موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش نقد و اقساط محصولات رنو + جدول

عکس مطلب اول
نگین خودرو، نماینده عرضه و خدمات پس از فروش کمپانی خودروسازی رنو فرانسه در ایران، بخشنامه فروش محصولات خود را به صورت نقد و اقساط تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرده است که در این شرایط فروش می‌توان شاهد محصولاتی همچون "رنو کولیوس"، "رنو تلیسمان" و همچنین خودروی کراس اوور "رنو داستر" بود که در ادامه جزییات آنان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
اول از همه در جدول ارائه شده از سوی نگین خودرو، می‌توان شاهد حضور خودروی شاسی بلند "رنو کولیوس" بود که در مدل‌های 2018 و با قیمت نهایی 329 میلیون تومانی ثبت نام خواهد شد که در صورت انتخاب شرایط فروش نقدی، می‌توانید از تخفیف ویژه 4 میلیون تومانی بهره مند شوید و بعد از 30 روز کاری اتومبیل خود را تحویل گرفت.
در جایگاه دوم این لیست، خودروی سدان "رنو تلیسمان" دیده می‌‌شود که دارای قیمت 275 میلیون تومانی بوده و درست همانند برادر شاسی بلند خود، در شرایط فروش نقدی از تخفیف ویژه 4 میلیون تومانی بهره مند خواهد شد، هرچند شرایط فروش اقساطی هم در نظر گرفته است که جزییات آن در جدول انتهای مقاله آمده است.
در آخر هم به خودروی کراس اوور ارزان قیمت بازارهای جهانی، یعنی خودروی "رنو داستر" خواهیم رسید که در بازار کشورمان چندان ارزان نیست و با قیمت نهایی 149 میلیون و 500 هزار تومان و در مدل‌های 2017 به مشتریان عرضه خواهد شد، اما در مقابل تخفیف ویژه 5 میلیون تومانی برای مشتریان در نظر گرفته شده است که با انتخاب شرایط فروش نقدی قابل استفاده خواهد بود.
در ادامه باتوجه به جدول ارائه شده از سوی شرکت نگین خودرو، می‌توانید از جزییات فروش اقساطی نگین خودرو برای عرضه محصولات رنو به مشتریان آگاه شوید.

شرایط فروش محصولات رنو

شرایط فروش محصولات رنو

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/6
برند ضعیفی مثل رنو به لطف نیسان یه تکونی بهش خورده حالا نمایندش هم تو ایران ماشینی که از نیسان روگ توی دنیا ارزونتره رو داره توی ایران از نیسان روگ گیرونتر میده.
1397/2/6
سلام با شرایط اقتصادی کشور برای قشر ضعیف ومتوسط دیگه نمیشه به ماشین فکر کرد

1397/2/22
ما بریم همون پژومونو سوار شیم با این قیمتا