موضوعات داغ

قیمت برلیانس، رنو ساندرو، تندر و وانت ریچ؛ بهای سنگین محصولات پارس خودرو + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت پارس خودرو که سابقه ای بیشتر از 60 سال دارد این روزها در زمینه مونتاژ و فروش چند مدل محدود از کمپانی های خودروسازی رنو، نیسان و برلیانس آتو فعالیت می کند.
از جمله محصولات این شرکت که راهی جاده های کشورمان شده می توان به خودروهای برلیانس H220، H230، H320 ،H330، کراس، رنو تندر 90، رنو پارس تندر، رنو ساندرو معمولی و استپ وی و پیکاپ دوکابین ریچ در بعضی از مدل ها به صورت دنده و بعضی دیگر اتوماتیک اشاره کرد.
خودروهای سدان و هاچبک H220، H230، H320 و H330 همچون سایر محصولات ارائه شده از سوی پارس خودرو مثل ساندرو و ساندرو استپ وی از جمله وسایل نقلیه ای بودند که ظاهری به‌روزتر و آپشن بیشتری در مقایسه با خودرو های داخلی داشته و توانستند بخشی از مشتریان دلزده از خودرو های داخلی را به سمت خود بکشانند.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت محصولات مختلف پارس خودرو که سایت عصر خودرو گردآوری کرده است:
قیمت محصولات پارس خودرو

قیمت محصولات پارس خودرو


نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/8
اینا به کنار پازس خودرو 60 ساله هست؟؟؟؟!!
1397/8/10
روحش شاد....بله خاصل کار کسیه که فکرش کار می کرد.و اززمان خودش جلوتر بود.....
1397/8/9
کسی خبر داره برلیانس کراس ها را کی تحویل میدن؟
1397/8/9
همکارم مدل 230 دنده ای داره کمک فنر عقبش از روز اول مشکل داشت ، از آبان پارسال که خریده هنوز پارس خودرو تامین قطعه نکرده برای تعویض قطعه معیوب هرکی برلیانس خرید پای لرز نبود قطعه و خدمات پس از فروش باید بشینه
1397/8/15
بله بی فکری خودرو ساز را به مشتری تحمیل کنید وقتی یک سال پیش ثبت نام کرده چرا به فکر تامین قطعات نبوده که الان میگه قطعات گران یا تحریم شده و باید مشتری پول بیشتری بدهد.؟ مگه ارزش پول داده شده سال قبل مشتری ثابت مونده ؟