موضوعات داغ

سوپر سانتافه؛ رندر تجسمی از سری N هیوندای سانتافه جدید

عکس مطلب اول
با اینکه هنوز هیوندای نسل چهارم سانتافه را به صورت کامل رونمایی نکرده است فردی تصمیم گرفته است نسخه اسپرت این SUV هفت نفره را مجسم کند! این برند کره ای به تازگی تولید مدل های اسپرت سری N خود را با i30 و ولاستر آغاز کرده است. عکس های جاسوسی اخیر نشان می دهد نسخه اسپرت مدل فست بک i30 نیز تولید خواهد شد ولی آیا یک SUV با برند N هم تولید می شود؟
احتمالا جواب این سوال مثبت خواهد بود زیرا آلبرت بیرمن در اکتبر سال گذشته این حقیقت را فاش کرد که برنامه هایی برای تولید نسخه های N از کونا و توسان وجود دارد. با این حال تولید چنین خودروهایی در اولویت نیست و اینکه نسخه های اسپرت آنها در چه زمانی در آینده معرفی خواهند شد قابل پیش بینی نیست. هنوز خیلی زودتر از آن است که بتوان گفت آیا تولید نسخه N سانتافه تایید خواهد شد یا نه و ما انتظار تولید آن را نداریم زیرا هیوندای کارهای مهم تری دارد که باید به آنها بپردازد.
حتی اگر پرونده تولید این خودرو مهر تایید نخورد، جالب است که ببینید این SUV متوسط با لباس برند N با طراحی بدنه اندکی تهاجمی تر، با رنگ آبی آشنا به همراه رگه هایی از رنگ های متضاد قرمز رنگ چه شکلی خواهد شد. چرخ ها و دیسک ترمزهای بزرگتر و ارتفاع پایین تر به خوبی در این رندر فرضی تلفیق شده اند و چیزی که احتمالا هیچگاه اتفاق نمی افتد را نشان می دهد.

هیوندا سانتافه جدید

هیوندا سانتافه جدید

اگر هیوندای ما را شگفت زده کند و نسخه N از سانتافه را معرفی کند، مطمئنا به قدرتی بیش از 275 اسب بخار نیاز خواهد داشت که در حال حاضر قدرت مدل های فعلی سری N به همین اندازه است؛ زیرا وزن این SUV بسیار سنگین تر از هاچبک های سری N خواهد بود. این باور وجود دارد که مهندسان هیوندای در حال کار روی پروژه تولید یک موتور بنزینی جدید به نام تتا 3 هستند که 350 اسب بخار قدرت تولید می کند. این موتور گزینه خوبی برای سانتافه سری N به نظر می رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد