موضوعات داغ

بیسو T5 در غرفه سیف خودرو؛ یکی از ارزان ترین 7 نفره های بازار + فیلم معرفی

عکس مطلب اول
بیسو T5 که نسخه ای بزرگتر از بیسو T3 می باشد، کراس اووری متوسط بوده که برای رقابت با محصولات مشابه وارد بازار ایران خواهد شد و سیف خودرو وظیفه عرضه این خودرو به بازار را بر عهده دارد. با توجه به اینکه بیسو T5 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده و ابعاد و اندازه بهتری نسبت به T3 دارد، رقبای آن را کراس اوور ها گران تر و بزرگتر چینی نظیر چری تیگو5 ، جک S5 و هایما S5 تشکیل می دهند، هر چند برخی محصولات به واسطه قیمتی که دارند، نظیر بی وای دی S6، رقیب این خودرو محسوب می شوند.
این خودرو نیز نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو تهران 1396 به عموم نمایش داده شد و اکنون که یکسال از رونمایی آن در ایران می گذرد، قرار است وارد بازار شود. سال گذشته صحبت از قیمت 95 میلیون تومانی برای بیسو T5 شده بود که آن را در رده ای برابر با چری تیگو5 ، بی وای دی S6 و جک S5 قرار می داد که با توجه به افزایش هزینه ها و قیمت ها در سال جاری، باید انتظار قیمتی در محدوده دویست میلیون تومان را برای این خودرو داشته باشیم.

بیسو T5

بیسو T5

بیسو T5 نیز تنها با یک تیپ که EX نام دارد به بازار عرضه می شود و همانند دیگر خودروسازان، شاهد کلاس بندی متنوع محصولات نیستیم. با این وجود ارایه یک تیپ از یک خودرو به شرکت های تازه وارد این امکان را می دهد تا بر بازاریابی این خودرو متمرکز شوند. به خصوص با توجه به وزن زیاد خودرو، قدرت موتور کافی به نظر نمی رسد و مشتریان باهوش، متوجه این نکته خواهند شد.
با وجود آن که احتمال دارد بیسو T5 در شتاب گیری کند عمل کند، ارایه لیست بلند بالایی از تجهیزات و امکانات در این خودرو می تواند مورد پسند مخاطبان آپشن پسند ایرانی قرار گیرد. به خصوص پس از افزایش قیمتی که در خودروهای مختلف شاهد بودیم، مخاطب توقع دارد در ازای پرداخت پول، تجهیزات بیشتری دریافت کند و از این نظر سیف خودرو می تواند به راحتی پاسخگوی نیازها باشد.

بیسو T5

بیسو T5

بیسو T5 به یک موتور 1.5 لیتری توربو مجهز است که می تواند 150 اسب بخار قدرت و 215 نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس این مدل 8 دنده ی اتوماتیک بوده و نیرو را به چرخ های جلو انتقال می دهد. این خودرو استاندارد یورو 5 نیز دارد و در هر 100 کیلومتر 8.7 لیتر بنزین مصرف می کند.

بیسو T5

بیسو T5

از امکانات این خودرو نیز باید به سانروف پانوراما، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی های چرمی، گرمکن صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت و شاگرد در چهار جهت، فرمان چرمی، چراغ ورودی درب ها، چراغ محفظه عقب و چراغ رکاب، هشدار باز ماندن درب ها و درب موتور، GPS، مانیتور لمسی نه اینچی، عایق صوتی، کاور روی موتور و محافظ زیر موتور، برف پاک کن و گرمکن شیشه عقب اشاره کرد.
در انتها گالری تصاویر بیسو T5 و ویدیوی تهیه شده از این خودرو را ببینید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/19
آقا کم تبلیغ کنید حال آدم دیگه بد میشه ، ارزون قیمت رو خوب اومدین خخخ این ماشین بیشتر شبیه ون دلیکا میمونه
1400/6/9
وقت بخیر
الان این ماشین تو بازار موجوده؟
قیمتش همون ۲۰۰ میلیون تومنه؟