موضوعات داغ

جزئیات طرح ترافیکی جایگزین زوج و فرد در تهران به تایید پلیس رسید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: طرح جایگزین زوج و فرد برای رینگ دوم محدودیت ترافیکی که به محدوده زوج و فرد مشهور است، با نظر پلیس و جلسات کارشناسی به تصویب رسید.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی افزود: بر اساس این طرح هر خودرو در هر فصل ۲۰ روز به صورت رایگان می‌تواند در این محدوده تردد کند و در مجموع ۸۰ روز در سال سهمیه تردد دارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که سهمیه ۲۰ روز را باید در همان فصل استفاده کرد و قابل استفاده در فصول دیگر نخواهد بود.
سردار رحیمی درباره تردد خودروهای پلاک شهرستان‌های دیگر نیز گفت: این خودروها ۶۰ روز در سال سهمیه تردد دارند، یعنی به ازای هر فصل ۱۵ روز سهمیه تردد در محدوده زوج و فرد به خودروهای شهرستان‌های دیگر اختصاص داده شده است. وی در ادامه افزود: زمان اجرای این طرح سال آینده خواهد بود و جزئیات آن قبل از اجرا به اطلاع عموم خواهد رسید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تغییر در محدوده رینگ دوم، بیان داشت: با اجرای این طرح دیگر طرح زود و فرد معنا ندارد، اما هنوز برای تغییر در این محدوده تصمیمی گرفته نشده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/17
احتمالا بزودی محدوده زوج و فرد را به کل تهران گسترش میدن و هر فردی برای استفاده از خودرو باید عوارض یا مالیات بدهد.این مسخره بازیها که هر فردی ۲۰ روز و ۸۰ روز و غیره ..... مثل همیشه قصه گویی است.
1397/11/17
من یه سوالی دارم البته که خودم با وجود محدودیت بیشتر بشدت موافقم چون یکسری از مردم با بی فرهنگی و تردد با ماشین های تک سرنشین باعث ایجاد ترافیک و آلودگی در تهران و کلان شهرها میشن ولی چرا هزینه بیمه و عوارض خودرو کم نمیشه ؟؟؟؟
1397/11/17
یعنی مسئولین مملکت فقط میشینن و فکر میکنن که چجوری یک راهی پیدا کنن که مردم رو گرفتارتر کنن و جیب دولت رو پُر .
اون از وزارت صنعت که طی دو سال ، به اندازه بیست سال مردم رو بیچاره کرد ، و این هم از طرحهای مسخره شورای شهر و راهنمایی و رانندگی .
1397/11/17
اگه واقعا فقط میخواید ترافیک و آلودگی رو در تهران حل کنید برید جلوی ورود غربتیا به شهر رو بگیرید نه اینکه همه رو با یک چوب بزنید و رفت و آمد رو پولی کنید!