوت هایی دارد و در حقیقت در زیر پوسته ی آن شاهد موتوری هستیم که به ندرت در یک خودروی آفرودر مشاهده می شود. این خودرو آنقدر قدرتمند است که بتوانید آن را برای سفر اورست انتخاب کنید و ضمنا بسیار نیز خودروی قابل اطمینان و با دوامی است. این رنجروور تغییر یافته در زیر کاپوت خود از یک موتور V8 متعلق به نسل قبلی کادیلاک CTS-V استفاده می کند. این موتور 6.2 لیتری سوپرشارژر دار می تواند 560 اسب بخار قدرت را تولید کرده و با استفاده از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک روانه چرخ ها کند که این گیربکس نیز به یک ترنسفر کیس ساخت جنرال موتورز متصل است.

رنجروور

رنجروور

این رنجروور، چیفتن نام دارد و توسط یک شرکت به نام جنسن اینترنشنال ساخته شده است. جنسن اینترنشنال همچنین فضای داخلی این خودرو را نیز مورد نوسازی قرار داده است. البه طراحی داخلی این خودرو حفظ شده است اما شاهد مدرن سازی هایی هستیم و در داخل کابین از پوشش چرم با کیفیت استفاده شده است. همچنین یک اهرم دنده ی جدید برای این خودرو طراحی شده است و حتی شاهد استفاده از سیستم رهیاب ماهواره ای در چیفتن نیز هستیم که در محفظه ای مخصوص در کنسول قرار گرفته است و در زمان نیاز بیرون می آید.
در کل می توان عنوان کرد که کابین چیفتن به جز در بخش هایی همچون نشان دهنده ها، کاملا مدرن و امروزی است.

رنجروور

رنجروور

جنسن اینترنشنال سابقه ی طولانی در کار روی خودروهای کلاسیک بریتانیایی و تبدیل آنها به خودروهای مدرن دارد. این شرکت سعی می کند تا معایب خودروهای قدیمی را با بکار گیری فناوری های مدرن رفع کند ضمن اینکه به طراحی و استایل کلاسیک آنها نیز خدشه ای وارد نشود.
رنجروور چیفتن قرار است که در یک حراجی به فروش گذاشته شود که البته قیمت آن هنوز مشخص نیست اما قطعا یک رنجروور با موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر قیمت پایینی نخواهد داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/8
عالی