موضوعات داغ

علت نقص خودروهای تولیدی ایران خودروی کرمانشاه

عکس مطلب اول
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه دلیل راکد ماندن خودروهای تولیدی در پارکینگ خودروسازی کرمانشاه را عدم موجودی و کسری قطعه عنوان کرد.
داریوش جودکی در حاشیه بازدید از ایران خودرو کرمانشاه اظهار داشت: به همراه معاون و بازرسان بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و 8 نفر از مکانیک‌های عضو اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل از تولیدات ایران خودرو کرمانشاه بازرسی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تعدادی خودرو در پارکینگ ایران خودرو کرمانشاه پارک است، گفت: با حضور تعمیرکاران به صورت رندمی از تعدادی خودرو که کسری قطعه داشتند بازرسی به‌عمل آمد که تعمیرکاران خودرو پاسخ خود را در 48 ساعت آینده اعلام می‌کنند.
به نقل از تسنیم، جودکی هدف از این بازرسی را کنترل ورودی و خروجی قطعات خودرو، چگونگی پیگیری کسری قطعات خودروهای تولیدی از سوی ایران خودرو، آمار تولیدات روزانه خودرو و تجاری سازی یا خروج خودرو‌های تولیدی عنوان کرد و افزود: با بررسی مستندات لازم بر این امر نظارت شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: هرچند این اداره کل به‌صورت روزانه تولیدات کارخانه را رصد خواهد کرد ولی امروز بیش از هر زمان دیگری کنترل نابسامانی بازار نیازمند حضور پررنگ نهادهای نظارتی و همدلی و همراهی مردم برای ساماندهی بازار است.
عباس سجادی‌راد معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این بازرسی خواستار بررسی تولیدات قبلی ایران خودرو کرمانشاه که محدودیت قطعه وجود نداشت و خودروهای تولیدی پس از تجاری‌سازی آماده تحویل به مشتریان بود ولی تاکنون تحویل و عرضه نشده‌اند شد و افزود: تولیدات کنونی این واحد از لحاظ تاریخ تحویل و درخواست کسری قطعات نیز باید بررسی شود.
معاون ایران خودرو کرمانشاه نیز در این بازرسی گفت: روزانه 80 تا 100 خودرو تجاری سازی می‌شود و این واحد درخواست کسری قطعاتی از قبیل ایربگ، جعبه الکترونیکی، رادیو پخش، جعبه فیوز را به‌صورت مکتوب و مستند به کارخانه مرکزی ارسال کرده است ولی شرکت‌های سازنده قطعات به‌دلایل مختلف از ارسال قطعه امتناع کرده‌اند و امروز 7423 قطعه برای 1488 خودروی تولیدی کسری وجود دارد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/21
متاسفانه پبام ها نمایش داده نمیشه!!!
خوب دوستان دزد و رفیق غافله بفرمایند خودرو ناقص به دلیل نبود پنل ضبط آیا واقعا ناقص هست؟!!!!!!!!!یا کسری رودری؟!!!!! یا صندلی؟!!! یعنی همش واردات داریم؟؟؟!! خوب تو این شرایط میشه فهمید چقدر تولید دلخل هست!!! جمع کنین مردم گاون مگه>؟
1397/6/21
آقا ضبط و اون چیزای کوچیکی که بهانه کردن از چین میاد!!!! چه ربطی به تحریم داره؟؟؟ مگه از آمریکا و اروپا داریم وارد میکنیم؟؟؟ چین که مشکلی با ما نداره فعلا
گیر آوردین خودتونو
1397/6/22
قطعه دارند
عمدا نمیبندند که مثلا ناقص بمونه
تا 7 ماه دیگه هم اگه مطابق با تیراژ گذشته تولید کنند، قطعه دارند که با ارز 3800 تومنی تهیه شده
1397/6/22
مگه میشه خودرویی که قطعه نداره رو تولید کنن و بیارن تو پارکینگ بخوابونند
بعد برای نصب اون قطعه که نداشته دوباره به خط تولید بر میگردونن ؟ یا تو همون پارکینگ سرهم میکنن ؟ پس تکلیف واحد کنترل کیفیت چی میشه ؟
خودروسازها که سابقه فروش ماشین بدون ضبط و زه کناری و ... دارند
اگه مشکل ضبط هست ، ماشین رو بدید بیرون به دست مشتری بعد که ضبط ها رسید به مشتری تحویل بدید و فراخوان بدید بره نمایندگی نصب کنه
مردم انقدر تو این چندساله از مشئولین دروغ شنیدن که دیگه هیچ کس اعتمادی بهشون نداره و حرف هاشون رو باور نمیکنن