موضوعات داغ

گردهمایی بزرگ جک سواران روز جمعه برگزار شد + فیلم و عکس

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
گروه جک سواران همواره یکی از گروه های فعال در زمینه برگزاری گردهمایی و میتینگ های خودرویی هستند که روز گذشته نهمین میتینگ و گردهمایی خود را با حضور بیش از 50 دستگاه انواع جک در بلوار پاکنژاد تهران برگزار کردند. در این گردهمایی که تعداد زیادی از علاقه مندان به خودروهای جک در آن حاضر شدند، تعداد قابل توجهی جک S5 مشاهده می شد که نشان از محبوبیت این کراس اوور چینی در بازار ایران دارد. حدودا 60 دستگاه انواع جک در این میتینگ حضور داشت که سهم ناچیزی از آن به خودروی تازه وارد جک S3 اختصاص یافته بود. S3 کراس اووری کامپکت با ظاهری نامتعارف و نامعقول است که برخلاف برادر بزرگتر خود یعنی S5، با استقبال چندانی مواجه نشد. گفتنی است این مراسم توسط اسمارت آپشن که یکی از معتبرترین فعالان در عرصه آپشن خودروهای وارداتی و خودروهای مونتاژی شرکت های داخلی مانند جک برگزار شد که در آن برخی از علاقه مندان اقدام به تجهیز خودروهای خود به آپشن های شرکت اسمارت آپشن نمودند.

نهمین میتینگ جک سواران

نهمین میتینگ جک سواران

کرمان موتور در ابتدا با عرضه مدل ناکام J3 یا همان توجوی، برند جک را وارد بازار ایران کرد. بسیاری از کارشناسان و علاقه مندان به برندهای چینی، سرنوشتی نافرجام را در انتظار این برند می دیدند که باید بگوییم باتوجه به تدابیر مدیریتی این شرکت، عرضه مدل موفق J5 توانست این ذهنیت را عوض کند و به نوعی این برند با شکست مواجه شده را مجددا احیا کند. J5 اتوماتیک تا مدت ها لقب ارزان ترین خودروی اتوماتیک بازار را به دوش می کشید که همین موضوع سبب شده بود توجه بسیاری از خریداران به این سدان خانوادگی جلب شود. در گردهمایی روز گذشته جک سواران نیز تعدادی از این سدان محبوب چینی حضور داشتند که مالکان آن ها به تبادل اطلاعات و تجربیات خود با یکدیگر پرداختند.

نهمین میتینگ جک سواران

نهمین میتینگ جک سواران

معمولا برگزاری میتینگ های خودرویی و گردهمایی این چنینی، می تواند به دلیل تبادل تجربیات و اطلاعات مفید در مورد قطعات و آپشن های خودرو مذکور که مالکان با یکدیگر به اشتراک می گذارند، به حل برخی از مشکلات پیش آمده و جلوگیری از مشکلات احتمالی کمک شایانی کند. به همین خاطر در این چندسال اخیر شاهد شکل گیری گروه های مختلف خودرویی در سراسر کشور هستیم. گاهی همین گروه ها توانسته اند که اهداف و خواسته های خود را با برگزاری برنامه های این چنینی، به گوش مسئولان و مدیران شرکت های تولیدکننده و واردکننده خودرو برسانند که این موضوع می تواند از نکات بارز این مراسم ها به شمار آید.

نهمین میتینگ جک سواران

نهمین میتینگ جک سواران

جک S5 که به نوعی اولین کراس اوور چینی مجهز به سیستم توربوشارژر در ایران است، توانست به دلیل بهره مندی از طراحی ظاهری مناسب و بهرمندی از آپشن های روز و پیشرانه ای توانمند، با موفقیت چشمگیری همراه شود. این خودرو در ابتدا تنها با نسخه دنده دستی به بازار عرضه شد، اما کمی بعد نمونه اتوماتیک آن که از یک جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه بهره می برد، توانست به سهم خواهی بیشتر از این بخش بازار بپردازد. موتور 2 لیتری مجهز به سیستم توربوشارژ این خودرو قادر است نیرویی معادل 175 اسب بخار و 235 نیوتون متر گشتاور را در اختیار راننده بگذارد که همین موضوع باعث شد S5 به سرعت در بازار شناخته شود و آمار فروش بالایی را از خود به جای بگذارد.

نهمین میتینگ جک سواران

نهمین میتینگ جک سواران

جک J5 نیز که یک سدان خانوادگی سایز متوسط است، با دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک پا به بازار ایران گذاشت که هر دو مدل به دلیل بهره مندی از ظاهر قابل قبول و امکانات رفاهی نسبتا مناسب، توانستند نظر بسیار از خریداران خودروهای اقتصادی را به خود جلب کنند. گفتنی است نمونه دنده دستی این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم 1499 سی سی بهره می گیرد که توانایی تولید 111 اسب بخار و 146 نیوتون متر گشتاور را دارد. اما نمونه اتوماتیک که دارای جعبه دنده 4 سرعته است، از یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم 1834 سی سی بهره می گیرد که توانایی تولید 140 اسب بخار و 165 نیوتون متر گشتاور را دارد.
جک S3 نیز به عنوان کوچکترین عضو خانواده کراس اوورهای جک در ایران، از یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم 1590 سی سی بهره می گیرد که به جعبه دنده اتوماتیک CVT متصل شده است. این موتور قادر است نیرویی معادل 107 اسب بخار و 155 نیوتون متر گشتاور را تولید و به چرخ های جلو منتقل کند.
مجموعه خدمات خودرویی اسمارت آپشن زیر مجموعه شرکتی بازرگانی بوده و در راستای فروش آپشن های اصلی و باکیفیت خودروی های وارداتی ایجاد شده است. این شرکت در یکسال گذشته توانسته رضایتمندی کلیه مشتریان خویش را به همراه داشته باشد و این با ارزشترین سرمایه کاری مجموعه خواهد بود. بسیاری از مشتریان جدید ما، توسط مشتریان سابق و بدلیل رضایتمندی از ارائه خدمات با ما آشنا شده اند. ما با اعتقاد و رعایت اصول اخلاق حرفه ای نقطه آغازین خویش را بنا نموده ایم. هدف از فروش صرفا یک امر بازرگانی نخواهد بود و ما می خواهیم بازرگانی را به اتفاقی جهت آشنایی با دوستان بیشتر تبدیل نماییم.
برای مشاهده وبسایت این شرکت به صفحه اسمارت آپشن مراجعه کنید.



نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/24
آخه پلاستیک بازیافتی دیگه گردهمای میخواد چی هستن کلاسیکن خاصن سوپر ماشینن مثل این میمونه که بگن پراید سوارها گردهمایی برگزار کنن
1398/7/9
تا چند وقت دیگه اگه چین ژاپن و کره رو نگرفت بزرگترین اقتصاد جهان
1400/12/17
چی میگی داداش منطقی باش
1397/6/24
خواهشا حرف بی پایه نزنید اس ۳ ظاهری نامتعارف و استقبال کم داره؟!؟ جدا این حرف رو از کجا اوردین, فروش و استقبال از این ماشین قوق العاده بوده، و ظاهری زیباتر از سایز محصولات داره.
1397/6/24
والا تا اونجایی که ما دیدیم و شنیدیم طرفدارای جک اس تری توی مدت زمان کوتاه خیلی بیشتر از جک اس فایو هستن . هم از لحاظ ظاهر و هم اسپرت بودن ماشین. نمیدونم خودرو بانک چه مشکلی با جک اس تری داره . که توی هم رده های خودش یه سر و گردن از همه بالاتره
1397/6/25
همه ى محصولات چينى بازار آشغال هستند عين واقعيت مى گم،حدوداً دو هفته پيش تو اصفهان يك دستگاه ليفان ٨٢٠ بود تازه خريده بود صفره صفر بود برده بود كارواش هر جاى بدنش شسته مى شد رنگش مى رفت!!!!!به پليس نشون داد گفت كارى نداره ببرين نمايندگى!!!!!بنده خدا رفت نمايندگى نشون داد گفتن اول برو كاروارش رنگ ماشينتو كامل از بين ببر بعد بيار برات رنگ بزنيم!!!!!رفت اين كار رو كرد اخر سر اورد نمايندگى گفتن رنگ نمى زنيم!!!!!حالا هى بگين محصولات جك،ليفان،… ماشين هاى فوق العاده اى هستن در هر صورت ممنونthanks
1397/6/25
قبول کنیم موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی همراه با گیربکس CVT چیز جالبی برای جک s3 با اون وزن از آب در نمیاد