موضوعات داغ

گرد و خاک به سبک ب ام و؛ موفقیت فراتر از انتظار X4 در بازار فروش

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای کراس اوور کوپه با وجود تمامی انتقاداتی که به آنها وارد می شود اما دارای محبوبیت بسیار بالایی هستند و هر روز تعداد آنها در خیابان ها افزایش پیدا می کند. بی ام و با داشتن سه مدل خودروی کراس اوور کوپه در سبد محصولاتی خود یعنی مدل های X2، X4 و X6 نیز یکی از بزرگترین تامین کنندگان بازار خودروهای کراس اوور کوپه محسوب می شود.
پر فروش ترین مدل کراس اوور کوپه بی ام و در سال های اخیر مدل میانی این کمپانی یعنی مدل X4 بوده است. این خودرو که مونتاژ ان در شهر اسپارتانبورگ در کارولینای جنوبی انجام می شود تا کنون فروش بیش از 200 هزار دستگاهی را تجربه کرده است و حالا با آمدن رقبایی همانند مرسدس بنز GLC کوپه، بی ام و در حال آماده سازی این خط تولید برای تولید نسل دوم X4 است.

بی ام و X4

بی ام و X4

دستیابی به آمار فروش بیش از 200 هزار دستگاه آن هم در کمتر از 4 سال توسط بی ام و X4 نشان می دهد که تصمیم مدیران بی ام و برای تولید کراس اوورهای کوپه کاملا درست و بجا بوده است. بی ام و در همین راستا اعلام کرده است که از ماه آینده تولید X4 نسل فعلی را متوقف خواهد کرد و نسل دوم این خودرو را که در اوایل هفته‌ی جاری به صورت رسمی رونمایی شده است را تولید خواهد کرد.
کارخانه‌ی بی ام و در اسپارتانبوگ مکانی است که مدل های X3، X5 و X6 نیز در آن جا تولید می شوند و به زودی قرار است مدل بزرگ و لوکس X7 نیز به جمع شاسی بلندهای بی ام و در بازار آمریکا اضافه شود.

بی ام و X4

بی ام و X4

مونتاژ مدل های X1 و X2 نیز در کارخانه‌ی رگنزبرگ در کشور آلمان انجام می شود. همچنین خبرهایی مبنی بر احتمال گسترش دوباره‌ی محصولات X بی ام و وجود دارد و برخی گمانه زنی ها حاکیست که این خودروساز پس از عرضه‌ی مدل لوکس و بزرگ X7 مدل کوپه‌ آن را نیز با نام X8 روانه بازار خواهد کرد که این خودرو از رقبای آئودی Q8 به حساب می آید.
بی ام و X8 در صورت تولید به عنوان گران قیمت ترین محصول بیام و شناخته خواهد شد.
گفتنی است که ب ام و ایکس 4 از جمله خودروهایی است که در نسل قبلی به علت قیمت جهانی بیش از 40 هزار دلار از ورود به کشور باز مانده است و از این رو افزایش قیمت قابل توجهی را در بازار تجربه کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد