موضوعات داغ

گل سرسبد هوندا فراخوان شد؛ مشکلات عجیب و غریب آکورا NSX

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت Acura به تازگی از دو مشکل خودروی اسپرت NSX و فراخوان خود به مشتریان برای رفع مشکل اطلاع داده است.
مشکلات خودروی NSX شامل احتمال نشتی باک و نور بیش اندازه چراغ ترمز خودرو میشود. البته خوشبختانه تا کنون تصادف و یا اتفاقی مرتبط با این دو مشکل ثبت نشده است، اما جالب است بدانید که آکورا NSX در زمان تست های پیش از تولید نیز سابقه آتش سوزی داشته است.
بر اساس بیانات شرکت Acura تعداد محدودی از خودروهای NSX دارای این مشکلات میباشند و این شرکت به زودی از طریق تماس تلفنی اطلاعات مود نیاز مشتریان را در اختیار آنها قرار خواهد داد و همچنین اطلاع رسانی از طریق ایمیل را نیز از ماه نوامبر امسال آغاز خواهد کرد.
این طور به نظر میرسد که خودروهای مدل 793 NSX که در طی سال 2017 میلادی تولید شده اند چراغ ترمز های بسیار پر نوری دارند و احتمال دارد این مشکل در نهایت سبب منفجر شدن فیوز و غیر فعال شدن تمامی چراغ ترمز های خودرو شود. جدای از این احتمال باید گفت نامناسب بودن نور چراغ ترمز خودروها میتواند امکان وقوع تصادف را بالا برده و مشکلات بیشتری ایجاد کند. در رابطه با این مشکل شرکت Acura به راحتی میتواند سیستم نوری را جایگزین کرده و مشکل را بر طرف نماید. همچنین خودروهای مدل 967 NSX که در طی سال های میلادی 2017 تا 2018 تولید شده اند نیازمند به تعویض مخزن بنزین هستند. بر اساس بیانات این شرکت خودروسازی، مشکل مخزن آنها به مرور میتواند سبب نشت سوخت و آتش سوزی شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد