موضوعات داغ

بدون چک و سند و با خیال راحت خودرو اجاره کنید

عکس مطلب اول
ممکن است به دلایلی مختلفی نیاز به اجاره خودرو پیدا کنید. اجاره کردن خودرو می تواند برای شما مزایای متنوعی به همراه داشته باشد که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

برای انجام کارهای روز مره قصد کرایه کردن خودرو دارید؟
اگر برای انجام امور روزمره قصد اجاره ماشین بدون راننده را دارید، بهتر است یک خودروی ایرانی یا چینی رده پایین با کرایه اقتصادی را انتخاب نمایید.

به همراه دوستان عازم سفر هستید؟
اگر قصد دارید به همراه تعداد افراد بیشتری از خودرو استفاده کنید، می توانید یکی از ماشین های شاسی بلند با ظرفیت بیشتر را انتخاب نمایید . معمولا این خودرو ها ظرفیت هفت تا هشت نفر سرنشین را دارند . به این ترتیب می توانید در تمام طول سفر با همسفران خود همراه بوده و از لحظات طی مسیر همراه با دوستان و خانواده لذت ببرید.

یک قرار کاری مهم دارید؟
اگر یک قرار کاری مهم دارید، می توانید با کرایه خودروی لوکس و بدون راننده، تأثیر فوق العاده ای روی مخاطب خود بگذارید. خودرو های لوکس موجود در شرکت حامی رنت، بسیار تمیز و درخشان بوده و از بهترین مدل های روز دنیا هستند. این عوامل در جلسه اول ملاقات های کاری، بسیار تأثیرگذار هستند.

در آستانه ازدواج هستید؟
اگر برای امور تشریفاتی یا برگزاری مراسم ، قصد اجاره ماشین بدون راننده را دارید، پیشنهاد ما به شما ، انتخاب یک خودروی لوکس و رده بالا است. واضح است که استفاده از یک خودروی رده بالا برای مراسم عقد و ازدواج، بهترین شب زندگی شما را تبدیل به شبی بسیار به یاد ماندنی و خاطره انگیز خواهد کرد.

قصد سفر به همراه کودکان را دارید؟
درست است که به دلیل مسائل ایمنی در سفر با اتومبیل، به همراه بردن خردسالان می تواند دشوار و مخاطره آمیز باشد؛ اما اکثر موسسات رنت کار، در صورت درخواست مشتری، صندلی خودرو مخصوص کودک نیز به مشتری تحویل میدهند. به این ترتیب می توانید سفری ایمن و لذت بخش را به همراه فرزندان خردسال خود تجربه کنید.

نکات مهم درباره اجاره ماشین بدون راننده
شرایط اجاره خودرو را مطالعه کنید ، هنگامی که شخص قصد دارد ماشین مورد نظر خود را بدون راننده اجاره کند، باید مواردی را مد نظر قرار دهد. مهمترین مسئله قرارداد اجاره ماشین بدون راننده می باشد، این قرارداد نباید نکته مبهمی برای طرفین داشته باشد و مشتری باید بداند در شرایط خاص مانند سرقت خودرو، تصادف، خرابی و غیره چه توافقی بین او اجاره دهنده ماشین انجام شده است که همین امر باعث ایجاد رضایت بیشتر در مشتری خواهد شد.
نکته مهم دیگر، سعی کنید هنگام اجاره ماشین حتما از داشتن اعتبار بیمه ثالث و بدنه آن اطمینان حاصل کنید، تمام ماشین های اجاره ای در شرکت حامی رنت، دارای بیمه ثالث و بدنه کامل هستند. تمیزی ظاهر و کیفیت ماشین اجاره ای هم جزء نکات بسیار مهم است، حامی رنت تمام ماشین های خود را بصورت مرتب سرویس نموده و سلامت ماشین را تضمین می کند.برخی از موسسات اجاره خودرو بصورت واسطه عمل می کنند و خودروها تحت مالکیت آنها نیست و همین امر باعث نارضایتی مشتری در برخی مواقع خواهد شد، اکثر ماشین های اجاره ای در شرکت حامی رنت تحت مالکیت مستقیم خود شرکت می باشد. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد