موضوعات داغ

معرفی بیسو T3 و بیسو T5 توسط سیف خودرو در آستانه پیش‌فروش + قیمت و کاتالوگ

عکس مطلب اول
شاهین خدامی، قائم مقام مدیرعامل شرکت سیف‌خودرو در این مراسم از سابقه این شرکت با نمایندگی سوبارو ژاپن گفت که به اولین دوره تحریم‌ها برخورد و متاسفانه ژاپنی‌ها با عقب‌نشینی باعث توقف عرضه این خودرو در بازار ایران شدند. شرکت سوبارو با توجه به فروش خوب در آمریکا مشکلاتی با عرضه خودرو به ایران داشت. اما سیف‌خودرو با توجه به روند تولید در کشور، سعی کرد تا به تولیدکنندگان کشور بپیوندد. حدود ۲ سال طول کشید تا یک سایت مناسب برای تولید را انتخاب کند و در نهایت با مرتب‌خودرو به توافق رسید که یکی از قدیمی‌ترین‌های خودروسازان ایران است و با خرید سهام این شرکت، اقدام به بازسازی خط تولید این شرکت کرد و وارد عرصه تولید شد. مرتب‌خودرو پس از دو سال تعطیلی، با سیف‌خودرو مجدداً زنده شد و اقدام به تولید محصولات بیسو چین کرد. محصولات بیسو از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای خط تولید استفاده می‌کند و از ۵ ستاره ایمنی CNCAP بهره‌مند هستند. در نمایشگاه مشهد سال جاری، دو نسخه بیسو T3 و بیسو T5 رونمایی شد و هر دو خودرو با توجه به ذائقه ایرانی، با گیربکس خودکار عرضه خواهند شد.

نشست خبری سیف خودرو

نشست خبری سیف خودرو

در حال حاضر دو محصول بیسو با داخلی‌سازی ۷ درصدی مونتاژ می‌شوند اما به زودی و تا آخر پایان سال، درصد داخلی‌سازی به ۲۰ درصد خواهد رسید و این امر با انتقال تکنولوژی به سیف‌خودرو از بیسو انجام خواهد شد.
داریوش ضیاء مدیر فروش شرکت سیف‌خودرو گفت که در بهترین وضعیت امسال حدود ۹۰۰ هزار تا ۱ میلیون خودرو تولید خواهد شد که کمتر از میزان تقاضا در بازار است و این شرکت از فاز بازرگانی، اقدام به تولید و ایجاد ارزش افزوده در کشور شد و سایت تولیدی انتخاب شده به عنوان شریک تجاری، با سابقه تولید لندروور در ایران می‌تواند کمک به موفقیت سیف‌خودرو کند. تیراژ تولید فعلا ۶ الی ۸ هزار دستگاه شروع می‌شود اما این تیراژ به سمت ۵۰ هزار دستگاه در سال خواهد رفت. در حال حاضر ۱۰ نماینده فروش در کشور برای پیش‌فروش انتخاب شده و برای خدمات پس از فروش در حال حاضر ۲۶ نماینده انتخاب شده‌اند.

دو محصول بیسو برای ورود به بازار ایران

دو محصول بیسو برای ورود به بازار ایران

پیش‌فروش محصولات بیسو از دوشنبه هفته آینده شروع می‌شود و بخشنامه‌ها دو روز قبل از اجرای طرح در سایت بارگزاری می‌شود. در بخش اول ۱۴۳۱ دستگاه از هر دو مدل پیش‌فروش می‌شود که بیش از ۹۰۰ دستگاه از این تعداد مدل بیسو T3 خواهد بود. این پیش فروش با قیمت روز خواهد بود اما قیمت حدودی بیسو T3 با توجه به شرایط کنونی حدود ۱۹۰ میلیون تومان خواهد بود. بیسو T5 نیز با تحویل خرداد و تیرماه سال بعد پیش‌فروش می‌شود که قیمت حدودی آن بین ۲۴۰ الی ۲۵۰ میلیون تومان خواهد بود. سود مشارکت این پیش‌فروش طبق قانون ۲ درصد بالاتر از سود مشارکت بانک‌ها خواهد بود. اما این قیمت‌ها با توجه به شرایط ارز نیمایی کنونی است و با توجه به آن امکان اعلام قیمت قطعی وجود ندارد اما سیف‌خودرو تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد توان هزینه‌ها را کاهش دهد و این شرکت اصلا به دنبال سود برای فروش خودرو نیست و فعلا تنها تمرکز خود را به عرضه خودرو با قیمت مناسب گذاشته است.
خدامی ادامه داد که سیف‌خودرو تا آخر تنها با یک برند چینی در بازار نخواهد بود و دنبال جایگزینی لندروور در ایران خواهد بود. گارانتی محصولات بیسو ۱۰۰ هزار کیلومتر یا سه سال است.

معرفی بیسو T3

معرفی بیسو T3

بیسو T3 یک کراس‌اوور جمع و جور شهری است که به زودی توسط سیف خودرو به بازار کشورمان عرضه می‌شود. این خودرو نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو تهران در سال 96 به نمایش عموم در آمد. علاوه بر بیسو T3 ، مدل بیسو T5 نیز در برنامه عرضه این شرکت قرار دارد.

کاتالوگ بیسو T3

کاتالوگ بیسو T3

از آن جایی که با یک کراس‌اوور جمع و جور و کم‌حجم روبرو هستیم، می‌توان رقبای نسبتاً زیادی را برای آن ذکر کرد که خودروهایی نظیر ام وی ام X22 ، چانگان CS35 و جک S3 از این دسته‌اند. البته تا زمانی که این خودروها با قیمتی کمتر از صد میلیون تومان عرضه می‌شدند، می‌شد آن‌ها را خودروهایی پرفروش و جالب برای مشتری بدانیم، اما در شرایط فعلی و با ارایه قیمت‌های جدید، رقابت برای این خودروها نیز سخت شده است.

بیسو T3

بیسو T3

بیسو T3 در طراحی خود از طراحان ژاپنی بهره برده است. داشبورد زیبایی برای این خودرو طراحی شده است. البته با توجه به ابعاد و اندازه بیسو T3 ، نمی توان انتظار داشت که فضای بزرگی در اختیار سرنشینان قرار بگیرد. بیسو T3 فعلاً توسط سیف خودرو با یک تیپ به نام EX عرضه می‌شود. جعبه دنده دستی از بین مدل‌ها با توجه به نیاز مشتریان ایرانی حذف شده و تنها جعبه دنده اتوماتیک CVT برای این خودرو قابل انتخاب است. استفاده از موتور کم‌حجم و توربوشارژر نسبت به رقبا که اکثراً از پیشرانه‌های 1.5 لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کنند، نقطه تفاوت این خودرو با آن‌ها است.

معرفی بیسو T5

معرفی بیسو T5

بیسو T5 که نسخه‌ای بزرگتر از بیسو T3 است، کراس‌اووری متوسط بوده که برای رقابت با محصولات مشابه وارد بازار ایران خواهد شد و سیف خودرو وظیفه عرضه این خودرو به بازار را بر عهده دارد. با توجه به اینکه بیسو T5 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده و ابعاد و اندازه بهتری نسبت به T3 دارد، رقبای آن را کراس‌اوورهای گران‌تر و بزرگ‌تر چینی نظیر چری تیگو 5 ، جک S5 و هایما S7 تشکیل میدهند، هر چند برخی محصولات به واسطه قیمتی که دارند، نظیر بی وای دی S7، رقیب این خودرو محسوب می‌شوند.

بیسو T5

بیسو T5

این خودرو نیز نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو تهران 1396 به عموم نمایش داده شد و اکنون که یکسال از رونمایی آن در ایران می‌گذرد، قرار است وارد بازار شود. سال گذشته صحبت از قیمت 95 میلیون تومانی برای بیسو T5 شده بود که آن را در رده‌ای برابر با چری تیگو 5 ، بی وای دی S6 و جک S5 قرار می‌داد که با توجه به افزایش هزینه‌ها و قیمت‌ها در سال جاری، باید انتظار قیمتی در محدوده دویست و پنجاه میلیون تومان را برای این خودرو داشته باشیم.

