موضوعات داغ

شماره‌گذاری کوپا T210 توسط شهرخودرو آغاز شده است + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته تعدادی از مالکان خودروهای کوپا، طی چند روز گذشته از جانب شهرخودرو با آن‌ها تماس گرفته شده تا مالکان محترم خودروی خود را به جهت بررسی در اختیار پلیس راهور قرار دهند. به این ترتیب به نظر می رسد که فرآیند شماره‌گذاری این خودروها آغاز شده و به‌زودی شاهد ارسال دعوتنامه تمام خودروهای پیش‌فروش شده خواهیم بود.
هفته گذشته بود که مدیر عامل شهر خودرو در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی ویدئویی کوتاه منتشر کرده که خبر از آغاز شماره‌گذاری کوپا T210 می داد و امروز نیز مامور پلیس راهنمایی و رانندگی برای مشاهده خودروها و بازرسی آنها جهت انجام روال شماره گذاری به این شرکت آمده بود. بر همین اساس مالکان این خودرو که مدت ها بود خودروی شخصی خود را دریافت کرده بودند اما بدلیل عدم صدور مجوز شماره‌گذاری امکان استفاده و پلاک گذاری آن را نداشتند، به زودی خودروی پلاک شده خود را دریافت خواهند کرد.
عمده ترین دلیلی که سبب می شد خودروهای کوپا با عدم شماره گذاری روبرو شوند کارخانه استیجاری بود که این خودروها در آن تولید و مونتاژ می شدند. پلیس راهور دستور منع شماره‌گذاری تمام خودروهایی که در این کارخانه و به روش ارائه شده در آن تولید و مونتاژ شده‌ بودند را صادر کرده بود اما حال این مشکل حل شده و شماره گذاری این خودرو آغاز شده است.

شماره‌گذاری کوپا T210

شماره‌گذاری کوپا T210

با توجه به تماس تلفنی گرفته شده از جانب شهر خودرو با مالکان خودروهای کوپا به نظر می رسد فرآیند شماره‌گذاری این خودرو ها آغاز شده و به‌زودی شاهد ارسال دعوتنامه تمام خودروهای پیش‌فروش شده خواهیم بود.
در حال‌ حاضر شهر خودرو که به‌عنوان شریک تجاری و نماینده فروش و ارائه خدمات پس از فروش ریگان‌خودرو شناخته می شود مسئولیت فروش و ارائه خدمات پس از فروش کوپا T210 برعهده دارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/28
خدارو شکر که خودروی کوپا هم پلاک شد

و مشتریانی که تو این مدت خودروشون و تحویل

گرفته بودند و انتظار کشیدند،به سلامتی از
خودروشون استفاده کنند.
امیدوارم که خودرو بانک هرچه زودتر فیلم تست و بررسی کوپا ....یکی از بهترین چینی های بازار و بسازند.
1397/9/29
بنظر ماشین جالبیه باید دید به قیمتش میرزه یا نه
1397/10/1
واقعا رقیب خوبیه برای ماشین های کره ای برای همینم تا الان سنگ اندازی کردن پلاک نشه