موضوعات داغ

اظهار نظر جنجالی مدیرعامل سایپا پس از برکناری؛ افزایش قیمت ها به درخواست وزیر صنعت بود

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گفته های محمدرضا سروش، مدیرعامل برکنار شده سایپا، تصمیم برای برکناری او از قبل در وزارت خانه گرفته شده بود و ارجاع مساله به هیات مدیره سایپا فرافکنی و با هدف فرار از مسئولیت طرح شده بود.
در این زمینه سروش عنوان کرد که وزارت صنعت نیازمند فردی است که بتواند صنعت کشور را خارج از سیاسی کاری و با تصمیمات بزرگ و مدیریتی جلو ببرد. این در حالی است که وزیر صنعت به دنبال حل ریشه ای مشکلات کشور نبوده و بیشتر در حال مدیریت سیاسی و روانی صنعت کشور است. اگر وزیر؛ بنده یا هر شخصی در زیرمجموعه را بخواهد و بگوید برنامه‌های بنده X است و شما به روش Y اعتقاد دارید؛ پس بهتر است نباشید، هیچ مساله‌ای نیست و امری طبیعی اتفاق افتاده و باید به وزیر برای پیشبرد برنامه‌هایش اختیارات و فرصت داد اما مسئله اصلی مانورهای سیاسی و پوپولیستی است که وضع صنعت کشور را از حالت فعلی نیز بدتر کرده و به مردم آسیب وارد می کند.
به نقل از تسنیم، سروش در این زمینه توضیح داد که افزایش قیمت خودرو ها خواسته رحمانی می باشد که وی قصد دارد با سیاسی کاری، بازی کی بود کی بود من نبودم راه بیندازد. مسئله این است که وزیر به دنبال آن است که به شکل مهندسی سیاسی و روانی مسئله را طوری مطرح کند که گویا محمدرضا سروش سرخود قیمت پراید را افزایش داده و حالا با ورود وزیر و برکناری مدیرعامل سایپا مساله حل شده است. نکته مهم این است که حتی با برکناری منِ محمدرضا سروش نیز قیمت خودروهای داخلی به حالت قبل بر نمی گردد و شخص وزیر خود طرفدار افزایش قیمت خودروهاست کما آنکه برای تصویب مصوبه مربوط به این موضوع نیز جناب رحمانی خود امضای چندین وزیر دیگر را نیز گرفته است.
سروش در انتها توضیح داد که گله بنده از این وجه ماجرا است که از آن بوی حسن نیت به مشام نمی‌رسد.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/4
یه سفر پهنه همه میخورن !! بخور بخوره!!! تا کی خودشون به خواب میزنن؟
1397/11/4
همه میدونن که وزارت صنعت با تصمیم گیریهای عجیب و مصوبات جنجالی خودش ، طی یک سال قیمت ماشین رو چندین برابر کرد
1397/11/4
آب از سرچشمه گل آلوده
1397/11/4
یک عده از سیاستمداران ما یک مشت گردن کلفت یاغی ان که سالهاست مار خوردن و افعی شدن
1397/11/4
وضعیت کل سیستم به همین منوال هست
متاسفانه وضعیت رو جوری پیش بردن که فعلا جایگزینی برای این سیستم نیست
فقط خدا به هممون رحم کنه
1397/11/4
احسنت به شجاعت بیان آقای سروش...ما ملت که میدونیم اینا خیال میکنن ما نمیدونیم و فیلم هندی برامون بازی میکنن.خدا ازشون نگذره اینم وزیر ما که الکی مرتب از عدم فشار به مردم و حمایت مصرف کننده دم میزنه...بگو خودتی
1397/11/4
جناب سروش شمااگه یه ذره فکر مردم بودی و مصایب مردم رامیدیدی سریع به وزیر صنعت به گفته خودت که خواستار افزایش قیمت بود چشم قربان نمیگفتی تو فقط فکر پست ومقام خودت هستی و به نظر من از وزیر صنعت خیلی بدتری
1397/11/4
این مرتیکه بی لیلقت وزیر صنعت باید به بدتر مدل استیضاح بشه
1397/11/5
همشون مردم را مسخره کردن...