موضوعات داغ

آشنایی با لوکس ترین محصول کیا؛ تلاش کره ای ها برای ساخت رقیب S CLASS

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل جدید کیا K900 پس از مدتی با اضافه شدن ویژگی های جدید، طراحی بروز و موتور 3.3 لیتری که از کیا استینگر به عاریت گرفته، مجددا به بازار بازگشته است. این بازگشت البته به هیچ وجه کم هزینه نبوده و نسل جدید کیا K900 ، با ده هزار دلار افزایش قیمت عرضه خواهد شد که موجب شگفتی خریداران آمریکایی شده است. نزدیک ترین رقیب این خودرو، از برند لوکس هوندا یعنی آکورا می آید که در بازار ایالات متحده برند شناخته شده ای به حساب می آید و خریداران متعصب خود را دارد. آکورا RLX در نسخه 2019 که نزدیک ترین رقیب کیا K900 محسوب می شود، قیمتی در حدود 62 هزار دلار دارد که به راحتی می تواند رقیب کره ای را به چالش بکشد. نسل قبلی کیا K900 با قیمت 50،850 دلار عرضه میشد و تنها تفاوت محسوس نسل جدید نسبت به نسل قبلی، استفاده از سیستم دو دیفرانسیل به جای تک دیفرانسیل در این خودروست.
با این وجود، عرضه یک خودرو لوکس از برند کیا، تلاشی برای آزمایش بازار محسوب می شود. برند نزدیک به کیا، یعنی هیوندای، زیر برند لوکس خود به نام جنسیس را دارد و از سوی دیگر، اکثر برندهای آسیایی، نظیر ژاپنی ها، تمایل به داشتن یک زیر شاخه لوکس دارند و این امر برای آنها به یک عادت تبدیل شده است. حتی خودروسازان چینی، که هنوز هم با دیدی تردید آمیز به آنها نگاه می شود، در حال توسعه برندهای لوکس خود هستند. پس تردیدی نیست که کیا، که خود را برتر از برندهای تازه کار چینی می داند، به فکر تاسیس زیر شاخه لوکس خود باشد و روندی که هیوندای پیش از آن طی کرده را اجرا کند. نسل جدید کیا K900 نسبت به نسل قبلی با کلاس بندی کمتری عرضه می شود و به جای نمونه های متعدد لاکچری و پرمیوم، تنها یک تیپ لاکچری مجهز به موتور V6 را عرضه می کند. این موتور نیز با کاهش حجم، از 3.8 لیتر در نسل قبل به 3.3 لیتر در نسل فعلی رسیده است. از آنجایی که با یک خودروی لوکس سر و کار داریم، صندلی های مجهز به چرم ناپا، روشنایی 64 رنگ محیط داخلی و صفحه نمایش 9.7 اینچی سیستم سرگرمی از ویژگی های استاندارد رفاهی کیا K900 به شمار می روند. مشتری هم چنین می تواند بسته VIP را برای خودرویش سفارش دهد که شامل ویژگی هایی همچون سیستم تهویه سه نقطه ای، شارژر دستگاه های دیجیتال و موارد تشریفاتی دیگر می شوند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/2
رقیب کدومه آخه ؟ بنز کلاس S و کیا ؟؟؟!!!
ممکنه چینی ها به کره ایها برسن ، همونجور که کره ایها به ژاپنیها نزدیک میشن . ولی هرگز یک خودروی آسیایی نمیتونه رقیب یک خودروی آلمانی یا ایتالیایی باشه . اینها فلسفه طراحیشون فرق داره . یک رینگ بنز و ب ام و میارزه به تمام صنعت خودروسازی چشم بادومی ها .
حالا ایران اینجوریه که ژاپنی ها و بعدا کره ایها و اخیرا چینی ها برای مردم شده غول و یک مشت بچه برای اینها سینه چاک میکنن و کری میخونن . وگرنه اینها غیر قابل مقایسه هستن با صنعت خودروی آلمان و ایتالیا . دور از جون بنز کلاس S !!!
1397/9/3
اقا چرا پست تکراری میزارید