موضوعات داغ

کاهش چند ده میلیونی قیمت خودروهای لوکس در بازار

عکس مطلب اول
در روزهای گذشته و با سقوط آزاد نرخ ارز، این انتظار وجود داشت که قیمت خودروهای داخلی هم سیر نزولی به خود گیرد و حالا با تحقق این موضوع، شاهد کاهش قیمت شدید خودروهای موجود در داخل کشور هستیم که طبق ادعای کارشناسان و فعالان صنعت خودروسازی، به طور میانگین بازار خودروی کشور کاهش قیمت 50 میلیون تومانی را تجربه کرده است.
باتوجه به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل در شهر تهران، در حال حاضر قیمت خودروهای داخلی بین 1.5 میلیون الی 12 میلیون تومان کاهش را تجربه کرده است و از طرفی دیگر، شاهد قیمت و کاهش خودروهای وارداتی هستیم که ارتباط مستقیم با نرخ ارز دارند و به طور میانگین کاهش قیمت 50 میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند، هرچند این وضعیت در حالی است که همه در بازار خودروی کشور برای رسیدن به سود بیشتر فروشنده شده‌اند و هیچ خریداری در بازار وجود ندارد تا متحمل ضرر نشده و شاید در آینده توانایی خرید اتومبیل با قیمت کمتری را داشته باشد. در این شرایط رییس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران پیش‌بینی می‌کند که در روزهای آینده نیز روند کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه داشته باشد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/12
در مورد کدوم کاهش قیمت صحبت می‌کنید؟ ما که آگهی ها رو دنبال میکنیم کاهش قیمت ندیدیم! لطفا اگه نمیخواهید خبر واقعی رو بنویسید خبر fake هم ننویسید، در واقعیت هیچ تغییری در بازار رخ نداده و قیمتها همونه
1397/7/13
شما هم شدین مثل دولت که همش دروغ میگه قیمت دلار سقوط کرد؟کدوم کاهش ما ک هیچی نمیبینیم
1397/7/13
بازار کشش نداره باید قیمت ها را بیارن پایین اگر می خوان اصلا چیزی به اسم بازار خودرو وجود داشته باشه ...
1397/7/13
زمانی از ارزونی میشه حرف زد که قیمت ها به قبل از سال ۹۰ برگرده. اونوقت میشه گفت ارزون شده
1397/7/14
آخ گفتی، اگه دولت بخواد برگردونه میتونه ولی نمیخواد چون براش ضرر داره، مردم که مهم نیستن همه مدیرا به فکر پر کردن جیب خودشون و رفتن به اونوره آبن، سال 90 با 100 میلیون میشد تویوتا لندکروزر خرید اما الان ساندرو هم نمیدن!! خدا باعث و بانیشو لعنت کنه، کاش مدیری هم پیدا میشد که حداقل 50 درصد که به فکر جیب خودشه 50 درصدم به فکر مردم می بود!!!
1397/7/13
آخه آشغال سمند مثبت لوکسه؟
1397/7/13
هيچ كاهش قيمتي لااقل در خودرو وجود نداشته لطفاً نعرفي كنين يه جا سانتافه يا سورنتو ٢٠١٧ رو بدن ٤٠٠ يا لكسوس nx رو به قيمت خرداد ماه امسال بدن يا قيمت تاليسمان و ... نميگيم به قيمت خرداد پارسال اپتيما ٢٠١٧ رو بدن ٢٢٠. ميگيم حداقل به قيمت امسال كه ارز ١٠٠٠٠ تومن بود. ولي هيچ تغييري در قيمت خودرو رخ نداده. در ثاني محمد جان قيمت بازار رو من و شما تعيين نميكنيم كه دستور بديم چون كشش افزايش قيمت وجود نداره قيمت رو بيارن پايين. لطفاً واقع بين باشين. چه بازار كشش داشته باشه چه نداشته باشه قيمت افزايش داشته.چه شما بپذيري چه نپذيري.