کاتالوگ بیسو T5

کاتالوگ بیسو T5

بیسو T5 نیز تنها با یک تیپ که EX نام دارد به بازار عرضه می‌شود و همانند دیگر خودروسازان، شاهد کلاس‌بندی متنوع محصولات نیستیم. با این وجود ارایه یک تیپ از یک خودرو به شرکت‌های تازه وارد این امکان را می‌دهد تا بر بازاریابی این خودرو متمرکز شوند. به خصوص با توجه به وزن زیاد خودرو، قدرت موتور کافی به نظر نمی‌رسد و مشتریان باهوش، متوجه این نکته خواهند شد.

نظرات کاربران

23 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/5
فقط اونجاش كه نوشته ميخاد جايگزين لندروور تو ايران بياره:))))))))
بريزين تو سايت فروش،٢٥٠تومن هم پاش بدين لوزراي بدبخت
بعدم بياين زير اين كامنت بنويسين(شما چشمتون كوره نميتونين پيشرفت چينيا رو ببينين)آره بابا كي به كيه
لياقت شما هم فقط همينه كه حقوق ده سالتونو بدين و جاي لندروور،(بيسو) بخرين و بعدش بياين تو خودرو بانك با بقيه دست به يقه بشين كه (شتاب هايما از جك سرتره)يا(جك همه كره اي ها رو ميزنه)!!!
1397/9/6
ای بابا کوشا کوتاه بیا کو تا بشیم کوبا.
1397/9/6
ایولا گل گفتی به خدا بی خردی بی داد میکنه به خدا من چینی خریدم از سر اجبار چون بچه کوچیک داشتم جای ۲۰۶ برام کوچیک بود حالا اسم نمیارم چه برندی که به دوستان بر بخوره جبهه بگیرن ولی به خداوندیه خدا ۵۰ میلیون ماشین ۰ زیر قیمت دادم بعد اینکه انگار سوار گاری شده بودم ،،به کجا چنین شتابان ؟؟ خدا گواهه مرگ ظالمین و ضالمات نزدیک فقط یکم پشت هم باشیم سر هم دلالی نکنیم تا ملت یکی نباشن اینا میتازونن به حق ابروی امام حسین خدا از سرتون نگذره از خدا میخوام زنده باشم نابودیشونو تماشا کنم
1397/9/6
کوشا جان، پشتیبانت زنگ زده می‌پرسه تستا رو زدی؟! نگران نباش، ما فهمیدیم تو کره‌ای سواری، ولی فوقش یه پراید کره‌ای 74 داشته باشی. لوزر :))
1397/9/10
یعنی خاک بر سر اونایی که دیگه برن و ثبت نام کنن..دیگه مردم باید فهمیده باشن که ثبت نام خودرو فقط کلاه برداریه...این اشغال های چینی که دیگه هیچی...قبلا مردم بنز و بی ام و و کادیلاک سوار میشن تازه با چقدر عزت و احترام
1398/5/5
شما نخرینخرید
1397/9/5
با منت میگه 190 میلیون!!!تازه به فکر سود هم نیستن!!!! باید بگویم فقط به فکر سود هستند و بس.آقا هر چی سر این ملت بیاد حقشونه،از فردا میرن صف می کشند برا خرید،خود چینی ها هم این قیمت هارو باور نمی کنند،
1397/9/6
چقدر ما بد بختیم که باید آشغالای چینی رو با حقوق ۴ سال یک مهندس پیش خرید کنیم!!!!!!!!!!!! از این بدتر ممکنه واقعا
1397/9/6
هرکی الان ماشین میخره احمقه
به پولدار و فقیرشم نیست احمقن
اگه واقعا وسیله کارته و نیاز داری یا به ماشین خودت برس و نونوارش کن
یا اگه ماشین نداری کارکرده مدل پایین بگیر .نترس نمیمیرید اگه کارکرده سوار شید
1397/9/6
😄😄 چقدر ارزون واقعا ولی من ندارم پولشو متاسفانه
فکر میکنن با این قیمتهای فضایی کسی میتونه ماشین بخره😏
1397/9/6
چشمم به اسم رقباش افتاد، از فرط مصائب چند ماه اخیر بازار خودرو چه غصه ای خوردم...
آخه کی فکرشو میکرد این دبه حلبی های چرخ فرقونی ناشناس طوری جا خوش کنن که قیاس و رقابت فقط بین اونا باشه!
غصه م وقتی شدیدتر میشه که قصد پدر و مادرم که معلم هستن و 10 سال پیش بازنشسته شدن، بعد عمری خرید یه ماشین خوب برای سفراشون بود. از بهمن سال پیش به فکرش افتادن ولی دیر شده بود و یادمه مثلا همفکری میکردیم: ویتارا که به درد نمیخوره. تویوتا خوبه، میتسوبیشی، نیسان، ولی خوب گرونن بابا پولمون نمیرسه که! حالا دارم به بابام میگم اون وانته بود (آمیکو آسنا) که نگاشم نکردی تو نمایشگاه خودروی تهران، که گفتیم 150 مفتش گرونه، الان شده 300! پولمون به اینم نمیرسه دیگه. اونم که بالا پایین زمونه چشیده میگه همین ال90 خودمون چشه، خیلی هم خوبه. حیونی تابحال همه جام برده مارو، بعد ازین هم میبره. راستم میگه خوب. ولی تو دلم اشک میریزم وقتی گاهی میبینم ماشین پیشرفته ای تو جاده و خیابون توجهشو جلب کرده و داره اسمشو ازم میپرسه.
اینا رو گفتم که بعد از مدیران بی لیاقتمون برسم به
بی شرافتی اون دلالای نیوبورژوا که تلنبار کردن ماشیناشونو.
حالم از دیدن آگهی فروش ماشینای نوی کنار هم مثل اسباب بازی چیده شده تو پارکینگای لوکس و بعضی زمینای کشاورزی خارج شهر بهم میخوره.
مشتری این پیش فروشا، مصرف کننده های واقعی نیستن. یه مشتی سودجو و دلالن که به هوای گرونی اینا رو یجا تلنبار میکنن تا بقول خود قماششون به قیمت برسه...
جدا از گرونیا و اینکه دیگه حق انتخابی از بین خوبای صنعت خودروسازی جهان نداریم، حواستون باشه زلمبوزیمبوی چینیا گولتون نزنه. به این فکر کنین که سودآوریش برای شرکت وارد کننده چقد بوده که حاضر شده تلاش کنه این آشغالو از مبادی قانونی وارد کنه و به خورد ملت بده.
پی نوشت: دوستان اگه از معتقدان به پیشرفتگی چین هستین، تا حدودی موافقم ولی باید به عرضتون برسونم شما رو به مرگ گرفتن که به تب راضی شدید. فقط نیم نگاهی به خیابونای کشورای عربی حوزه خلیج فارس که ثروتمند هستن داشته باشین، متوجه عرایضم میشین.
ممکن بود تاریخ طوری پیش میرفت که شما الان سوار بهترین ماشینا بودین. چون هر دلار امریکا 15 تا تک تومن بود مثلا... ;-)
1397/9/6
واسه اونایی که میخوان پولاشونو دور بریزن خوبه
1397/9/6
کشور شده سراسر آشغال چینی.... سالی 50.000 خودروی لگن میخواد تولید کنه بریزه تو جاده ها کشتار بشه....
1397/9/6
متاسفم برای مسولین مملکت به ویژه نمایندگان مجلس که در سکوت اجازه داده و می دهند که مملکت بشه آشغال دان چین؟ خدا یا نفرین ما ملت علیه هرچی مسول خاین را بپذیر. الهی امین.
1397/9/7
احسنت/بیایید همگی متحد شده و فقط اقلام ضروری را خریداری کرده و حتی الامکان از ارزان ترین تفریحات استفاده کنیم./تنها راه پایین آوردن قیمت اجناس و به خصوص خودرو همین است.
1397/9/6
اول یک نگاه به سایتش بندازین. کلا 10 تا نمایندگی تو ایران داره و مطمئنا خدمات پس از فروش جالبی نخواهد داشت. بعد اومده پیش فروش یه محصول چینی با موتور 1300 گذاشته که با قیمت روز میده و معلوم نیست چه زمانی تحویل بده.اونم شرکتی که تا حالا نه تولید کننده بوده نه وارد کننده. چطور مردم به اینا اعتماد میکنن؟!!!!
1397/9/6
چقدر بدبخت شدیم که این ماشین های بی اصل و نسب رو بیارن برامون رونمایی کنن. از ماست که بر ماست
1397/9/6
خدائی قیمتش خیلی ارزونه ۲۵۰ میلیون خیلی ارزونه حیونی...حقوق ۱۵ سال منه که هیچی خرج نکنم
1397/9/7
طراحي صفر بي کيفيتي از قيافه ماشين ميباره تا کي بايد مردم پول به اين آشغالا بدن ..اگر ماشين چيني وارد ميکنيد حد عقل محصولات با کيفيت و در حد استانتدارد جهاني وارد کنيد مثل byd
1397/9/7
سلام لطفا یک طراحی دیگه برای سایت انتخاب کنید قشنگ تر باشه این طراحی درحد سایت نیست که سایت به این خوبی طراحیش اینجوری باشه مرسی خودروبانک
1397/9/8
باسلام خدمت همه اعضا و خوانندگان سایت محترم خودرو بانک ببینید اینکه چینیها پیشرفت کردن جای هیچ شک و انکاری نیست من ماشین چینی ندارم که بخوام طرفداری کنم می دونی کجای این پیشرفت منو اذیت می کنه که وقتی سابقه این چینیها رو نگاه می کنی بالای 10 سال سابقه ندارن و خیلی از اونها قبلا سابقه مرتبط با تولید خودرو ندارن و اینجوری پیشرفت کردن ولی این دو تا کارخانه ما (ایران خودرو و سایپا) بالای 40 تا 50 سال سابقه دارن هنوز نمی تون یک خودرو از خودشون طراحی و تولید کنن بازم خوبه که این وارد کننده ها هستن لااقل چندتا ماشین جدید بغیر از پراید و پژو می بینیم
1397/9/11
سلام خدمت دوستان
واقعا این خودرو 250میلیون تومان می ارزه ؟ یعنی پول ملی ما تا این حد بی ارزش شده ؟کسانیکه به نمایندگی ما در مجلس حقوق یامفت میگیرند پس چیکار میکنند یعنی چه کاره این مملکت هستند؟حتما جوابشون طبق معمول تحریم هاست خدا رو شکر این تحریم ها هنوز نیامده بود که قیمتها نجومی شد صنعت خودرو کشور هم که هزار ماشالا توی این 40سال نتونست یک خودرو از خودش تولید کنه که حالا که مثلا تحریم شدیم غصه نخوریم بگیم خودمون خودرو میسازیم خودرو ساز داریم باید برای خودرو سازها و نمایندگان مجلسمون اسفند دود کنیم که این همه هوای هم دارند و همیشه هندونه زیر بغل هم میزارند و به ریش ملت میخندند. بلاخر ظلم و ستم پایدار نخواهد بود و یک روزی تاوان خیلی سختی خواهند داد کسانیکه خون مردم رو توی شیشه میکنند.
1398/1/14
مردم مراقب باشيد . خطر دوباره كلاهبرداري . اين همون شركتي هست كه سوبارو رو پيش فروش كرد و حتي يك دونه هم از پيش فروشها تحويل نداد . مراقب باشيد . مراقب باشيد