موضوعات داغ

نگاهی به قیمت ها در هفته گذشته؛ قیمت خانواده رنو در بازار همچنان رشد می‌کند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بررسی قیمت خودروهای موجود در بازار نشان می دهد که طی روزهای گذشته قیمت تعدادی از خودروهای داخلی از 500 هزار تا یک میلیون تومان کاهش یافته است.
به نقل از سایت رسمی روزنامه دنیایی خودرو، پژو 206 تیپ 2 که خبر افزایش قیمت 21 میلیونی آن سبب ایجاد تلاطم در خصوص بازار این خودرو شده، این روزها با کاهش حدودا یک‌میلیونی با قیمتی در حدود 61‌میلیون‌تومان خریدوفروش می شود. خانواده گروه برلیانس نیز کاهش قیمت 1 میلیون تومانی را تجربه کرده اند. به‌عنوان نمونه روز گذشته برلیانس H320 اتوماتیک مجهز به پیشرانه ارتقایافته 1.6لیتری با قیمتی حدود 110میلیون‌تومان در بازار آزاد معامله شد. از دیگر خودروهایی که کاهش قیمت یک میلیون تومانی داشته اند می توان به هایما S5 توربو با قیمتی حدود 171میلیون‌تومان اشاره کرد. حتی جک S3 روز گذشته با کاهش 2میلیون‌و 500هزارتومانی، با قیمتی حدود 148میلیون‌و500هزارتومانی خریدوفروش شد.
البته گفتنی است روند کاهش قیمت در خصوص تمامی خودروهای بازار صدق نکرده و محصولاتی که با مشکلات رایج این روزها در خصوص تحویل به مشتریان مواجه اند در حال حاضر با افزایش قیمت مواجه اند.
به‌عنوان مثال محصولات خانواده رنو که مدتی است بخشنامه‌های متفاوتی درخصوص انصراف یا جایگزینی محصول برای آن‌ها صادر شده، این روزها با افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار همراه بوده‌اند. در خوش‌بینانه‌ترین حالت، دچار نوسان نشده‌اند و با همان قیمت خریدوفروش می‌شوند. در این میان رنو ساندرو استپ‌وی اتوماتیک که پرفروش‌ترین عضو این خانواده بوده، این روزها با قیمتی حدود 135 تا 142میلیون‌تومان خریدوفروش می‌شود. همچنین تندرپلاس دنده‌ای نیز به‌عنوان دیگر خودرو محبوب رنو در میان خودروهای تولید داخل، با قیمتی حدود 92میلیون‌تومان به فروش می‌رسد.
جالب بدانید که افزایش قیمت در خصوص خودرویی همچون هاوال H2 نیز دیده می شود چرا که پیش از این شایعاتی در خصوص جایگزینی بسترن B30 با هاوال‌های ثبت‌نامی به گوش می رسید که البته بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای مبنی‌بر تحویل خودروهای تکمیل‌وجه‌شده به مشتریان، به این اخبار خاتمه داد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/10
از ماست که بر ماست
ملت اگه دنبال این لگنهای ساخت داخل نباشن ومدتی خودشون رو نگه دارن همه این دلالها وحتی خود خودرو سازان به گوه خوردن میافتن