موضوعات داغ

آزرا دوستان بخوانند؛ آشنایی با هیوندا آزرا

عکس مطلب اول
هیوندای موتور شرکتی کره و چند ملیتی است که سال‌ها پیش یعنی سال 1967 میلادی فردی به نام چانگ جو یانگ آن را تاسیس کرد. هیوندای یکی از برترین شرکت‌های خودرو سازی کره جنوبی و البته جهان است که محصولات با کیفیتی را تا به حال وارد بازار جهانی کرده است. اکنون هیوندای موتور که با کیاموتورز زیرمجموعه هیوندای موتور گروپ به شمار می‌آید، بعد از شرکت‌های بزرگی مانند جنرال موتورز، گروه فولکس واگن و تویوتا در رده چهارم بزرگترین خودروسازان جهان به حساب می‌آید. با انواع خودروهای این برند مانند هیوندا آی 20، هیوندا آی 40، هیوندا سانتافه، هیوندا اکسنت و هیوندا آزرا تا حدودی آشنایی داریم، بطوریکه افراد زیادی در بین سایر خودروهایی با این کیفیت و این قیمت ترجیح می‌دهند تا خرید هیوندا آزرا گزینه اول‌شان باشد.

معرفی هیوندا آزرا
آزرا، نسل چهارم خودروهای بزرگ هیونداست که در بازار جهانی تحت عنوان گرنجور به فروش می‌رسد. این خودرو در کلاس بدنه خودروهای سدان قرار دارد که طراحی بسیار زیبا را در کنار توانایی دینامیکی بالا و کابین جادار ارائه می‌دهد.
سال 1986 نخستین نسل هیوندا آزرا وارد بازار جهانی شد و به تدریج نسل‌های بعدی در سال‌های بعد روی کار آمدند. هنوز هم مدل‌های کارکرده این خودرو در بازار موجود و قابل خرید و فروش هستند و افرادیکه به دنبال خرید هیوندا آزرای دست دوم هستند، مدل‌های قدیمی و چند ساله آن را هم مورد بررسی قرار می‌دهند چرا که خودروهای با کیفیت حتی وقتی چند سال هم از عمرشان بگذرد هنوز می‌توانند با بسیاری از محصولات جدید اما بی‌کیفیت به رقابت بپردازند. یکی از مدل‌های خودروهایی که در سایت دیوار صفر یا دست دوم آن جست و جو می‌شوند، هیوندا آزرای مدل 2017 است که با توجه به گرانی بازار خودرو در این روزها، مدل‌های کارکرده خودروهای لوکسی مثل انواع هیونداها با توجه به کیفیت خوب‌شان طرفداران زیادی دارند.

مشخصات هیوندا آزرا مدل 2017
نسل ششم هیوندا آزرا سال 2017 تولید شد که مثل همیشه علاوه بر ظاهری زیبا و لوکس، مشخصات فوق‌العاده‌ای هم ارائه می‌دهد. این مدل خودرو در دو تیپ پایه وLimited به فروش می‌رسد.
آزرای نسل ششم دارای حجم موتور 3.470 سی سی و 6 سیلندر است که قدرت موتورش 296 اسب بخار و حداکثر گشتاورش 338 نیوتن متر است. این مدل خودرو مثل هم رده‌های خود تقریبا از مصرف بنزین بالایی برخوردار است بطوریکه میزان مصرف سوخت شهری آن 13.5 لیتر در صد کیلومتر محاسبه شده است. ضمن اینکه شتاب صفر تا صد هیوندا آزرای نسل ششم 7.4 ثانیه حساب شده است.
از آپشن‌های آزرای مدل 2017 می‌توان به چراغ مه شکن، باز شدن در صندوق عقب بدون نیاز به دست، آینه‌های جانبی جمع شونده برقی، ورود و استارت بدون کلید (Keyless)، پوشش چرمی فرمان با قابلیت تنظیم موقعیت الکترونیکی، قابلیت صندلی راننده در دوازده جهت به صورت الکترونیکی و مجهز به گرم کننده و سرد کننده، همچنین سیستم ناوبری ماهواره‌ای، سیستم پخش صوتی با ورودی‌های آی‌پاد و یو اس بی، سیستم کنترل با فرامین صوتی، سیستم کنترل سرعت (Cruise Control) اشاره کرد.
هیوندا آزرای Limited مدل 2017 دارای سانروف پانوراما، نورپردازی داخلی کابین، دوربین 360 درجه اطراف خودرو، سنسورهای کمکی پارک در بخش عقبی خودرو، سیستم کنترل سرعت تطبیقی و چند آپشن دیگر هم هست.

منبع : ویرلن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/16
چرا آخه دروغ میگین؟! طبق قوانین ایران مدلی که برای سال 2017 وارد ایران شده با موتور چهار سیلندر سوناتاست... تو این وضعیت اسف بار لااقل شما نمک به زخممان نپاشید!!!
1397/7/16
رپورتاژ اگهی بود دیگه !! نه خودروبانک ؟؟ فقط اصطلاحا اگهی زیرپوستی بود تا مشخص نشه اگهیه برچسب اگهی ام نزدید .... به این وارد کننده ها و خودروفروشا بگید مردم توی خرید رب گوجه فرنگی هم گیر کردن خودرو خریدن دیگه بماند !! اونم با این تورم 300 درصدی و وضع دلار
1397/7/17
آقا فرید حالت خوبه؟
بیناییت رو از دست دادی گویا.
هم اول متن نوشته رپورتاژ، هم آخر متن نوشته رپورتاژ، هم منبع گذاشتن.
خوبی؟
نه جدی. حالت خوبه؟