موضوعات داغ

پرداخت غرامت تویوتا به خانواده آمریکایی

عکس مطلب اول
دنیای اقتصاد : هیات منصفه یکی از دادگاه‌های ایالت تگزاس آمریکا شرکت تویوتاموتورز را مقصر بروز یک مورد سانحه رانندگی با خودرو لکسوس دانست که باعث صدمه دیدن فرزندان یک خانواده آمریکایی شد.
از این رو این دادگاه تویوتا را به پرداخت غرامت ۲۴۲ میلیون دلاری به این خانواده محکوم کرده است. سانحه‌ رانندگی این لکسوس مدل ES۳۰۰ در سپتامبر ۲۰۱۶ رخ داد. در بیانیه این دادگاه آمده است در جریان این سانحه یک پسر سه ساله و یک دختر ۵ ساله در صندلی‌های عقب این خودرو حضور داشته‌اند. بر پایه تحقیقات انجام شده مشخص شد که صندلی‌های جلوی این خودرو ایمنی لازم را نداشته‌اند و تویوتا در مورد این موضوع هشدار نداده است. در همین حال شرکت تویوتا اعلام کرده در حال بررسی این موضوع است.یک سخنگوی تویوتا موتورز در این باره گفت: در حالی که به تصمیم هیات منصفه احترام می‌گذاریم، اما اطمینان داریم که صدمات وارد شده تنها به‌دلیل شدت سانحه بوده و ارتباطی با نوع طراحی و ساخت این مدل خودرو ندارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/28
٢٤٢ ميليون دلاااار!!!!!!!!!!!!!!!!!!😲😲😲
1397/5/28
کاری به اینکه چقدر تفاوت بین ما و اونهاست ندارم
اما اینو میدونم که طبق این قانون و با توجه به پراید هایی که شرکت لگن ساز سایپا به کشور های عربی و غیره صادر کرده اونم با قیمت فقط ۸۰۰ دلار ، تا چند وقت دیگه که اخبار تصادفات اونها پخش بشه فک کنم باید کل ایرانو بفروشیم بهشون به جای غرامت .
1397/5/29
242 میلیون دلار !!!!! چه خبره ؟ پدر تویوتا در میاد که
چندتا ماشین باید بفروشه تا این پول در بیاد
مگه دیه تو آمریکا چنده