موضوعات داغ

اولین تصاویر از ب ام و سری هشت Gran Coupe، فراتر از یک سدان اسپرت خانوادگی

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
ب ام و سخت مشغول کار بروی مدل جدید سری 8 است که قرار است به جای نسل فعلی سری شش در بازار عرضه شود.اخیرا بخش مهندسی ب ام و این خودرو را برای تست به سطح شهر آورده که به شکار‌ تازه ای برای دوربین های خبرنگاران تبدیل شده است.
شرکت ب ام و این مدل را Gran Coupe نام گذاری کرده است که در واقع همان خودرو سری 8 با تعدادی در اضافی و بدنه کشیده تر است.
بدنه کشیده به معنی افزایش فضای کابین خودرو و افزایش جای پای مسافرین عقبی است و انتظار میرود در این مدل از صندلی های راحتی، تبلت و سایر ویژگی های لوکس همانند Mercedes Maybach استفاده شد باشد اما از آنجایی که قرار نیست این خودرو مدل فوق لوکس شرکت بی ام و شناخته شود، احتمالا به زودی این ویژگی ها را در مدل X7 مشاهده خواهیم کرد.
عکس های گرفته شده 2 نمونه از این خودرو را نشان میدهند که یکی از آنها با چرخ های تیره اممکن است، مدل اسپرت تر و پر قدرت تری نسبت به دیگری باشد.

BMW Gran Coupe

BMW Gran Coupe

قدرت خودروی Gran Coupe با خودروهایی نظیر آئودی RS7 و مرسدس AMG GT کوپه چهار در قابل مقایسه است. موتور هشت سیلندر بای توربو 4.4 لیتری استفاده شده در این خودرو 600 اسب بخار قدرت دارد و رانندگی سریعی را برای مسافرین به ارمغان خواهد آورد.
هنوز از زمان عرضه رسمی این خودرو اطلاعاتی در دست نیست اما احتمالا برای عرضه در سال بعد به عنوان مدل 2020 برنامه ریزی شده است. کانسپت Gran Coupe در فستیوال Goodwood به نمایش در آمد و نظرات همگان را به خود جلب کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد