موضوعات داغ

پیکاپ جدید سانگ یانگ موسو معرفی شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پیکاپ سانگ یانگ موسو جدید که در بازار کره جنوبی تحت عنوان "رکستون اسپرت" شناخته خواهد شد، به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال رونمایی شده است که برای توسعه خود در بخش طراحی و مشخصات فنی، از برادر شاسی بلند خود یعنی " رکستون" الگو گرفته است تا در بازار اروپا تبدیل به یک هوندا ریجلاین پرفروش شود. سانگ یانگ موسو در ایران نیز سال ها پیش عرضه شده بود و با تبلیغاتی به تمرکز موتور بنز معرفی شد اما حال پیکاپ نسل جدید این خودرو در ژنو رونمایی شده است.

سانگ یانگ موسو

سانگ یانگ موسو


در ظاهر بیرونی اتومبیل، همانطور که می‌بینید خودروی جدید "سانگ یانگ موسو" در فرم پیکاپ خود بسیار شبیه به خودروی شاسی بلند "سانگ یانگ رکستون" شده است و با ورود به داخل کابین هم این شباهت دیده می‌شود. در داخل کابین سانگ یانگ موسو پیکاپ، شرکت سازنده از روکش‌های چرمی ناپا، صفحه نمایشگر 8 اینچی لمسی مجهز به اپل کارپلی، آندروید، بلوتوث، رادیو دیجیتال و ... استفاده کرده است که باعث شده خودروی جدید سانگ یانگ موسو در فرم پیکاپ خود، همانند شاسی بلند سانگ یانگ رکستون ویژگی‌های لوکس دریافت کند، هرچند اگر با سفارش رینگ‌های بزرگ‌تر 20 اینچی، راحتی اتومبیل را فدای قابلیت بیشتر آن نکنید.

سانگ یانگ موسو

سانگ یانگ موسو


در بخش فنی اتومبیل، شرکت خودروسازی سانگ یانگ برای بازار اروپا از موتور 2.2 لیتری توربودیزل استفاده کرده است که در حداکثر کارایی خود می‌تواند 181 اسب بخار قدرت و چیزی حدود 420 نیوتن متر گشتاور داشته باشد که این نیرو پس از تولید، توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک خودرو ارسال خواهد شد که به سفارش مشتری، این نیرو به سمت چرخ‌های عقب و یا تمامی چرخ‌های اتومبیل ارسال خواهد شد. در ادامه گفتنی است که خودروی جدید سانگ یانگ موسو می‌تواند تا حداکثر 1 تن ظرفیت بارگیری و همچنین تا حداکثر 3.5 تن ظرفیت بکسل داشته باشد.
در پایان شرکت خودروسازی سانگ یانگ تایید می‌کند که خودروی جدید سانگ یانگ موسو در نسخه پیکاپ، از اواخر سال جاری میلادی وارد بازار اروپا خواهد شد که با نزدیک شدن به زمان عرضه، جزییات قیمت آن منتشر می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/22
موتور 2.2 توربو ديزل آشنا نيست؟ اين كه موتور مزدا cx-5 است.