موضوعات داغ

پژو 207i صندوقدار با سقف شیشه ای؛ متفاوت به سبک ایران خودرو + فیلم

عکس مطلب اول
ایران خودرو پس از موفقیت پژو 207i یا بخواهیم دقیق تر باشیم پژو 206+ در بازار تصمیم گرفت تا به هر نحو که شده این محصول پر طرفدار و جوان پسند خود را روی خط تولید نگهداری کند. چند سال پیش بود که ایران خودرو با اتکا به توان داخلی اقدام به معرفی نسخه ی داخلی سازی شده ی 207i کرد که گرچه ابهاماتی در خصوص کیفیت ساخت آن وجود دارد اما از نظر امکانات رفاهی بهبود پیدا کرده و از ظاهر آن نیز تغییرات جزیی انجام شد تا ظاهری به روزتر داشته باشد.
پس از مدتی و با موفقیت 207i جدید در بازار، ایران خودرو از مدل صندوقدار این خودرو نیز رونمایی کرد تا بتواند طیف بیشتری از مشتریان را به سمت خود جلب کند. این خودرو چندی پیش و البته با قیمتی بسیار غیر منطقی وارد بازار شد و تست و بررسی آن را در خودروبانک در بخش تجربه ی رانندگی می توانید مشاهده کنید.

پژو 207i صندوقدار

پژو 207i صندوقدار

اما گویا ایران خودرو همچنان برای خانواده ی 207i برنامه دارد و در سومین نمایشگاه خودروی تهران شاهد معرفی نسخه ای از پژو 207i صندوقدار بودیم که دارای سقف شیشه ای بود. البته این سقف شیشه ای مانند سانروف برقی نیست و مثل سقف لکسوس NX و میتسوبیشی ASX فقط یه شیشه ی ثابت بوده و قابلیت باز شدن ندارد. از این نظر خیالمان راحت است که شیشه ی باز شونده در دست اندازهای خیابان ها به صدا نخواهد افتاد. نصب سقف شیشه ای روی پژو 207i می تواند مشتریان بیشتری را به سمت این خودرو جلب کند. نصب سقف شیشه ای یا مونروف روی خودروها نیازمند انجام تست های مخصوصی است که ایران خودرو اعلام کرده این تست ها را روی این نسخه از پژو 207i انجام داده است.

پژو 207i صندوقدار

پژو 207i صندوقدار

در بخش امکانات رفاهی و ظاهری پژو 207i صندوقدار جدید باید به دوربین دید عقب، نمایشگر لمسی، فرمان چرمی، کروز کنترل، ورودی USB، چهار شیشه برقی، دو عدد کیسه هوا، بالچه‌ی عقب روی صندوق، چراغ های روشنایی در روز، چراغ عقب نئونی، چراغ لنزی در جلو، رینگ اسپرت، صندوق پران، سقف شیشه ای، بلوتوث، کلیدهای کنترلی روی فرمان و جی پی اس اشاره کرد.

