موضوعات داغ

کراس اوور کروکی؛ سنت شکنی بزرگ ب ام و با ‍‍X2

عکس مطلب اول
سال گذشته بی ام و مدل X2 را معرفی کرد، کراس اووری که رابطه نزدیکی با X1 دارد (بنابراین با مینی کانتری من هم ارتباط نزدیک دارد) و فقط اندکی کوچکتر است و ظاهر اسپرت تری دارد. با توجه به اینکه این خودرو به زودی با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو معرفی خواهد شد، انتظار نمی رود عملکرد اسپرت تری داشته باشد ولی احتمالا برای آن دسته از خریداران جوان و مدگرایی که بسیاری از خودروسازان در جستجوی آنها هستند جذابیت خواهد داشت. بر اساس یک شایعه حتی پروژه تولید مدل 2 در کانورتیبل از X2 نیز در حال انجام است که خریداران جوان رنجروور ایووک را هدف قرار داده است.
بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی Motor.es، بی ام و با جدیت در حال بررسی معرفی مدل کانورتیبل X2 است ولی تولید این مدل به صورت رسمی از بی ام و چراغ سبز نگرفته است. طبق گزارشات، این خودروساز آلمانی یک پژوهش انجام داد که در آن مشخص شد تعداد زیادی از خریداران به مدل کانورتیبل X2 فکر می کنند. این موضوع باعث شود پژوهش دیگری که جدی تر از پژوهش اول بود انجام شود که گفته می شود هنوز ادامه دارد. اگر پس از پایان پژوهش دوم این پرونده تجاری قابل اجرا باشد می توان انتظار داشت که بی ام و با تولید مدل کانورتیبل X2 موافقت کند.
همچنین گفته می شود بی ام و در اندیشه تولید یک مدل 2 در از X2 با سقف ثابت است ولی با توجه به توقف تولید رنجروور ایووک 2 در و موفقیت نه چندان چشمگیر مینی با مدل پیس من، احتمال تولید این مدل نسبت به مدل کانورتیبل کمتر خواهد بود.

بی ام و ‍X2 کانورتیبل

بی ام و ‍X2 کانورتیبل

شاید ایده تولید مدل کانورتیبل از X2 زیاد جذاب نباشد ولی احتمالا این خودرو به اندازه نیسان مورانو کراس کابریولت ناخوشایند و ناراحت کننده به نظر نمی رسد. طول X2 با بی ام و سری 2 حدودا برابر است و ارتفاع آن به حدی پایین است که تقریبا با یک هاچبک اشتباه گرفته می شود. تا جایی که می دانیم مدل کانورتیبل X2 به یک بی ام و سری 2 با ارتفاع اندکی بیشتر شباهت خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد