موضوعات داغ

موج جدید افزایش قیمت قطعات یدکی خودرو در راه است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علیرضا نیک‌آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو اظهار داشت: با افزایش ۷۰ درصدی قیمت قطعه‌سازان خودرو، بازار قطعات یدکی خودرو نیز شاهد افزایش قیمت خواهد بود. همچنین بازار قطعات یدکی خودرو از ابتدای امسال شاهد التهابات زیادی بوده که با صدور مجوز افزایش ۷۰ درصدی قطعات، این التهابات بیشتر خواهد شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از اخبار خودرو، وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که قیمت قطعات یدکی خودرو امسال ۳۰۰ درصد افزایش داشته و در صورت افزایش ۷۰ درصدی دیگر، وضعیت بازار قطعات یدکی چه خواهد شد؟ وی در ادامه افزود: مسئولین باید در مورد وضعیت بازار قطعات یدکی خودرو تصمیمات مهم و به موقع را اتخاذ کنند، زیرا توزیع‌کنندگان قطعات از سایپا و ایران‌خودرو قطعا قیمت نهایی خود را افزایش می‌دهند.
وی در پایان بیان داشت: در ماه‌های پایانی سال مراجعات مردم به تعمیرگاه‌ها افزایش می‌یابد و با این افزایش قیمت قطعات یدکی خودرو، حضور خودروها در جاده‌ها با نقص فنی زیاد افزایش می‌یابد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/13
لطفا به جای واژه مسولین از واژه منگلین استفاده کنید چون این مسولین جز بدبختی مردم و جیب خودشون بهم فکر چیز دیگه ای نیستن
1397/11/14
مگه برای افزایش قیمت قطعات هم به مجوز نیازه؟ اگه نیازه پس سری قبل با کدوم مجوز گرون شد؟ اگه نیاز نیست پس الکی مجوز و بهونه برای افزایش دست اینا ندید. اصلا کلا یه مدت حرف نزنید بزارید زندگیمون رو بکنیم.