پژو 207i صندوقدار

پژو 207i صندوقدار

در بخش فنی نیز تغییری حاصل نشده و شاهد استفاده از همان موتور TU5 قدیمی با 4 سیلندر و 1.6 لیتر حجم هستیم که می تواند 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتون متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو در این خودرو با یک گیربکس دستی 5 دنده و یا اتوماتیک 4 دنده انجام می شود.
در انتها ویدیو تهیه شده از پژو 207i با سقف شیشه ای و گالری تصاویر این خودرو در نماییشگاه خودروی تهران را می توانید مشاهده کنید.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/18
به جای اضافه کردن سقف شیشه ای فکری به حال تولید رینگ بکنید!!! واقعا مسخرست. این ماشین ها آپشن های حیاتی تری نیاز دارند ،بعد تو کشور ایران که بیشترش بیابون و گرمسیره با این زاویه تابش خورشید رفتن سقف شیشه ای اضافه می کنند!!! تو همین 207 صندوقدار چراغ ترمز سوم افتاده پشت بال عقب اونوقت این موضوع مهم رو درست نمی کننند سقف شیشه ای اضافه می کنند!!
1397/10/18
خدا میدونه به خاطر این سقف چه قدر دیگه میخوان از مردم پول بگیرن احتمالا این ماشینم 98ثبت نام میکنند سال 99با چند برابر قیمت تحویل میدن اینا تو تحویل ماشیناشون موندن شقف شیشه ای پیش کش
1397/10/18
ایران خودرو روی سقف شیشه ای تست ایمنی انجام داده؟؟!!
شما باور میکنی؟؟
همین جوریش موقع تصادفات این سقف ایمن نیست چه برسه که الان...
حتی دو تیکه اش نکردن و بخاطر صرفه جویی ستون های میانی رو به هم وصل نکردن که مقاومتش بیشتر بشه...
1398/4/22
واقعا موافقم . من ۲۰۷ جدید دارم اینقدر بدنه ماشین ضعیف و تو خالیه که وقتی تگرگ میاد از صداش که میخوره به سقف میترسم. رینگ و لاستیک اینقدر بره که کوچکترین چاله ای رو با تکون شدید متوجه میشی. فقط در اینفکرن که چه آبشن هایی بزارن مردم بیشتر بمیمرن تو جاده ها. کاش به جای این آپشن واقعا بدرد نخور که فقط جنبه دلیل بالا بودن قیمت ماشین و و ظاهر درست کردن مسخره است یکم فکر بالا رفتن کیفیت فنی ماشین بودند. همینجوریش صدای فن موتور اینقدر زیاره که صدای ظبط و باید بزاری رو ۲۰ حداقل که صدای فن با شیشه بالا وقتی تو ماشین نشستی نیاد،،،،،!!!!!!!! اینقدر به فکر پول گرفتن از مردم برای تولید آشغال و ضایعات نباشید
1397/10/18
من فکر می کردم این فناوری بزرگ در سال های آینده مثلا در سال 2030 میلادی روی محصولات ایران خودرو اجرا بشه. اما ایران خودرو همه رو یک بار دیگر غافل گیر کرده و نشون داد برنامه های جدی برای رقابت با محصولات روز دنیا رو داره. ایران خودرو متشکریم این قدر به فکر تغییر و به روز رسانی هستین. حالا قیمتش چند در میاد ؟
1397/10/18
ب ولله که اضافه کردن آپشن به ماشینای قدیمی پیشرفت نیست...
1397/10/18
سلام. تا کی باید خودروهای ۱۵ سال پیش را بزک کنید. بابا دنیا رسید به خودروهای برق که بیش از ۵۰۰ کیلومتر با یک بار شارژ سریع می پیمایند. شما به دنبال ایجاد یک صندوق در یه خودروی ۱۵ سال پیش هستید؟ قباهت داره به خدا.
1397/10/18
عاقا یه سوال، تیوفایو بگه غلط کردم ولش میکنین؟!
1397/10/18
ایسیوشم که کروز تشریف داره و تو سربالایی ها باید سرنشینا هلش بدن تا بلکه حرکت کنه :-(
1397/10/18
برای شروع تغییرات بدنیست ولی باید این تغییرات ادامه دار باشد نه اینکه فقط چند سال از همین نمونه استفاده شود بلکه سعی گردد نسبت به تغییراتی در استفاده از ورقهای فولادی با مقاومت بالاتر در نقاط حساس بدنه وشاسی نیز استفاده ولااقل هرسال آپشن هایی بیشتر ازقبل روی آنها نصب که لااقل علاوه بر ایمن بودن جذابیت بصری برای پرداخت این مبالغ وجود داشته باشد
1397/10/25
جای مانیتورش افتضاحه و دسترسی به منوها سخته
gpsکه واقعا خنده داره
صندلی دستی تنظیم میشه؟!؟!
در عقب بسیار کوچک و درواقع ماشین دو نفره است چه صندوقدار چه معمولی
سرو صدا های اضافی در اتاق که خود نمایندگی ها هم سر در نمیارن مخصوصا صدا از صندوق
خلاصه گول نخورید و نخرید
1398/4/6
خیلی خیلی مردم رو راحت گول میزنن
1400/3/26
ازکجا میتوان این ماشین را تهیه کرد