موضوعات داغ

معرفی اولین SUV کوپه رنو با نام آرکانا + فیلم

عکس مطلب اول
زمانی SUVهای کوپه فقط در کلاس خودروهای لوکس وجود داشتند ولی دیگر این چنین نیست زیرا یک برند رایج مانند رنو آماده امتحان کردن شانس خود در این بخش از بازار است. رنو آرکانا که در نمایشگاه خودروی بین المللی Auto Salon در روسیه معرفی شد یک SUV کوچک با شیب سقف مشابه خودروهای کوپه است. این خودرو مخصوص افرادی است که خواهان ظاهر زیباتر هستند و حاضرند به خاطر آن با فضای سر کمتر در قسمت عقب و کاهش فضای حمل بار کنار بیایند.
رنو این SUV را یک خودروی نمایشی می نامد، اما احتمالا این خودرو تا حد ممکن به نسخه تولیدی نزدیک است. احتمالا آینه های جانبی زیبای این خودرو در نسخه تولید سری یک سایز بزرگتر خواهند شد اما شاید همه چیز تقریبا بدون تغییر باقی بماند. در حال حاضر تصاویری از کابین این خودرو در دسترس نیست که نشان می دهد یا طراحی کابین این خودرو هنوز آماده نشده است یا اینکه رنو نمی خواهد ما داخل کابین این خودرو را ببینیم.
رنو آرکانا مجهز به رینگ های بزرگ 19 اینچی است و از جدیدترین زبان طراحی رنو بهره می برد که شامل چراغ های تمام LED به شکل حرف C و چراغ عقب LED یکپارچه است که به صورت یک نوار کل عرض قسمت عقب خودرو را احاطه کرده است. در قسمت عقب خودرو لوله اگزوزهای دوقلو مشاهده می شود که امیدواریم واقعی باشند و فقط تزئینی نباشند. رنو آرکانا از پلتفرم ارتقا یافته کپچر برای بازار روسیه استفاده می کند که در واقع یک نسخه اندکی بزرگتر از پلتفرم اروپایی کپچر است. مشخصات فنی آرکانا هنوز در دسترس نیست.
باید اعتراف کنیم رنو آرکانا به عنوان یک SUV کوپه زیاد بد به نظر نمی رسد اما هنوز عادت کردن به ایده چنین طرحی دشوار است. اولین کشوری که در سال 2019 از نسخه تولیدی این خودرو بهره مند می شود روسیه است و پس از آن وارد بازار آسیا و دیگر نقاط جهان می شود. جالب اینجاست که رنو می گوید طراحی آرکانا با اولویت های افراد در مکان های مختلف سازگاری خواهد داشت که بیانگر این موضوع است که ظاهر آرکانا در بازار تمام کشورها دقیقا یکسان نخواهد بود.
عجیب است که در حال حاضر برنامه ای برای فروش این خودرو در اروپا وجود ندارد. رنو آرکانا می تواند به عنوان یک جایگزین ارزان تر برای بی ام و X4 و مرسدس GLC کوپه در نظر گرفته شود.

رنو آرکانا

رنو آرکانا


رنو آرکانا

رنو آرکانا


رنو آرکانا

رنو آرکانا





نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/16
تو کار رنو و خریداراش موندم.یه طراحی جلو کرده با یه کپی از دوج در عقب 3 ساله داره رو همه مدلاش میزنه فقط شاسیشون تغییر میکنه کولیوس تلیسمان الانم این.یعنی خود مدیر رنو هم الان فرق بین تلیسمانو و مگانو نمیدونه مطمئنا
1397/6/16
خسته نباشید ماشین یک هفتس رونمایی شده شما تازه الان خبرشو میزارین