موضوعات داغ

با قوی ترین هاچ بک هیوندای آشنا شوید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای قصد دارد تا از نیمه های ماه آپریل اقدام به عرضه خودروی i30 N در بازار استرالیا کند و به همین مناسبت نگاهی خواهیم داشت به این خودرو مشخصات و قابلیت های آن. قیمت این هاچ بک اسپرت در کشور استرالیا از 39 هزار و 990 دلار استرالیا آاز خواهد شد. هیوندای i30 N به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر از نوع توربو مجهز است که می تواند 270 اسب بخار قدرت و 353 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. ضمن اینکه قابلیت Overboost به موتور این خودرو اجازه می دهد تا به صورت آنی گشتاور خود را به 378 نیوتن متر نیز برساند.

هیوندای i30 N

هیوندای i30 N

از امکانات این خودرو می توان به سیستم اگزوز فعال متغیر، دیفرانسیل لغزش حدود الکترومکانیکی، چراغ های روشنایی در روز LED، چراغ های اصلی LED، سیستم لانچ کنترل، رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، تایرهای پیرلی P-Zero، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، نمایشگر 8 اینچی سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم رهیاب ماهواره ای و پدال های اسپرت آلومینیومی اشاره کرد.

هیوندای i30 N

هیوندای i30 N

صندلی های اسپرت این خودرو دارای پوشش پارچه ای هستند و غربیلک فرمان نیز دارای پوشش چرمی است. هر چهارشیشه ی این خودرو نیز از نوع اتوماتیک هستند. سار امکانات هیوندای i30 N نیز شامل تنظیم طول نشیمنگاه راننده، چراغهای خودکار، دوربین دید عقب و سیستم هشدار فشار باد تایرها هستند.

هیوندای i30 N

هیوندای i30 N

هیوندای پکیج ایمنی SmartSense را نیز روی i30 N عرضه می شکند که این پکیج شامل مواردی چون ترمز خودکار اضطراری، سیستم هشدار هوشیاری راننده، سیستم هشدار تصادف از جلو و رادار بین خطوط می شود. با این وجود مواردی چون کروز کنترل هوشمند و هشدار نقطه کور برای این خودرو موجود نیستند.

هیوندای i30 N

هیوندای i30 N

دو پکیج تجهیزات رفاهی با نام های Luxury Pack و Luxury Pack with panoramic sunroof قابل انتخاب هستند که اولی با قیمت 3000 دلار به مشتریان عرضه می شود و امکاناتی همانند سنسورهای پارک جلو، آینه های تاشوی برقی، شیشه های دودی، صندلی های برقی 12 جهته جلو، حافظه صندلی راننده، پوشش چرم و جیر صندلی های جلو، ورود و استارت بدون کلید، شارژر بدون سیم تلفن همراه، شیشه های ایمنی، گرمکن صندلی های جلو و فرمان و آینه ی وسط الکتروکرومیک را در بر می گیرد.
پکیج Luxury Pack with panoramic sunroof نیز 5 هزار دلار قیمت دارد و همانطور که از نام آن پیداست علاوه بر امکانات ذکر شده، سانروف پانوراما را نیز شامل می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد