موضوعات داغ

تیبا و پراید به جای ساندرو؛ نتیجه طرح تبديل تعهدات محصولات رنو توسط سايپا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر پیش آمده در جهت انجام تعهدات خود و همچنین تحویل محصولات تولیدی پارس خودرو از برند رنو، اعلام کرده است که مشتریان می‌توانند در صورت تمایل در طرح تبديل تعهدات محصولات رنو توسط سايپا شرکت کرده و بجای دریافت محصولات رنو، یکی از محصولات تولیدی شرکت سایپا را دریافت کنند.
گفتنی است که تا رفع مشکل تولید محصولات رنو در کشور توسط پارس خودرو، قیمت محصولات به قیمت زمان تحویل مشتری طبق قرارداد محاسبه خواهد شد و همچنین سود مشارکت به میزان 15 درصد و سود تاخیر به میزان 12 درصد ادامه خواهد داشت. اما اگر مشتریان پارس خودرو و شرکت خودروسازی سایپا تمایل به دریافت اتومبیل دارند، می‌توانند از طرح تبديل تعهدات محصولات رنو توسط سايپا استفاده کنند که شرایط آن به شرح زیر است.
به گفته شرکت خودروسازی سایپا، جایگزین تعهدات رنو با محصولاتی همچون خانواده X100 از جمله سایپا 131 و سایپا 151 خواهد بود و یا مشتریان می‌توانند از خانواده X200، یعنی تیبا، تیبا 2 و خودروی ساینا یک اتومبیل را به عنوان جایگزین محصولات رنو انتخاب کنند که طبق قرارداد با سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد به مشتریان عرضه خواهد شد.
در این طرح فروش مشتریان سایپا و خریداران محصولاتی همچون "رنو ساندرو معمولی و استپ وی" می‌توانند 2 انتخاب داشته باشند و با خرید یک دستگاه X100 و یک دستگاه X200 در طرح تبديل تعهدات محصولات رنو توسط سايپا شرکت کنند که خودروی اول در بهمن ماه و بعد از آن با قیمت زمان تحویل محصول رنو به مشتری محاسبه خواهد شد و اتومبیل دیگر با موعد تحویل در آذرماه 98 و بعد از آن، به قیمت روز ارائه خواهد شد.
علاوه بر این، خریداران محصولات تندر و پارس تندر می‌توانند یکی از محصولات ذکر شده را با موعد تحویل بهمن ماه سال جاری به بعد با همان قیمت تحویل محصول رنو به مشتری انتخاب کنند.
در پایان گفتنی است که شرکت سایپا پیشنهاد دوم خود را برای کسانی گذاشته است که تصمیم به انصراف خرید دارند و شرایط آن به شرح زیر اعلام شده است.
- انصراف مشتریان با اخذ 36 درصد سود مشارکت از زمان واریز وجه اولیه در صورت اعلام انصراف تا تاریخ 30 آبان ماه 97
- انصراف مشتریان با اخذ 30 درصد سود مشارکت از زمان واریز وجه اولیه در صورت اعلام انصراف تا تاریخ 1 آذر ماه 97

نظرات کاربران

26 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/20
چرا در زمانی که پول بی زبون مارو گرفتن همون موقع قطعه خرید نکردن من که پراید تحویل نمیگیرم و انصراع هم نمیکنم نمیشه که به این راحتی تو این مملکت حق چند هزار نفر را خورد.
1397/8/20
عزیزم چرا نشه؟میشه خیلی خوب هم میشه ؟؟ هزار نفرم کمه ،بیشترم خوردن و شده
1397/8/21
حقتونه. تا شما ها باشين نرين تو صف وايسين ماشين بخرين. وقتي ميگن تحريمشون كنين واسه همين چيزهاس ولي كو گوش شنوا؟
1397/8/20
طرح جایگزینشون منو کشته، که توش وانت پراید هم هست! آخه مثلا کسی که ساندرو ثبت نام کرده میاد بجاش وانت پراید برداره بره بار زدن؟!؟! خیلی جالبه واقعا!
1397/8/20
چندین بار این عمل زشت و قبیح این لگن سازا تکرار شده باز هم عده ای احمق میرن و ثبت نام میکنن. کاری به این ندارم که در جواب تحریمها را بهانه میکنند کار از ریشه خراب است ...
1397/8/21
ادبیات جالبی داری برادر، احمق خطاب کردن هم وطن کار آسونی نیست...
1397/8/26
با سلام خدمت اقا سعید. حتما شما هم از ثبت نام کننده ها هستید و از اینکه لفظ بنده شامل حال شما شده عذر خواهی بنده رو بپذیرید. ادم انقدر از کارهای اینا حرص و جوش میخوره که قاطی میکنه ولی یه چیزی مسلمه و اون اینه که تا مردم از این لگن سازها حمایت میکنند و میرن ندیده و نشناخته ماشین ثبت نام میکنن حال چه برای سود یا چه برای استفاده حال و روزمان بهتر از این نخواهد شدبه نظرمن فرهنگ و سطح اگاهی این مردم و از جمله خود من خیلی پایینه تا این سطح بالا نره در عذابیم ! .....
1397/8/20
پس چي بدن به جاي ساندرو؟ نكنه فكر كردين بايد به جاش بنز E250 يا بي ام و ٥٣٠ بايد بدن؟
1397/8/20
یکم فکر کن...ساندرو با پراید یکیه برات؟؟؟ باید بریلیانس میدادن
1397/8/20
کاملاً عادلانه و منطقی بنظر میاد
1397/8/20
#سایپا_مطمئن !
1397/8/20
آخر کلاهبرداری شرکت خودرو ساز ایرانی
چرا با آشغالترین محصول عوض میکنین
مگه سراتو تولید ندارین
همه ایرانیان رو رو عقده ای ماشین بار آوردین
1397/8/20
یعنی چه؟واقعاشرم آوره،خودشان میگویند قطعه به تعداد محدودی دارند ولی تحویل رامتوقف کرده اند وکاملا مشخصه که فقط به خاطر سود بیشتر خودشان به مشتری رحم نمیکنند،رنو چه زمانی ازایران رفته واینهاچرا بلافاصله تحویل را متوقف کردند؟هیچ کجای دنیا اینجوری سرمشتری کلاه نمیگذارند .
1397/8/20
خودروبانک و مردمی که خودرو بانک رو میخونن...
من هر روز تمام این مطالب و پست هایی که شما عزیزان میزارید رو میخونم و دنبال میکنم
خودرو یه بحث خیلی مهم و بزرگ هستش که ما مردم ایران سالهاست که داریم به خاطر یه عده حداقل 70 میلیون رو نابود میکنیم.ما با جونمون داریم بازی میکنیم.
هر خودرو که میخریدیک امتیاز برای نابودی این ملت هستش
مگه آلایندگی این خودروها بالا نیست؟
مگه امنیت این ماشین ها پایین نیست؟
مگه قیمت این ماشین ها نسبت به محصولات جهانی بالا نیست؟
شما برای راحتی و اسایش خودتون از این وسیله استفاده میکنید وگرنه خر و اسب خیلی بهتر از این خودروهای داخلیه.
خریدن این ماشین های داخلی فقط به سود 5% از آدمای این مملکت هستش که خودشون امکان نداره سوار این زباله ها بشن.
دیدن کسایی که میرن این خودروهارو با این شرایط خنده دار پیش خرید میکنندوحتی نقد میخرن مثل جکه
به خودتون با خریدن این خودروها ظلم نکنید
بچه‌ی شماست که داره دود این خودروهای بی کیفیت رو تنفس میکنه
خانواده‌ی شماست که داره با استفاده از این اشغال ها با جونشون بازی میکنن
و شما هستید که با خرید این خودروها دست رنج زحماتتون رو به جیب یه عده جاه طلب و کلاه بردار که فقط به فکر خودشونن میریزید...
1397/8/20
خدا لعنت کند بانیان صنعت ورشکسته خودرو در ایران را.
من ساندرو تحویلی خرداد بودم که بعد از 5 ماه تاخیر با چنین بخشنامه ظالمانه ای روبرو شدم.
نکته جالب ماجرا اینجاست که رنو حدودا 2 میشود که رسما خبر از خروج از ایران را داده است . براستی چرا آقایان قبل از آن اقدام به خرید قطعات CKD بازاء میزان تعهدات شان نکردند ؟ حداقل سه ماه فرصت داشتند تا قطعات مورد نیازشان را بخرند!!!
دیگر بهیچ عنوان خودرو داخلی نخواهم خرید حتی اگر مجبور به خرید خودرو کارکرده چینی باشم.
