موضوعات داغ

واکنش های ضد و نقیض به فروش ویژه امروز سایپا؛ از اخلال در سایت تا غیبت چانگان CS35

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها پروسه ثبت نام و پیش فروش خودروهای داخلی تبدیل به شرکت در یک قرعه کشی با روند نامشخص شده است. تقریبا تمامی ثبت نام های اینترنتی با مشکلات فنی ناشی از بار سنگین مراجعه کنندگان مواجه می شوند و در نهایت نیز مشخص نیست که مشتریان چگونه می توانند خودروهای مورد نیاز خود را ثبت نام کنند. خودروسازان تاکید دارند که این روند برای همه افراد یکسان است و بسیاری از مراجعه کنندگان نیز با نظری مخالف، معتقدند که سهم بیشتری از خودروهای عرضه شده با قیمت کارخانه نصیب دلالان حرفه ای و واسطه های متصل به نمایندگان می شود.
ماجرا فروش اینترنتی امروز صبح سایپا نیز برخلاف این رویه نبوده است و براساس تجربه کاربران، سایت بارها از دسترس مشتریان خارج شده است، اما مدیران سایپا بروز مشکل را انکار کرده و از فروش بیش 10 هزار خودرو در این روند خبر داده اند. اما فارغ از این مسئله باید گفت که نبود خودروهایی نظیر تندر 90، ساندرو، سراتو و...و عرضه محصولات خانواده پراید و تیبا و مدل های چینی می تواند نشان دهنده این مسئله باشد که روند تحریم ها پیش فروش خودروهای مونتاژی را با اخلاف مواجه کرده است. عجیب تر آنکه در میان خودروهای چینی نیز اثری از مدل چانگان CS35 در این شرایط فروش دیده نمی شود و مشخص نیست که همکاری سایپا و چانگان در پی تحریم ها آسیب دیده است یا صرفا به دلیل تکمیل بودن ظرفیت خط تولید، سایپا از عرضه این خودرو در شرایط فروش خود خودداری نموده است؟

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/11
من قصد خرید ندشتم ولی چند بار اموز وارد سایت شدم و انصافا مشکلی نداشت و تا مرحله تکمیل اطلاعات خرید هم پیشرفتم
1397/5/11
جالبه که چند وقته ساینا دنده ای رو هم ندارن،نه نقدی نه اقساط،فقط به نمایندگی ها سهمیه دادن فروش فوری یک روزه،اونم با قیمت بازار آزاد،ساینا ۳۱ تومنی رو میدن ۳۵تومن که ۴۰بدی اتومات بخری
1397/5/11
اصلا استقبالي نشد كه واكني به همراه داشته باشه شما هم با اين تيتر ها جو نديد . اينقدر خريد كم بوده كه هرچي تو پيش فروش بود روسايتشون هم كلا گذاشتن اين برنامه پيش فروش زمانبدي شده هم فقط ترقيب مردم به خريد بود كه با شكست مواجه شد
1397/5/11
تا كى دروغ؟!!
حدود ٨،٧ بار تلاش كردم برم تو سايت هر دفعه ميگفت ظرفيت تكميل است.همه ميرسه دست دلال نه من مصرف كننده
1397/5/11
درود بر کسانی که دست این لگن فروش هارو خوندن و به شعور خودشون احترام گذاشتن و نرفتن ثبت نام کنند،عزيزان، مردم ایران،خواهشن نخرید تا بفهمن دیگر دوره یکه تازی این لگن سازهای ها تموم شده..
1397/5/12
اینهمه مردم دارن میگن بابا نخرید، باز طرف میاد با افتخار اینجا پیام میزاره که "آره من رفتم تو سایت، البته قصد خرید نداشتم هااااا ولی سایت بالا نیومد، همشو فروختن به دلال ها !"
یکی نیست بگه آخه تو اگه نمیخواستی ماشین بخری پس اصلا برای چی رفته بودی تو سایت !؟ بابا بسه سیاه کاری خسته شدیم ! اصلا خودتون خسته نشدید از سیاه کاری !؟
1397/5/12
وقتی میگن ما 10 هزار تا فروختیم و دیگه پاسخی نمیدن، منظورشون اینه که یعنی ما کاری نداریم دلال بوده یا مصرف کننده ما فروختیم ! و این توضیح ندادن هم مشخص میکنه که همشو به دلال فروختن رفته چون اگه این کار رو نکرده بودن پس این همه آگهی ماشین های صفر تو پارکینگ خونه ها و آگهی حواله ماشین تو دیوار و شیپور و باما و غیره از کجا در اومده ؟ انقدر آگهی هست که شما اگه واسه یک ماشین دست دوم سرچ کنی باید چندتا پیج ورق بزنی تا مثلا یه دونه آگهی دست دوم پیدا کنی !!!
قشنگ مشخصه خودروساز ها دارند نفس های آخر رو می کشن و دست و پا می زنند و البته هم نمیخوان از سودشون زره ای کم بشه ! میشه به صراحت گفت هر کس الان ماشین خریداری می کنه قبل از هر کس داره به خودش خیانت می کنه !!!