موضوعات داغ

رویایی که از دست رفت؛ قیمت و مشخصات مازراتی گرن کابریو 2018

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مازراتی مشخصات و قیمت مدل گرن کابریو 2018 را اعلام کرد. قرار است این خودروی اسپرت در دو تیپ با نام های اسپرت و MC و کورس به بازار عرضه شود. هر دوی این مدل های به موتور 4.7 لیتری V8 تنفس طبیعی مجهز خواهند شد که قدرت تولیدی آن 460 اسب بخار و گشتاور آن 520 نیوتن متر است. این خودرو به گیربکس اتوماتیک شش دنده ساخت ZF آلمان مجهز است.
مدل اسپرت دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر 5 ثانیه است که یک دهم ثانیه از مدل MC کند تر است. حداکثر سرعت مازراتی گرن کابرو هم 280 کیلومتر بر ساعت است. مدل اسپرت همچنین به کمک فنرهای فعال اسکای هوک مجهز است در حالی که مدل MC از سیستم تعلیق دوبل جناغی استفاده می کند.
هر دو مدل مازراتی گرن کابریو برای سال 2018 دچار فیس لیفت جزیی شده اند به طوری که مازراتی عنوان کرده است که این خودروساز برای سال 2018 طرح زیبای پینین فارینا برای این خودرو را بهتر از قبل کرده است. ضمن اینکه در این تغییرات سعی شده تا ایمنی خودرو در برخورد با عابر پیدا نیز افزایش پیدا کند. البته این تغییرات در نهایت به بهبود آیرودینامیک خودرو نیز منجر شده اند.
ورودی های هوای آبشش مانند و جوپنجره‌ی بزرگ این خودرو از مدل مفهومی آلفیری به ارث برده شده اند و سبب شده اند تا ضریب درگ این خودرو از 0.35 به 0.33 کاهش پیدا کند. همچنین مدل MC به اسپویلر بزرگ تری در مقایسه با قبل مجهز شده است.
چراغ های بای زنون روشنایی در روز LED جدیدی نیز برای هر دو مدل در نظر گرفته شده است.
تفاوت مدل اسپرت و MC با رسیدن به بخش عقبی خودرو بیشتر می شود چون هر کدام از این مدل ها دارای دیفیوزر عقبی مختص به خود است. در مدل اسپرت از خروجی های اگزوز بیضی شکل استفاده شده است در حالی که در مدل MC شساهد استفاده از یک سیستم اگزوز با وزن سبک تر هستیم که صدای بیشتری را نیز تولید می کند. گرچه هر کسی که مازراتی گرن کابریو و گرن توریسو را از نزدیک دیده باشد تایید خواهد کرد که صدای تولیدی تمامی مدل های این خودرو فوق العاده است.
برای بدنه این خودرو 16 رنگ قابل سفارش است که شامل رنگ های 3 لایه نیز می شود. شش نوع رینگ نیز برای این خودرو قابل انتخاب است و هر رینگ را می توان در دو رنگ نیز سفارش داد. روی رینگ های زیبای این خودرو تایرهای پیرلی P زیرو قرار گرفته اند که این تایر ها ترمز گیری این خودرو را تا ۳۰ درصد بهبود می بخشند.
در داخل کابین شاهد استافده ی مازراتی از یک صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی برای این خودرو هستیم که با اپل کارپلی و اندروید اتو نیز سازگاری دارد. تعداد کلیدهای کنسول نیز در مقایسه با قبل کاهش پیدا کرده است گرچه تغییری در کنترل سیستم تهویه و کلیدهای گرمکن صندلی ها مشاهده نمی شود.
یک ساعت لوکس عقربه ای نیز در بالای داشبورد نصب شده است. همچنین مازراتی برای گرن کابرو جدید دوربین دید عقب را به صورت استاندارد عرضه خواهد کرد.
تریم داخل کابین نیز در 8 رنگ مختلف قابل سفارش است و 5 رنگ نیز برای داشبورد خودرو می توان انتخاب کرد. مدل 2018 گرن کابریو به سیستم صوتی هارمن کاردون نیز به صورت استاندارد مجهز است.
در ادامه می توانید تصاویر این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/10
مازراتی تنها ماشینیه که با دیدنش روحم شاد میشه
1396/12/10
چە رویایی از دست رفت ؟
1396/12/11
کدوم رویا از دست رفت ؟
1397/4/25
1397/5/21
مازراتی مهمونی هست می خوامش