موضوعات داغ

یک یانکی واقعی؛ معرفی سوپر وانت هنسی + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از فورد موستانگ GT، فورد F-150 دومین محصول از کمپانی تیونینگ هنسی است که در نسخه ی Heritage Edition معرفی شده است. این وانت قدرتمند تیونینگ شده توسط هنسی و با نام کامل فورد GT 67 Heritage Edition و با رنگ قرمز با خط های سفید به بازار عرضه می شود.
روی بدنه ی این فورد F-150 نشان هنسی نیز به چشم می خورد و هنسی نام خود را روی موتور و در داخل خودرو نیز حک کرده است. یک کیت ارتقای اسپرت آفرودی نیز برای این مدل تدارک دیده شده است که شامل رینگ های 22 اینچی با تایرهای ویژه، میل موجگیر اسپرتو ترمز های برمبو می شود.

فورد F-150

فورد F-150

سپر این خودرو نیز متفاوت با مدل استاندارد است و چراغ های مه شکل LED درون آن کار گذاشته شده اند. رینگ 20 اینچی آفرودی با تایر آفرود تویو نیز برای این مدل قابل سفارش است. یک کیت افزایش ارتفاع نیز برای F-150 طراحی شده است که ارتفاع جلوی این خودرو را تا 76 میلیمتر افزایش می دهد.
اما در بخش پیشرانه، هنسی از یک موتور 8 سیلندر با حجم 5 لیتر بهره گیری کرده است. روی این موتور یک سوپرشارژر با حجم 2.9 لیتر سوار شده است که قدرت موتور را به 757 اسب بخار در 7 هزار دور بر دقیقه رسانده است. این عدد حتی از قدرت 647 اسب بخاری فورد موستانگ GT نیز بیشتر است. سایر تغییرات فنی شامل افزایش فشار بوست، استفاده از اینترکولر هوا-مایع، کیت مکش هوای اسپرت و سیستم سوخت رسانی ارتقا یافته هستند.

فورد F-150

فورد F-150

در انتها هم یک سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ برای این فورد F-150 تدارک دیده شده است. فورد F-150 هنسی می تواند به راحتی فورد راپتور را شکست دهد. در انتها ویدیوی زیر از این وانت قوی و سریع را از دست ندهید.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد