موضوعات داغ

مکان‌های دیدنی مالزی که لست تورز در نوروز 97 پیشنهاد می‌کند

عکس مطلب اول
اگر به مراکز خرید، مناظر طبیعی خیره کننده و همچنین سواحل علاقمندید مالزی انتخابی مناسب برای شما است. از میان شهرهای توریستی مالزی می توان به کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی اشاره کرد.

پل کابلی لنکاوی
آیا پیاده روی بر روی پلی که به اندازه 700 متر از دریا فاصله دارد هیجان انگیز نیست؟ پل کابلی لنکاوی در کنار سواحل بکر و دوست داشتنی این جزیره در مالزی در میان گردشگران بسیار محبوب است. برای دسترسی به این پل شما باید سوار تاکسی پرنده شوید.

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی
پارک دریایی پولائو پایار جایی است که شما می توانید در آن استراحت در میان شن های سفید، غواصی و قایق سواری را تجربه کنید. مرجان های رنگی و گونه های متنوع ماهی ها در دنیای زیر آب لنکاوی انتظار شما را می کشند.

برج ‌های دوقلوی پتروناس
برج های دوقلوی پتروناس در حقیقت نمادی از کوالالامپور به شمار می آیند. شما می توانید در هنگام شب به مکان این برج ها بروید و به تماشای زیبایی های کوالالامپور بنشینید. هر کدام از این برج ها دارای 88 طبقه هستند و حتما برایتان جالب خواهد بود که بدانید این سازه عظیم با این تعداد طبقات تنها در مدت 3 سال ساخته شده است. پلی که دو برج را به هم متصل می کند نیز در طبقات 41 و 42 قرار دارد. بازدید از برج ‌های دوقلوی پتروناس در هنگام شب بسیار هیجان انگیز است. تور مالزی میتواند شما را به دیدن این برج های زیبای نزدیک نماید

غارهای باتو کیو
غارهای باتو کیو یکی از مکان‌ هایی است که هرساله گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. غارها در کنار مجسمه های عظیم و الجثه، میمون ها و نقاشی هایی از شیاطین از جمله دیدنی های این مکان محسوب می شوند. دو مجسمه خداوندگار هانومان و خداوندگار مورگن (Muragan) در این مکان خود نمایی می‌ کنند. برای دسترسی به غارها نیز باید از 272 پله بالا بروید. محیط های وسیع درون غار شما را شگفت زده می کند. مکانی بی نظیر که در تور کوالالامپور باید از آن بازدید کرد.

پارک پرندگان کوالالامپور
اگر از علاقمندان به دنیای پرندگان هستید، پارک پرندگان کوالالامپور برایتان بسیار جذاب خواهد بود. در این پارک در حدود 3 هزار پرنده زندگی می کنند. بیش از 200 نوع مختلف از پرندگان که شاید تنها آنها را در فیلم های مستند تماشا کرده باشید. این مکان یکی از بزرگترین پارک های پرندگان در سراسر جهان است. فضایی به مساحت 8.5 هکتار برای این تعداد از پرندگان در نظر گرفته شده که آنها می توانند در آن آزادانه پرواز کنند و هیچ قفسی در کار نیست.

آکواریوم کوالالامپور
آکواریوم کی ال سی سی (KLCC) یکی دیگر از جاهای دیدنی در کوالالامپور است. در این آکواریم ماهی هایی بسیار کمیاب نگهداری می شوند. اما هیجان انگیزترین نکته در مورد آکواریوم کی ال سی سی این است که شما می توانید در آن به غواصی بپردازید. البته توجه داشته باشید که برای غواصی در این آکواریوم باید مدرک غواصی خود را به همراه بیاورید. تونل آکواریوم نیز یکی دیگر از جذاب ترین بخش های کی ال سی سی است که شما می توانید در آن به عکاسی بپردازید. از ساعت 10:45 صبح تا ساعت 19 عصر بطور مرتب هر یک الی نیم ساعت به ماهی ها غذا داده می شود. سعی کنید تماشای این صحنه را از دست ندهید. بخصوص برای کوسه ها و ماهی های بزرگ که غواصانی وارد آب می شوند و کار غذا دادن به آنها را انجام می دهند.

تپه پنانگ
در شهر پنانگ مکان های دیدنی زیادی وجود دارد. اما تپه پنانگ یکی از پر طرفدارترین آنهاست. برای بالا رفتن از این تپه نیازی نیست که انرژی زیادی صرف کنید. یک قطار کابلی می تواند شما را به بالای تپه برساند. در بالای این تپه چشم انداز زیبایی رو به شهر پنانگ خواهید داشت. همچنین لازم به ذکر است در بالای تپه پنانگ فروشگاه ها و مراکز تفریحی دیگر نیز وجود دارند که می توانید از آنها لذت ببرید.

کک لو سی در پنانگ (Kek Lok Si)
معابد بودایی پنانگ در سراسر مالزی معروف هستند. معبد کک لو سی نیز یکی از بزرگترین معابد در این کشور است. در این مکان به سراغ ساختمان اصلی معبد بروید که در ساخت آن از سبک های چینی، تایلندی و میانماری استفاده شده است.لست تورز وب سایت جامع گردشگری در زمینه معرفی تور لحظه آخری و تور لحظه آخری مالزی میباشد.که بهترین آژانس های مسافرتی تهران تورهای مسافرتی خود را درج میکنند.حتما از لست تورز بازدید نمائید.تا تور نوروز مالزی خود را راحت تر انتخاب نمایید. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/28
بسیار سایت جالبی دارین
خدا قوت