موضوعات داغ

بزرگترین گردهمایی سال با حضور بیش از 350 خودرو برگزار شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
روز گذشته بلوار پاکنژاد تهران میزبان بزرگترین گردهمایی سال در کشور بود. این برنامه که به همت گروه جک‌سواران، گروه هایما کلاب و نمایندگی 1409 کرمان‌موتور برگزار شده، میزبان 350 دستگاه انواع جک که شامل مدل‌های S5، S3 و J5 و انواع هایما شامل مدل‌های S7 معمولی و توربو و S5 توربو می‌شد، که همین موضوع سبب شد عنوان بزرگترین گردهمایی سال به این برنامه اختصاص یابد. اما یکی از نکات جالب توجه در این گردهمایی، بازدید رایگان زمستانی خودروهای شرکت‌کننده توسط متخصصین و نیروهای امدادی حاضر از سوی شرکت‌های عرضه‌کننده بود. گفتنی است یکی از دلایل استقبال خوب از این برنامه را می‌توان همین امر دانست. همچنین در بخشی از این گردهمایی برخی از افراد اقدام به فروش برخی از قطعات تزئینی و مصرفی خودروهای جک و هایما کردند که گویا این اتفاق به امری رایج در برگزاری گردهمایی‌ها تبدیل شده است. ماهیت اصلی برگزاری گردهمایی‌های خودرویی، ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی به منظور تبادل اطلاعات و در اختیار قرار دادن تجربیات دارندگان خودروهای مختلف با یکدیگر است.

گردهمایی پرشور مشترک جک و هایما

گردهمایی پرشور مشترک جک و هایما

جک و هایما را می‌توان از برندهای محبوب چینی بازار دانست که با ورود به بازار ایران با استقبال خوبی همراه شدند. علت این امر را می‌توان بازاریابی و برندینگ قوی شرکت‌های عرضه‌کننده دانست که با وجود تنوع بالا در این رده، توانستند محصولات خود را به خوبی در بازار معرفی کنند. شاخص‌ترین محصول جک در ایران را باید S5 دانست که با آمدنش به بازار تحولی بزرگ در رده کراس‌اوورهای چینی ایجاد کرد. همچنین این خودرو به عنوان اولین کراس‌اوور چینی مجهز به پیشرانه توربوشارژ نیز شناخته می‌شود. موتور دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژ این خودرو توانایی تولید نیرویی معادل 175 اسب‌بخار و 235 نیوتون متر گشتاور است. این نیرو به کمک جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک و دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

گردهمایی مشترک جک و هایما

گردهمایی مشترک جک و هایما

هایما S5 توربو نیز با وجود اینکه پس از مدل S7 راهی بازار شد، اما با استقبال بهتری همراه بوده و در بازار به عنوان خودروی محبوب‌تری شناخت می‌شود. این خودرو دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بوده که توانایی تولید نیرویی معادل 161 اسب‌بخار و 223 نیوتون متر گشتاور را دارد. جعبه دنده CVT وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های جلو را برعهده دارد. همچنین هایما S7 توربو نیز دارای پیشرانه‌ای 1.8 لیتری مجهز به سیستم توربوشارژر بوده که توانایی تولید 170 اسب‌بخار و 230 نیوتون متر گشتاور را دارد. این نیرو به وسیله جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
در زیر می توانید عکس هایی از این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/22
ملت گردهمایی تشکیل میدن همه لامبورگینی و رولزرویس
مام داریم با چنتا چینی سرخودمونو گرم میکنیم.خوش باشین..
1397/10/23
با سلام
در تیتر خبر گردهمایی جک و هایما نوشته شده ۱۶۰ خودرو برای گردهمایی حضور داشتن ولی در متن خبر نوشته شده ۱۶۰ تا جک و ۱۷۶ تا هایما، لطفا تیتر خبر اصلاح شود و تعداد مجموع خودروهایی که شرکت کردن و عدد ۳۲۶ هستش درج شود.
با سپاس از سایت خوبتون.
1397/10/23
به زودی با نبودن قطعات و خدمات سری بعد گردهمایی جاده مخصوص جلوی لگن سازها خواهد بود
1399/11/20
حسودی نکن دوست عزیز...