1397/8/20
دوست عزيز ساندرو خريديا نه پورشه يا فراري. اون ساندرو هم خيلي با محصولات جايگزيني كه الان ميخوان بهتون بدن فرق نداره. فكر نكن تفاوتش مثل تفاوته بين محصولات بنز و سايپاست. بله ساندرو و پرايد هر دو توليد سايپا و در يك رده هستن. زياد حرص نخور سطح محصولات سايپا رو هم با قياس با محصولات چيني تنزل نده. قبل از آن هم بقول شما CKD خريده باشن با اين استقبال عظيم امثال شما از ساندرو الان قطعات تموم شده و تبديل به خودروهايي شده كه الان يا در خيابان تردد ميكنن يا در سايتاي فروش خودرو داره به قيمت بالاي ١٢٠ آگهي ميشه! بله قربان ظالمانه كاري بود كه عده اي كردن و دو تا سه تا ثبت نام كردن تا الان به مشتاقان ساندرو مثل شما نرسد!
1397/8/20
هه هه هه لعنتی ها یعنی حالا بعد از 11 ماه واریز پول و فروختن ماشین ال 90 خودمون اونم تو فروردین ماه که فقط 50 هزار کارکرد داشت حالا باید پراید سوارم شم ، پدرم زانو درد داره و هرگز شرایط رانندگی با خودروی دنده اونم تو این ترافیک وحشتناک تهران را نداره به خدا که این آفتابه ساز ها محکوم به فنا هستن.
1397/8/20
بخدا داشتیم این لگن سازای بی همه چیز نامردارو به خاک سیاه می کشوندیم تو کمپین نخریدن خودرو ولی اومدن یه وام خرید خودرو گذاشتن باز رفتن یه عده خریدن. نکنید این کارارو خواهشن
1397/8/20
من اصلا انصراف نمیدم و تبدیل هم نمی کنم همه قطعات رو بعد از ثبت نام وارد کردند حالا هم همه خودرو ها آماده اند تو انبار پارس خودرو پارک می باشند خاک می خورند .
1397/8/21
زمانی که پول بی زبون رو تقدیم این آشغال سازها میکردین باید فکرشو میکردین ، عاقبت کسانی که به کمپین نخریدن خودرو خیانت کردن همینه
1397/8/21
دم سایپا گرم.من که خیلی حال کردم
1397/8/21
بد تر از اینا هم سرمون بیارن بازم میریم می خریم تک تک شمایی که اینجا اعتراض دارید حقتونه چون درس نگرفتید قبل از هرچیز به همه هموطناتون خیانت کردید و هربلایی سرتون بیاد بازم میرید و ثبت نام می کنید .از ماست که بر ماست
1397/8/21
ناشناستر ساندرو شايد براي شما خيلي با پرايد فرق داشته باشه ولي بدون با پرايد عملاً فرقي نداره! شايد بهتون اين حس رو بده كه سوار شاسي بلند شدي و سر اينه خيلي ساندرو ساندرو راه انداختين! ساندرو محصول مزخرفي از محصولات رنو بود كه امثال شما خيلي براش تبليغات كردن!ولي خب پرايد هم خوبه، اگه سايپا داد بگير!
1397/8/22
متاسفانه خودرو سازان به هیچ یک از تعهدات خود عمل نمی کنند و نظارتی هم برکارشان نیست.
در حاشیه سایه امنی که برای خود درست کرده اند حتی پاسخگو نیازهای پس از تولید وتحویل هم نیستند.
خود من ازسایپا خودرو قسطی را سال ۹۵ از سایپا خریداری کردم تمام اقساط را به موقع داده ام وقسط آخر را ۲ ماه پیش وتاکنون سایپا به رغم تسویه حساب اقدام به فک رهن خودرو نکرده و با تمام تماسهای گرفته شده کسی پاسخگونیست وفقط امروز وفردا می کنند.
این مشکل بسیاری دیگر از مشتریان این شرکت نیز هست .
1397/8/22
من که انصراف نمی دم. پرایدهم نمی گیرم. کلاهبردارهای دزدددد. خجالت داره.این طرحشون توهین به شعور مشتری هستش. خدا لعنت کنه بهشون و انشالا کارخونه شون با خاک یکسان بشه
1397/8/22
یعنی یه سلام به همه کسایی که ماشین های خودشون رو با قیمت گران و گزاف تو بازار آزاد فروختن به امید اینکه خودرو صفر و ارزان از کارخونه بگیرن و یه سلام به دلال های خودرو ثبت نام کرده که منتظر پول های باد آورده و اذیت مردم به بهانه گران شدن ارز بودن